dört-müş

2.5K 223 50
                                    

Canım kendim

Siz: çıkarken çanta, telefon, cüzdan, Kur-an ve kendini yanına almayı unutma.

Siz: Gelirken çikolata, ekmek, yumurta, süt almayı unutma.

Siz: kendime not;

Siz: her şeyi unut sana yapılanı unutma ksksjsjs

Evden çıkmadan önce notlara bakarak yapacaklarımı tamamladım. Alacak eşyaları yanıma alarak anneme seslendim.

"Anne"

"Anneee"

"Anneee ben çıkıyorum"

"Tamam kızım alacakları umutma"

"Yazdım ya unutmam" dedikten sonra el sallayarak evden ayrıldım. Tabiki öpmedim. Bayram değil seyran değil. Esra gibi neden öpeyim.

Leyla'nın kaykayını çarpmıştım dün o yüzden bugün kursa kaykay ile gidecektim. Oh en sevdiğim. .

En kısa zamanda biriktirdiğim paralar ile kaykay almalıydım. Gerçi Leyla kendime yemek takımı almam gerektiğini söylüyordu. Sahi bu kızlara kim böyle evlilik mutluluk aşılıyordu. Tamam iyiydi güzeldi ama ne gerek vardı.

Kaya kaya kursa vardım. Güzel bir hareket ile durarak elime aldım ve kursun ziline bastım. Otomatın sesi ile kapıyı açarak bahçeye geçtim. Görevli kulübesine girerek geldiğim için imza attım kaykayı kenara bıraktım. Çantam ile birlikte sınıfa geçerek üzerimi çıkardım. Peçemi açtım ve Kur-an'ımı alarak sırama oturdum.

"Mualla geldi mi?" Diyerek içeriye giren Vera'yı görünce gülümsedim.

"Geldim."

"Hoş geldin" kollarını açarak yanına geliyordu ki bir baktım sakince yanıma oturdu. Dokunsal sorunları var bunların. Benim degil onların.

"Yaptın mı dersini?"

"Dün ağlaya ağlaya yaptım ya, olmuştur herhalde"

"Hadi bakalım. Davranın öğle arasına kadar halledelim. Ders verip yeni ezbere başlarsak iyidir bizim için"

"Tamamdır"

"Cihangir önümüzde ki günlerde kampa gidecek o zaman sizi evime atacam gece parti vercez tamam mı ?"

"Süper olurr" diyen tabiki Esraydı. Enerji dolu kızımız.

Telefonum titrediğinde açtım.

Sükutaaşık sana mesaj göndermek istiyor.

Evleneceğim seninle.

.......
Bölüm sonu
Sükutaaşık mı sjjxjsjsjd

Musalla Taşı -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin