တွန်တစ်ယောက်..လီလီ့ကိုဖုန်းဆက်ခေါ်လိုက်တော့သည်...
Mew. .ကတော့tharnyaကိုဖုန်းဆက်ကာအကြောင်းစုံရှင်းပြပြီး...gulfအိမ်ကိုလာခိုင်းလိုက်တော့သည်...Tharnya. .phi. .
Mew. .ရောက်လာပြီလား..nong. ..ဒီမှာလေ..phiတို့ရဲ့porလေ...
Tharnya. .por. ..
တွန်. .porတောင်းပန်ပါတယ်...porမကောင်းခဲ့လို့ပါ...
Tharnya က..တွန်..ကိုဖတ်ကာငိုနေပြီး..တောင်းပန်ကြောင်းသာ..တစ်ဖွဖွပြောနေတော့သည်..gulfလေးကတော့mewလက်ကလေးကို.ဆုတ်ကိုင်ကာ..နှစ်သိမ့်ပေးနေတော့သည်..nineကတော့...ဘာမှကိုဝင်မပြောပေ....g'mom. Dadတို့ကလဲ...ငြိမ်ပြီးသာကြည့်ရင်းစိတ်မကောင်းဖြစ်နေလေသည်..ထိုချိန်..လီလီဝင်လာသည်...
လီလီ. .aw. ..သိသွားကြပြီပေါ့...
တွန်. .ဘယ်လို..အမ..လီလီ.စကားက...mewနဲ့tharnyaက..ကျွန်တော့..ကလေးတွေဆိုတာ..အမသိနေတာလား...
လီလီ. .ဆိုပါတော့..သိတာတော့မကြာသေးဘူး...nineကိုmewအကြောင်းစုံစမ်းပေးရင်းကမှသိရတာ...
အားလုံးအံသြ သွားကြတော့သည်....လီလီ....အရင်ကတွန်မသိတဲ့အကြောင်းတစ်ချို့ကိုအရင်..ပြောပြတော့သည်....
Xxxxxxxx
တစ်ကယ်တော့..maeဆုံးပြီးထဲ..porကျန်းမာရေးက...သိသိသာသာ..ချို့တဲ့လာသည်..company. .ကလဲ..porသိပ်ဂရုမစိုက်နိုင်သည်မို့..ပြိုင်ဖက်..companyက..အခွင့်ရေးကိုအသုံးချကာ..လုပ်ငန်းများကို..လုယူနေတော့သည်..ဒါကိုမကြည့်ရက်တော့...လီလီ..por. .companyကို..ဝင်ကူပေးရတော့သည်.တွန်က..ကျောင်းတစ်ဖက်နှင်မို့..တွန့်ကိုတော့...ကျောင်းသာဆက်တက်ခိုင်းပြီး ..လီလီ..companyကိုဦးစီးကာလုပ်ကိုင်ရတော့သည်...
ပြိုင်ဖက်companyက..လုပ်ငန်များလုယူရုံက..ရှယ်ယာများကိုပါ...လူလွှတ်ဝယ်ယူခိုင်းတာတွေ...ရှယ်ယာရှင်များကိုပါ..သူတို့ဘက်ပါအောင်လုပ်တာတွေရှိလာပြီး..company. .ကရှယ်ယာရှင်သိသိသာ.နည်းပါးလာပြီးယိုင်နဲ့လာတော့သည်....companyရပ်တည်ဖို့အခက်ခဲဖစ်လာသည်မို့...လီလီporအကြွေးများပင်တင်လာတော့သည်...
Porမသိလိုက်သည်က..သူ၏အကြွေးရှင်ကပြိုက်ဖက်..companyဖြစ်နေခြင်းပင်....ပြိုင်ဖက်companyက..porနဲ့လီလီ့ကိုတွေ့ကာ...companyကို..အောက်စျေးဖြင့်...ဝယ်ယူရန်.ကမ်းလှမ်းလာတော့သည်..porနဲ့လီလီက..အကြွေးတွေကိုတခြားနည်းနဲ့ဆက်ချင်သည်ပြောတော့...ပြိုင်ဖက်company. .လူကြီးက...အပေးအယူတစ်ခုလုပ်တော့သည်....
YOU ARE READING
I Hate You{completed}
RomanceMewgulf ကိုချစ်လွန်းလို့ ပထမဆုံးရေးတဲ့ ficလေးပါ.. I dolများအားထိခိုက်လိုစိတ်(လုံးဝ)မရှိပါ... ပထမဆုံးမို့အမှားပါခဲ့ရင်နားလည်ပေးပါနော်...😊 လူတိုင်းကိုအပြုံးနဲ့ဆက်ဆံတတ်ပီး😊...အရာရာကို အနိုင်မယူတတ်ဘဲ..အေးချမ်းတဲ့ mew suppsait အရာရာကိုငွေနဲ့ဖြေရှင်းတတ်...