🌸
Veranın evine geldiğimde öğle ezanı okunacaktı. Biz bir aydır evliydik ve Vera'nın minik bebişi bir haftadır hayattaydı. Şaka gibi.
Arkadaşımın çocuğu oldu.
Biz ne ara büyüdük.
Esra olsa beynimin içinde ben daha evlenmedim diyordu.
Kız hiçbir şekilde peşimden ayrılmıyordu.
Zile basmadan kızlara mesaj attım ve kapının açılmasıyla merdivenlerden çıkmaya başladım. Kızımız uyanmasın diye zile basmadım. Ben geldikten sonra kızlar yavaş yavaş gelmeye başladı. Ilk leyla sonra tabiki esra. Yavaş olan esra yani.
"Hemen görmek istiyorum Asiye'yi" dedi Leyla.
Minicikti.
Gerçekten de minicikti.
Kokusuna doyum olmuyordu.
Yavaşça koklayıp Vera'ya döndüm.
"Sen nasılsın kardeşim""Elhamdülillah daha iyiyiz teyzesi" dediğinde güldüm. Hani şu evlenince tatlım diyip çocuğu olunca birlikte yaşıyormuş gibi yürüyoruz uyuyoruz diyenler. Ah veraaa
"Çok şükür" dedim.
Uyuduğu için sessizce konuşuyorduk. Istediğin bir şey var mı dedim. Vera'nın annesi içeride uyuyordu. Bütün gece minikle ilgilenmekten uyumamıştı. Vera da çok uykusuzdu aslında.
"Canım çok tatlı istiyor" dedi mayışmış bir şekilde.
Esra konuşmaya başladı.
"Ben tatlı yapıyorum leyla ve yengem musalla yemek yapıyor sen ise burada uyuyorsun. Zaten minik kalkınca ayağa kalkacaksın.""Hayret sen böyle düşünebilir miydin kız" dedi leyla.
"Olmaz öyle evime gelmişsiniz uyuyacak miyim?"
"Biz yabancı değiliz uyumazsan döverim" dedim sırıtarak.
Verayı odada bırakarak mutfağa geçip kapıyı kapattık. Sessiz sessiz yemekleri yaptık, tatlıyı yaptık. Kendi kendimize muhabbet ettik. Durup durup ah çok minik değil mi? Deyip içeridekini uyandırıp yemek istiyorduk.
Vera'nın annesi gelip ah kızlar neler yaptınız ben yapardım dediğinde olur mu öyle şey biz yaparız teyzecim sende uykusuzsun, dedik.
Onunla da biraz konuştuk.
Vera baktık hala uyuyor yanağından öpüp evden ayrılmak için giyindik. Aklıma beni osmanın alacağı geldi.
"Kızlar siz gidin beni osman alacak" dedim.
"Yürü kız milletin kocası var" dedi görümcem ve ayrıldılar.
Şaka maka benim kocam vardı. Hala inanamıyordum.
Finale az kaldı canımlar:)
Evet bölümler kısa evet bende uzun yazmak istiyorum ama olmuyor.
Muhabbetle. Çok ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Musalla Taşı -texting-
SpirituellesMusalla taşı neden diyorlar sana? Anasının gözü ama sen nereden duydun? ve kimsinnnnnn!