ပျော်စရာအတိဖြစ်သွားတဲ့..မိသားစုတွေ့ဆုံပွဲလေးမှာ....gulfအိမ်တွင်..ဖြစ်သွားတော့သည်...မထူးတော့တာနဲ့..g'mom dad. .အိမ်တွင်သာ..ညစာ..စားပွဲကြီး.ကျင်းပလိုက်တော့သည်...
Mew. .ဒါနဲ့por. ..nong. nineနဲ့အတူ..စပိန်..သွားရင်..သားလဲ..လိုက်ခဲ့ချင်တယ်...porအလုပ်တေ...ဝိုင်းကူပေးတော့..porတို့လဲ..မြန်မြန်ပြန်လာရတာပေါ့.....အား.....
Mewစကားကြောင့်..ဘေးမှာညစားစားနေတဲ့gulfလေး..ဆွဲစိတ်လိုက်ခြင်းပင်...အားလုံးကလဲ...mewဘာဖြစ်သည်ကိုသိတော့..ကြိတ်ရယ်နေကြတော့သည်...
တွန်. .မဟုတ်တာ..သားရဲ့..porနဲ့..nineဘဲသွားပါ့မယ်...သားနဲ့tharnyaကသားတို့ttနဲ့နေခဲ့လေ....
Mew. .မဟုတ်သေးဘူးလေ..porရဲ့..ဟိုကအလုပ်တေ..မြန်မြန်ပြီးတော့..porနဲ့အတူမိသားစုံစုံလင်လင်...အား......
ဘေးက...သူ့ကိုကိုနဲ့မခွဲချင်တဲ့ကလေး...သူ့ကိုကို...သွားမယ်ပြောသည်နှင့်..ဆွဲစိတ်..နေတော့သည်...သူ့ကိုကို..က.ဆွဲစိတ်..လဲမရ...လိုက်ဖို့သာပြောနေသည်မို့စိတ်ဆိုးကာ...ထမင်းဝိုင်းမှ..ထွက်ပြီး..အခန်းထဲသို့..ဝင်သွားတော့သည်...
တွန်. .ဟော..သားmewဟိုမှာ..သားလေးစိတ်ဆိုးသွားပြီး..လိုက်ချော့ပေတော့..သွားသွား...
Tharnya. .phiတော့ထပ်ပြီး..ဆွဲစိတ်..ခံရတော့မယ်😂
Mew. .nongနော်..phiကိုနောက်စရာလား...
လီလီ. .ကဲ့ပါ..သားmewရယ်...လိုက်ချော့လိုက်ပါ..nongနဲ့နောက်မှရန်ဖြစ်...သွား..သွား..
Nine. .phiတော့...အသကုန်..ချော့ရတော့မယ်ထင်...တယ်..😁😁
G'dad. .😂သားငယ်ရစ်စိန်ကြောင်း..အန်ကယ်..တို့အသိ...မြန်မြန်သာချော့ပေတော့ .mewရေ...
G'mom. .ဟုတယ်သားရေ... ချော့ပေတော့..သွာသွား..
(Na Di. .အမလေး..supporting. ..ကြမ်းလိုက်တဲ့မိသားစု😂)
Mewလဲ..၂ခါမစဥ်းစားတော့ဘဲ..အပေါ်ထပ်က..gulfအခန်းလေးကို..လိုက်သွားတော့တယ်...အခန်းတံခါး..ကပွင့်နေသည်မို့ဝင်သွားလိုက်တော့..နှုတ်ခမ်းလေးဆူပုတ်ကာ..ကုတင်ပေါ်တွင်ထိုင်နေသော...mewရဲ့ကလေး...
Mew. .ကလေး..ကိုကို့..ကိုစိတ်ဆိုးသွားတာလား..
Gulf. .သွားပါ..ခုမှလာပြီး...ခုဏတော့..စပိန်လိုက်ဖို့အသဲ..အသန်ဖြစ်နေတာ...ကလေးတစ်ယောက်ထဲကျန်ခဲ့မှာကျတော့.မတွေးဘူး..သွာ..သွား..ခင်ဗျားမတရားဘူး...
YOU ARE READING
I Hate You{completed}
RomanceMewgulf ကိုချစ်လွန်းလို့ ပထမဆုံးရေးတဲ့ ficလေးပါ.. I dolများအားထိခိုက်လိုစိတ်(လုံးဝ)မရှိပါ... ပထမဆုံးမို့အမှားပါခဲ့ရင်နားလည်ပေးပါနော်...😊 လူတိုင်းကိုအပြုံးနဲ့ဆက်ဆံတတ်ပီး😊...အရာရာကို အနိုင်မယူတတ်ဘဲ..အေးချမ်းတဲ့ mew suppsait အရာရာကိုငွေနဲ့ဖြေရှင်းတတ်...