Selammm arılarım ballarım peteklerim, nasılsınız, keyifler yerindedir inşallah?Bi tık kısa bi bölüm oldu ama yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, bir tanecik yoruma bile saatlerce deli gibi sırıtıp gülüyorum çünkü
Keyifli okumalar dilerimm (keman emojiaini unutmadan)
🎻
"Ay bayılıcam haydar! Bitmek bilmeyen şu zımbırtı sesinden bayılıcam, kapatma tuşu yok mu be bunun?"
Drama quien annem yine ortalığı karıştırıyor oynat bakalım
Kapanmaya çeyrek saniye kalmış gözlerimi ovuşturup elimde tuttuğum kemanı boynum ve omzumun arasından çekip masanın üzerine yerleştirdim.
Şimdi sakin ol defne, yavaşça parmaklarını kütlet..sonra bileklerini..sonra geriye doğru yaslanıp belini kütlet..ve son olarak da boynunu..ohh! Hayat daha yaşınılabilir bi yer oldu.
Alıştırma yaptıktan sonra bütün vücudu kütletme rahatlığı..seviyorum seni.
Tepeden dağınık bi şekilde topladığım saçlarımı çözüp tokayı bileğime geçirdim ve gözlerimi kapadım. Tam olarak kaç saattir alıştırma yaptığımı bilmiyordum ama fazlasıyla yorulmuştum ve iftar saati yaklaşmış olmalıydı.
Ruhumuzu müzikle doyurdun defne şimdi sıra karnına mı geldi?
"Kulaklarımızı gıygıyla doldurdun şimdi sıra karnına mı geldi turuncu kafa kızım?"
Tövbe bismillah, bu kadın heryerden beni izlemek zorunda mı. Kapımın önünde bastonuna tutunarak bana bakan Babannem ve dedeme çevirdim bakışlarımı. Dedem bastona tutunuyor Babannem ise dedemin koluna girmiş ona tutunuyordu. Dedem ve Babannem hep böyleydi. Kendimi bildim bileli dedem nereye giderse Babannem peşinden giderdi. Çoğu zaman tartışmaları bitmezdi ama tartışmalarını dinlemek bile keyifliydi.
Ama şuan değil, ACIKTIK DEFNE!
"Tabi babanne nasıl beğendin mi bugün ki şovumu?"
"Ne dedi bizim turuncu kafa sedefim? Kulaklıklarımı aşagıda unutmuşum" diyen dedeme dudağımın kenarıyla gülümsedim. Dedemin kulakları çok duymuyor, babaannemin ise gözleri çok görmüyordu. Ve birbirlerinden ayrılmayarak birbirlerine hep göz kulak oluyorlardı.
Babannem ise "Karşımızdaki defne mi? Hani nerde? Gözlüklerimi aşagıda unutmuşum azizim göremiyorum" dedi.
Dedem ve Babannem kendi hallerine gülüşürken benimde keyfim yerine gelmişti. Ama karnım hala aç be!
"Dedeyim ve babannecim hemen geliyorum aşagı bana müsade eder misiniz lütfen?"
Dedemle Babannem bi kaç mırıltı çıkarıp merdivenlerden aşagı inmeye başladığında kendi aralarında cilveleşiyorlardı.
Camımın önüne geçip fahrettini avucumun içine aldım ve minik kafasını okşamaya başladım.
"Bi gün şu kafana pencereye vurarak patlatıcaksın ama inşallah öyle bi şey yapmazsın fahrettinim"
Evet ismi fahrettin, felaket tellalı gibi olduğu için fahrettin koydum ismini.
Fahrettin kocadan esinlenilerek koyulmadı tabiki nerden çıkardınız..
Kuşumu geri camın önüne koyarken perdeyi çektim ve mahalleyi izlemeye başladım. Gayet sakin bir mahallede oturuyoruz diyemeyecektim çünkü mahalle sakinlerimiz pek sakin değillerdi. Gözlerim geçen hafta çöp kovalarını birbirlerine fırlatarak kavga ettikleri yere gelince karşı apartmandaki pencereye takıldı gözlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GIYGIYCI
HumorKemal: Ulan yeter be Kemal: Sabahtan beri gıy gıy gıy bi uyutmadın Kemal: Git başka yerde çal kemanını Defne: Ne diyon muhallebi çocuğu Defne: Ben kimseyi rahatsız etmiyorum bi kere! Kemal: Bakın hanımefendi, Kemal: Uykuya ihtiyacım var ama bilin ba...