Part. 27🚨🔞

593 34 6
                                    

At party. ...

No. .ဟာ.ဟျောင့်...ရောက်ပြီလား..လာ.လာ..ငါတို့ကမင်းကိုမျှော်နေတာ...အမ်..ဒါနဲ့ဒါက...ငါတစ်နေရာရာမှာမြင်ဖူးသလိုဘဲ....

Gulf. .မြင်ဖူးမှာပေါ့..ဒါtharnyaရဲ့phiလေ....

No. .အမ်..ဘယ်လို..tharnya phiဟုတ်လား..မင်းသူ့ကိုမုန်းနေတာမဟုတ်ဘူးလား..ခုတော့အတူတူ..ဘယ်လိုဖြစ်လို့....

Gulf. .မင်းစကားတအားများတာဘဲ...လာအထဲရောက်မှရှင်းပြမယ်...ကိုကိုလာလေ...အထဲဝင်ရအောင်..

Mew. .အွန်း..ကလေး..လာပြီ..☺

No. .ငါနားကြားမှားတာလား..ကိုကို..ကလေးတဲ့...😳

Gulf. .ဟေး.No. .မင်းအခေါက်မခံရတာကြာလို့လား..အထဲရောက်ရင်ရှင်းပြပါမယ်ဆိုတာကို...

Mew. .😀

No. .မလုပ်ရဘူးလေ..သူငယ်ချင်းလေးကလဲ😁😁လာ..လာ..အထဲဝင်ကြမယ်...

Noလဲဆက်မေးရင်အခေါက်ခံရမှာကြောက်တာနဲ့..ဆက်မမေးဖြစ်တော့ဘဲ..အထဲသာဝင်လာလိုက်သည်....

Champ. .ဟေးgulf. .လာပြီလား..ငါမျှော်နေတာ😊

Gulf. .ဂုဏ်ယူပါတယ်ကွာ...champနဲ့kon...တွဲလက်တွေခိုက်မြဲပြီး...ပျော်ရွှင်ကြပါစေနော်...

Champ. .ကျေးဇူးပါကွာ..ဒါနဲ့nineမပါဘူးလား...ငါတို့ကရော..ဘယ်တော့..မင်းနဲ့nineကိုဂုဏ်ပြုပေးရမလဲ...

Kon. .ကျေးဇူးပါ..gulf. .

Champအမေးကြောင့်..mewစိတ်မကောင်းဖြစ်ကာ..မျက်နှာလေးငြိုးကျသွားတယ်..nineနဲ့gulfတို့.စေ့စပ်မဲ့အကြောင်းက..mediaကတစ်ဆင့်..သိသင့်သလောက်..သိနေကြပြီမို့...စိတ်မကောင်းဖြစ်သွားခြင်းပင်....

Gulf. .ကဲ့ပါ..လာ...ငါအဖြစ်အပျက်တွေအကုန်ပြောပြမယ်...

No. .😁ငါလဲနားထောင်ချင်နေတာ...klaလာလေ...အတူလာနားထောင်...

Gulf. .အရေးထဲ..လင်ကိုခေါ်နေသေးတယ်...

No. .မင်းကတော့လေ...အရင်တိုင်းဘဲ..ငါဆိုပြောမယ်ဆိုတာကြီးဘဲ...

Champ. .ကဲ့ပါ..ဘာအကြောင်းလဲ..ငါလဲသိချင်လှပြီ....

Gulfဖြစ်ပျက်သမျှအကြောင်းစုံကို..no. cham. .kla. kon၄ယောက်လုံးကိုပြောပြလိုက်တော့သည်...

I Hate You{completed}Where stories live. Discover now