Part.2(u+z)

749 43 0
                                    

No. ဟေးgulfငါဒီမှာ..ဘယ်လိုလဲ အဆင်ပြေခဲ့လား...

Nine. .ဖြေပါအုံးကွ အဆင်ပြေခဲ့လား...

Champ. .nineရယ် gulfအမောဖြေပါစေအုံး...

Nine. .ငါစိတ်လောနေလို့ပါကွ...

Gulf. .ကယ်ပါငါပြောမရ်..အဲ့ကောင်မလေးက..မိန်းခလေးဆိုတော့...လွယ်လွယ်တော့ဘယ်လိုက်လို့ရမလဲ...ငါအခုလောလောဆယ်သူ့ကို..ခင်အောင်အရင်လုပ်ထားတရ်..နောက်နေ့မင်းနဲ့မိတ်ဆက်ပေးမရ်ဟုပီလား..

Nine. .gulfရာ.မင်းကတော်လိုက်တာ...

Gulf. .အေးပါကွာမင်းစိတ်ချမ်းသာရင်ပီးရော..

Next Day. ...

Nine. .ဟေးgulf လာပီလား..ငါမှာရင်တေခုန်ပီးတညလုံးအိပ်မရ..ခုလဲငါအစောရီးကျောင်းမှာလာစောင့်နေတာ..ငါတို့ကို.. မင်းအဲ့ကောင်မလေးနဲ့မိတ်ဆက်ပေးနော်ဒီနေ့..

Gulf. .အေးပါကွာ..မင်းကလဲမမောတဲ့တိုင်းပြောနေတာ..Noနဲ့champကိုစောင့်လိုက်အုံးမရ်...

No. ဟေးရောက်နေကြပီပေါ့လေအချစ်ငှက်ကလေးတေ...

Gulf. .ဟေးno.😠

Nine. .😁

Champ. .လူတောင်စုံနေပီကိုး...

No. .ပေါ်လာသေးတယ်နော်.. အစားသရဲ..ငါကဘယ်ဆိုင် ခေါင်းနစ်သေနေပီလဲလို့😅

Gulf. .ကယ်ပါလာသွားကြမရ်...ဟိုမှာကောင်မလေးစောင့်နေလောက်ပီ..

Nine. .ဟုတရ်သွားကြမရ်လာ...

ကျောင်းကန်တင်းမှာ...ကောင်မလေးက.. မနက်စာစားရင်း..စာထိုင်ကြည့်နေချိန်...

Gulf. .tharnya ဒါငါဟိုနေ့ကပြောတဲ့ငါ့သူငယ်ချင်းတေလေ no. Champ. Nineတဲ့မှတ်ထားနော်..

Tharnya. .ဟုကဲ့တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်ရှင့်...

Nine. .ဟုကဲ့ဝမ်းသာပါတယ် ဒါနဲ့ Tharnya လေးကတစ်ယောက်ထဲစာကြည့်နေတာပေါ့........

Tharnya. .ဟုတ်ကဲ့..

Gulfလေးက မိတ်ဆက်ပေးပီးတာနဲ့ nineနဲ့ Tharnya စကားတေဖောင်ဖွဲ့ပီး ရယ်မောနေတယ်...မြင်ရသူgulfအဖို့..သူ့ကိုပင်လှောင်ရယ်နေသလိုဖြစ်နေသည်..ဘေးကNoနဲ့ champကတော့ gulfအတွက်စိတ်မကောင်းဖြစ်နေကြတာပေါ့...

I Hate You{completed}Where stories live. Discover now