0.4

163 57 152
                                    


Merhabalar, Keman'ları bırakıp başlayalım ballarım

🎻


Güne gözlerimi yine büyük bir sinirle açtım. Evet, hem çok açtım hemde gözlerimi açtım. Kafamın üstünde duman çıkıyor deseler inanınırdım yani, o kadar sinirliydim. Sabah sabah yine hayattan nefret ediyordum. Ve bu günler yetmezmiş gibi bir de bu günlerin devamını görecek olmak beni daha çok sinirlendiriyordu.

Üstümde duran yorganı tekmeleyerek yataktan aşagı attım ve yattığım yerde doğruldum. Arap saçına dönmüş saçlarımı gözlerimin önünden kulagımın arkasına doğru iteledim ve yataktan kalktım. Şuna bak, yataktan kalkmak bile sinirlendiriyor beni.

Ellerimi yumruk yapıp koşar adımlarla penceremin önüne geçtim ve perdemi açtım. Evet, hem çok açtım hemde perdemi açtım.

Çok açtım çünkü gece sahura kalkmamıştım. Kalksaydım yiyeceğim tek şey azar olurdu çünkü.  Ve bilin bakalım kimin yüzünden sahura kalkmayıp aç aç oruç tutuyordum?

Muhallebi çocuğu.

Ben intikam'a açım oglum, karnım aç olsa ne yazar..

Bakışlarımı karşı pencereye dikip sinirli sinirli solumaya başladım. Elimde değildi sinirleniyordum ve saçlarım gözümün önüne geldikçe daha çok sinirleniyordum. Şimdi tutup kökünden kesicem saçımı o olucak..

Ben saçıma başıma ve uçan kuşa bile sinirlenirken Kemal hala uyumaya devam mı ediyordu? Hemde penceresi açıkken? Hemde kemanım benim ellerimdeyken uyumaya devam ediyordu?

Kemanımı elime alıp boynuma ne zaman yerleştirdiğimi bilmiyordum ancak kendimi şuan Kemal'i rahatsız edip uykusundan kaldırmak için deli gibi hazır hissediyordum. Güne çok hızlı başlamıştık ama sonunu düşünen kahraman olamazdı.
Ve bende şuan da düşünmek istemiyordum. Hem çok açtım hemde penceremi sonuna kadar açtım.

Kemanın tellerini ilk defa bu kadar istekle yayla buluşturdum ve ortalığı kaplayan tiz sese aldırış etmeden kafama göre çalmaya başladım.

Evet kızım aynen öyle, biraz la notası, şimdi do,re,mi sağdan sağdan ohhh, biraz da roman havası tarzında, şimdi kalçayı sağa kıvır, biraz da sola..Ohhh az da şu tarafta kurtlarımızı dökelim!

Durduğum yerde sağa sola kıvırıp kemanımı keyfim ve kahyasına göre çalarken gözlerimi hafif açıp karşı dairedeki odanın içine baktım. Kemal hala uyanmamıştı. Gözlerimi geri kapayıp devam ederdim bende o halde.

Mırıldanarak aklımdaki sarkıyı söylerken bir yandan da notalarla ritim tutmaya çalışıyordum. Adam sandık fos çıktı vıttırı vızzık adamlar, temiz sandık pis çıktı vıttırı vızzık adamlar..  Sağdan soldan kıvırmayı unutma kızım, oh oh nasıl da eriyo içimin yağları bi bilseniz..yani ben şurda şöyle tepinirken Kemal uyanmış olsa ne güzel olurd-

"Gıygıycı!"

Ve bingo! Hedefe ulaşıldı!

Eee el mi Yaman bey mi Yaman diye sorarlarsa tabiki Defne Yaman dersiniz artık.

Gözlerimi hafiften açıp yüzümdeki o hayvani gülümsemeyi bozmadan Kemal'e döndüm. Nasıl da sinirlenmiş tam suratına engel atmalık.

"Günaydın prenses"

Kemal daha ağzını açmadan söze girdim. "Yani ben düşündüm ki madem geceleri uyuyamıyosun keman sesimden, e canım o zaman gündüzleri de uyuyama istedim. İşimi yarım bırakmayı pek sevmem de"

Kemal burnundan derin nefesler alıp verirken penceresinin pervazona yaslandı. E Kemal yaslanır da ben durur muyum? Bende yaslandım hemen.

