- Y/N! KELJ MÁR FEL! EL FOGUNK KÉSNI. - hallom Nobara-chan idegesítő hangját
- Jól van, felkeltem. Csak kérlek beszélj halkabban, mert agykárosodásom lesz a rikácsolásodtól. - nyöszörögtem álmosan - Mennyi az idő?
- 07:30 úgyhogy kelj fel! - áll meg az ágyam mellett már teljesen felöltözve
- Szerinted Golyó-sensei kinyírna, ha nem mennék be órára? - fordulok meg az ágyamban
- Ne hívd így!
- Úgyse hallja. Azt mondok róla, amit akarok...
- Végülis igaz. Kérdésedre a válaszom: igen. Biztos, hogy kinyírna, ha nem mennél be.
- Hmmm - gondolkoztam el - Próba szerencse. - mondtam és a fejemre húzom a takarót
Nobara-chan lehúzta rólam a takarót és az ágyra dobja a ruháimat.
- Felöltözöl és jössz. Értve vagyok? - mutogat baljósan
- Köszi és fulladj meg.
- Szívesen és én is szeretlek. - megy ki az ajtón
Gyorsan felöltözök és elmegyek mosakodni meg fogatmosni. Vázoltam fel magamnak a haditervet. Utálok koleszban lenni, de ez van. Félholtan mentem végig a folyosón és bementem a fürdőbe.
Már voltak bent egy páran, akik zuhanyoztak vagy éppen a tükröknél sminkeltek. Odavonszoltam élettelen testemet az egyik mosdókagylóhoz és fogatmostam. Gyorsan felvarázsoltam magamnak egy vállalható arcot, majd visszamentem a szobánkba.
Amikor benyitottam Nobara drága már a kezében két táskával várt.- Ne gyere be, csak menjünk mert elkésünk! - nyomja kezembe a saját motyómat
Pont Golyó... Akarom mondani Gojou-sensei előtt értünk be matekra. Leültünk a megszokott helyünkre és előpakolunk.
Gyorsan vége lett az első órának. Szorgalmasan jegyzeteltünk mindketten és figyeltünk órán. Nagyjából értettem, hogy mit tanulunk. A tanár közölte, hogy jövő heti zh időpontját, amiben az egész éves anyagot kérdezni fogja. Mindenki óbégatott és verte a padba a fejét, velem egyetemben, csak én fel is írtam a kis noteszomba az időpontot, hogy ne felejtsem el.
- A kövi óránk is itt lesz igaz? - Kérdeztem barátnőmtől, miközben elraktam a számológépem
- Ja. Fizika... - mondta gyorsan, mielőtt beleharapott a szendvicsébe
Látom, hogy közelít a padunkhoz Megumi-kun, amire én érdeklődve felemeltem a fejem, amikor letette a könyét a padra.
- Y/n, van egy ollód?
- Aha, tessék. - nyújtom neki oda
Kiveszi a kezemből és kinyitja a könyvét. Jajj ne már, megint? Megáll a lapozásban ott, ahol a szabályokat meg kellett tanulni és kis óvodásokat megszégyénítő mutatványokkal vágja ki a három méretes darabkát a könyvből.
- Kreatív vagy, mondhatom. - szól Nobara-chan lenézően, mire én megböktem az oldalát. A drágám gyakran tesz epés megjegyzéseket.
Órán egy dogának nem nevezhető kínzólapot kaptunk, "gyakorlás" képpen, hiszen -mint már említettem- jön a vizsgaidőszak. Valami felvállalhatót ketten összefabrikáltunk, hiszen nyilván nem szokásunk túlságosan megtörni magunkat tanulás szempontjából.
Kövi óra történelem volt Nanami-senseijel. Már akkor elment minden életkedvem.
Átmegyünk a töri előadóba. Már mindenki bent volt a teremben csak mi nem. Leültünk a helyünkre, észrevettem egy cetlit az asztalon. Nobara kérdőn néz rám én, pedig csak megrántom a vállam és kinyitom."Találkozzunk Megumi-kun buliján 8 órakkor a szobája előtt! Remélem ott leszel ;)"
Ez állt benne. Mivan? Milyen buli? Most én vagyok hülye?
- Ez mi a péniszről beszél? - néztem értetlenül Nobara-canra
- Megumi-kunnak holnapután lesz a szülinapja. Nem mondtam? Meg vagyunk hívva. - világosított fel
- Aha értem..
A nap szépen lassan eltelt, szinte észre sem vettem. Egész nap azon az üzeneten kattogtam. Mégis ki akar velem találkozni? De, ami még fontosabb... Mit fogok felvenni?!
<Na itt is lennék az első résszel❤️
Már régóta el akartam kezdeni ezt a könyvet, csak valahogy nem vitt rá a Szentlélek.
Nagyon b4szta a szemem, hogy mennyi Itadori fan van, de nincs egy Itadori x Reader könyv sem.
Remélem tetszett, hibákért bocsi,
Sziasztook>
ESTÁS LEYENDO
Felhőtlen szerelem ☁️Itadori Yuuji x Reader☁️
Fanfic// jujutsu kaisen ff. // Nem találtam olyan sok könyvet, ami kifejezettem róla szólna és ez nagyon zavart, úgyhogy bepótolom ;p ⚠️ Trágár szavak előfordulhatnak ⚠️ ⚠️Vigyázat! Ez a könyv csöpögni fog az iróniától és a komolytalan szavaktól!⚠️ Jó olv...