Keyifli okumalar çiçeklerim 🥀
Kapının önüne geldiğimde ikinci katın ziline basarak bekledim. Çok beklemeden kapı açıldı ve kapıdan geçerek merdivenlerin yolunu tuttum. Kapıda beni leyla karşıladı. "Hoş geldin" dediğinde hoş buldum diyerek içeriye geçtim bu arada hemen sol tarafta bulunan mutfaktan Vera'nın sesi geldi. "Gel dostum gel. Esra hanımın istediğini yapıyoruz"
"Ay daha yola anca çıkacakmış" dedi Leyla, onlara gülerek üzerimi çıkardım ve portmantoya astım.
"Hayır birgün bizden önce bir yerde bulunursa bilmiyorum adak falan versem olacak" dediğimde Vera güldü.
"Hatırlamıyor musun kız bizi evine çağırdığında bile biz geliyoruz o biz geldikten sonra anca giyiniyor"
"Yüzümüzü yıkayalım, tonikleyelim, nemlendirelim, sürelim, yağ sürelim, güneş kremi sürelim"
"Ay sırasını bile bilmiyorum" diye devam etti Leyla
"Neyse boşverin onu bir şey demem lazım. Aslında demeyecektim ama söyleyeceğim. "
"Söyle" diyerek bana baktılar. Masanın etrafında oturuyorduk. Vera yoğurma işlemini bitirmiş kabın üzerine streç film geçiriyordu.
"Vera seni kınadım galiba"
"Noldu?"
"Bana biri mesaj atıyor?"
"Oha"
"Istemiyorum"
"Kimseyi istemiyorum" diye devamlı konuşmaya başladım.
"Sakin olur musun Mualla? Bunda korkulacak bir şey yok."
"Nasıl korkmam. Kontrol benden çıkıyor "
"Çıkması çok normal. Her şeyi seyir halinde yürütemezsin. Tevekkul etmelisin"
"Kimmiş neymiş bu çocuk" dedi Leyla.
"Hiç bilmiyorum "
"Ee konuşmadınız mı?" Dedi Vera. Sırayla soruyorlardı resmen. Kafamın depesine dikelmişlerdi. Hiç sevmiyorum böyle ortamları hiç. Birileri soruyor sen cevapliyorsun.
"Çocuğu terslemekten öğrenmemişsindir kesin" dedi Leyla.
Kafa salladım."Esranın abisi olabilir mı?" Diye sordum.
"Yok ya" diyen yine Leylaydı.
"Ben akşam cihangirin ağzını ararim o bi sorar"
"Bence Esraya bir şey demeyelim. Kız şaka yapıyor üzülmesin sonra" dedi vera bu sefer.
"Tamam aramızda kalsın"
"Of saklı iş yapmayı hiç sevmiyorum"
"Halletcez, sen sıkma kendini tamam mı?"
"Takma kafana" diyerek yanıma yaklaştı leyla. Sonra sarılarak yanağımdan öptü.
"Öperim lan sonra elalemin adamına bize yaptığını yapmazsın. "
"Tabiii kocacım bu yanağımda öksüz kalmasın der" diyen Veraydı.
Gözlerimi devirdim ve tek kelime dedim.
Evet.
Bildiniz.
Iy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Musalla Taşı -texting-
SpiritüelMusalla taşı neden diyorlar sana? Anasının gözü ama sen nereden duydun? ve kimsinnnnnn!