"Yok ne münasebet komşum rahatsız olmak falan, gayet iyiyim ben annemin yanına gidip odalarında yatıcam ben şimdi sana da kolay gelsin demek istedim"

Aman annenle babanın arasına girip mızmız çocuklar gibi sızlanmayı unutma kemalcim eksik kalırsın yoksa.

Dengelerim bozulmuş şekilde yaslandıgım yerden doğrulup saçımı savurdum. Tamam biraz bu hamleyi beklemiyordum. Baştan aşagı şöyle bi süzdüm Kemal'i, o da beni süzdü tabi. Daha fazla bakılıp durmamak için söze girecektim ki Kemal "kız delirtme beni annemle babamın yanına gidip yatmıycam tabiki! Bi de aralarına girip sızlanıyım istersen mızmız çocuklar gibi?" Dedi.

"Yani ben senden bunları bekliyodum aslında ana kuzususun biraz malum"

"Karıştırma ana kuzusu olduğumu mesude! Az ötede çal kemanını kızım"

Aha kemanıma laf attı, demiycektin bunu Kemal efendi.

"Bana baksana oğlum sen büyün gece sinirden uyuyamadım, üstüne açım, üstüne orucum. Kemanıma laf atıp durma seni parçalarım. Duydun mu seni parçalar üstüne de bi bardak soğuk su içerim. Seni kemanımla döverim kemanımla! Seni bu yaylar var ya bu yaylar" deyip boynuma yasladıgım kemanımın yaylarını gösterdim.
"Bu yayları sana dolarım iki kulagının arasında çalarım bestelerimi! Bu kemanımın güzel kahverengi var ya bu rengi, bu renge boyarım seni! Bu kemanın yayı var ya bu kemanın yayı" deyip elimde tutup sağa sola salladıgım kemanın yayını gözlerine sokarcasına gösterdim" bu yayı sana-"

"Ağır ol kızım hukuk okuyorum ben şahsa yapılan hakaretten hapse tıkarım seni valla, hiç de gözünün yaşına bakmam karşına geçer Kemal'in yaptı mesude derim, gelme üstüme benim"

Sakinleşip derin bi nefes aldım ve gözlerimi kapayıp açtım. Biraz rahatlamış hissediyorum açıkçası. Kemanımı boynumdan indirip penceremin önündeki masamın üzerine koydum. Kemal'e geri dönüp sakin sakin "bak birbirimizi delirtmeyelim, neticede komşuyuz şurda kaç senedir değil mi, gerçi küçükken de sevmezdim seni pek. Çok mızmızdın da neyse, çok da önemli değil. Şimdi büyümüşüz aklımız başımıza gelmiş, çocuk çocuk davranmaya gerek yok herhalde?" Dedim.

Söylediklerimden sadece bi kaç tanesi hoşuna gitmemiş gibi yüzünü buruşturup "pardon da nasıl sevmezdin sen beni? Köpekler peşimden geliyor dedin de gidip köpeklerin ellerinden aldım seni!"

İbrahim Tatlıses programları izleniyormuş vibesı aldım Kemal..

"Aman neyse ne be! Köpek bu koşar koşar yorulur gelmeseydin peşimden sende"

"Kız sus gelmeseydim de adımı mahallede köpeklerden korkan Kemal'e mi çıkarsalardı?"

Arkadaşlar, birisi Kemal'e bunun gerçek olduğunu söyleyebilir mi? Çünkü karantinaya girmeden hemen önce mahallede adı öyle yayılmıştı son dönem.

"Neyse ne Kemal, anlaştığımızı umuruyorum ve senden tek bir kelime dahi duymadan odama girip uyumaya gidiyorum. Allah rahatlık versin" deyip agzını açmaya yeltenen Kemal'in yüzüne pencereyi kapadım. Yazık bende hem pencereleri kapatıyom yüzüne, hem engel atıyom yüzüne.. o yüze de yazık şimdi. Yatağa girip prize uzandım ve Kemal'in engelini kaldırdım. Telefonu sallamasyon bi yere fırlatıp yüz üstü uzandım ve elimi yastığın altına geçirip olabildiğince yayıldım ve hiç vakit kaybetmeden zıbardım.

🎻

Anlamadım kar tanesi oy vermeden mi çıkıyosun😡🥰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GIYGIYCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin