Part.3

586 40 0
                                    

Next day. .

No. .champဟျောင့် gulfခုထိမလာသေးပါလားအတန်းချိန်စတော့မရ်.အရင်ဆိုနောက်ကျရင် ဖုန်းဆက်တယ်ခုကြမဆက်ပါလား..

Champ. .အေးနော့..ငါတို့ကပြောစရာရှိလို့စောင့်နေကာမှ..သူကပေါ်ကိုမလာဘူး..

No. .ဟိုမှာလာပါပီ..အသဲကွဲမင်းသားကြီး...

Champ. .မင်းကိုအဲ့ဒါကြောင့် gulfက ခဏခဏခေါက်တာခေါင်းကို...တိတ်တိတ်နေ..

Gulf. .ဟျောင့်တေငါnineကိုရှာတာတစ်ကျောင်းလုံးအနှံ့ဖြစ်နေပီမတွေ့ဘူးဖုန်းလဲမကိုင်ဘူးကွ...မင်းတို့ကိုသူဘာပြောသေးလဲ..

No. .အမောဖြေပါအုံးကွာ..nineကငါတို့ကိုဖုန်းဆက်တယ် သူ့အဖေရှိတဲ့ ..စပိန်ကို..သူဒီမနက်လေယာဉ်နဲ့လိုက်သွားမလို့တဲ့...မင်းကိုလဲပြောပေးပါဘဲပြောပီးဖုန်းချသွားတယ်ကွခုလောက်ဆို လောယဉ်ကွင်းရောက်နေလောက်ပီ...

Gulf. .ဘာကွခုမှပြောရလား..ငါ့ကိုခွင့်တိုင်ပေးငါသွားတားအုံးမရ်...

Champ. .ခဏနေပါအုံးကွာ..gulfရာ စိတ်လိုက်မာန်ပါမလုပ်စမ်းပါနဲ့..

No. .gulfရာစိတ်လျော့လိုက်ပါတော့ကွာ..သူကမိန်းခလေး တစ်ယောက်ကြောင့် ခုလိုမင်းနားကထွက်သွား တာလေမင်းကလွမ်းပြပီး...သွားတားမို့လား..နေပါစေတော့ကွာ..သွားပါစေ...

Gulf. .ငါမျက်နှာလေးဖြစ်ဖြစ်တော့ကြည့်ချင်သေးတယ်😟nineလုပ်ရက်တယ်ကွာငါ့ကိုနှုတ်တောင်မဆက်ဘူး.

Tin Tin(messageအသံ)

No. .စာဝင်နေတရ်nineလားမသိဖတ်ကြည့်အုံး...

Nine. .သူငယ်ချင်းလေးနှုတ်မဆက်သွားလို့စိတ်မဆိုးပါနဲ့နော်..အစစအရာရာအဆင်ပြေအောင်နေနော်..ကံမကုန်ရင်တနေ့ပြန်ဆုံကြတာပေါ့..ငါ့အပေါ်အရာရာနားလည်ပေးလို့ကျေးဇူးအထူးပါကွာ..ငါလောယာဉ်ပေါ်တတ်တော့မှာမို့လို့...ငါ့သူငယ်ချင်း၃ယောက်ကျန်းမားရေးဂရုစိုက်ကြနော်..😊

No. .စိတ်ထိန်းပါကွာ..နေပါစေလွှတ်ပေးလိုက်ပါ..

Gulf. .မကျေနပ်ဘူး..လုံးဝမကျေနပ်ဘူး..

Champ. .ဘာလို့လဲgulf. .

Gulf. .Tharnya ကိုလေသူ့ကြောင့်ငါချစ်ရသူကအဝေးကိုထွက်သွားတာတွေ့အုံးမရ်တနေ့တော့..

I Hate You{completed}Where stories live. Discover now