Part. 38🚨🔞

543 30 4
                                    

Gulfတစ်ယောက်....သူ့ကိုယ်ပေါ်မှ..လေးလံသောအရာကိုခံစားမိ၍အိပ်နေရာမှနိုးထလာကာကြည့်လိုက်တော့.....သူ့ကိုကို...ညဝတ်အကျီ်ကြိုးကိုဖြည်ထားကာ...ရင်ဘက်ကို..ဟထားပြီး....gulfရင်ဘက်အနှံ့နမ်းရှိုက်..နေလေသည်...

Gulf. .ကိုကို...မအိပ်သေးဘူးလား..ကလေး...ဘယ်လိုအိပ်ပျော်သွားတာလဲ..မသိတော့ဘူး...

Gulfစကားသံကြားသည်နှင့်gulfလေးကို..မေ့ာကြည့်လာသော..mewရဲ့ပုံစံက..ဆေးမိထားသော..လူကဲ့သို့ပင်.....gulfကမေးပြီးအဖြေစောင့်နေပေမဲ့..mewကတော့ပြန်မဖြေနိုင်...gulfလေးရဲ့နှုတ်ခမ်းအား..အငမ်းမရ...ဆုတ်ယူနမ်းရှိုက်ကာ...လျှာဖျားကလဲ..အတင်းတိုးဝင်နေလေသည်...gulfနှုတ်ခမ်းနှစ်ခုဟမပေးဘဲ...တင်းတင်းစိထားမိသည်...

Gulf. .အ့...

Mewလျှာဖျားတိုးဝင်တာမရသဖြင့်gulfနှုတ်ခမ်းလေးအားကိုက်လိုက်ခြင်းပင်...စီးကျလာသော..သွေးများကိုလဲ..အငမ်းမရ..ဆုတ်ယူရင်းလျှာဖျားလေးကလဲ..gulfခံတွင်းထဲတွင်မွှေနှောက်ရစ်ပတ်နေလေသည်...mewရဲ့အနမ်းကပိုပိုအားပြင်းလာတာကြောင့်..gulfအသက်ရှူကြပ်ကာ..ရင်ဘက်ကို..တွန်းဖယ်လိုက်လေသည်...

နှုတ်ခမ်းကိုလွှတ်ပေးသော်လဲ gulfကိုယ်ပေါ်မှ...ညအိပ်ဝတ်စုံကို..ချွတ်ကာ..ဖယ်ပြစ်လိုက်ပြီး....သူ့ကိုယ်ပေါ်မှ..ညအိပ်ဝတ်စုံကိုလဲ..ချွတ်ပြစ်လိုက်သည်...gulfလဲ..သူ့ကိုကို...ကိုတအံ့တသြနဲ့ကြည့်နေမိပေမဲ့..သူ့ကိုကို..အရမ်းလိုချင်တာကို..သိသည်မို့..မငြင်းပေ..

အဝတ်အစားများ..ချွတ်အပြီး...gulfလည်တိုင်လေးကို..အားပါပါဖြင့်ဆုတ်ယူလေသည်....mewရဲ့...အပြုအမူကြောင့်..gulfနာကြင်၍အော်နေမိတော့သည်...

Gulf. .အား..ကိုကို...နာတယ်...အား...

Mewကတော့..သူ့ကလေး..နာနေသည်ကိုပင်ဂရုမစိုက်နိုင်ဘဲ...လည်တိုင်မှတစ်ဆင့်...ပွင့်ချပ်လေးစီရောက်လာပြီး...အားယူဆုတ်ယူလိုက်...ကိုက်လိုက်..ဖိချေလိုက်ဖြင့်..လုပ်နေလေသည်...

Gulf. .အ့..ကိုကို..နာတယ်ဆို..အား....

ပွင့်ချပ်များကို..ရန်ရှာပြီးသည်နှင့်..နှုတ်ခမ်းအားတဖန်..ပြန်နမ်းကာ....mewသူ့..အငယ်ကောင်လေးအားပွတ်ဆွဲလိုက်ပြီး..ကလေး..ခရေပွင့်လေးထဲသို့...တစ်ဆုံးဖိသွင်းလိုက်တော့သည်...gulfလန့်ပြီး..mewနှုတ်ခမ်းကို...ကိုက်လိုက်လေသည်...gulfကိုက်လိုက်တာကြောင့်နှုတ်ခမ်းကိုလွှတ်ပေးကာ..တစ်ချက်သာ..ပြုံးပြလေသည်...

I Hate You{completed}Where stories live. Discover now