Sağ ayakla bismillah diyeyim mazallah yine kaçar giderim belli olmaz sjjdjsjs
Çok özledim sizleri. 😍
Osman gelinliğimi toparlayıp arabayı kapattı ve diye taraftan yanıma bindi. Üzerimde gelinlik önümde kırmızı bir örtü....Evlendim gidiyorum...
Üzgünüm ama mutluyum.
Ön tarafta Vera arabayı kullanan ise eşiydi. Yani Osman'ın kankası ve benim kankam. Ehehe.
Kornaya basarak uzaklaşmaya başladık. Önümdeki örtüyü arkaya atarak nefes almaya çalıştım. Iyi misin, diye soran Osman'a bakarak evet dedim ve tebessüm ettim. Sürekli nasıl olduğumu soruyordu. Şapşal şey.
"Su var mı?" Dediğimde kenardan aldığı suyu bana verdi. Buyur güzelim, dedi.
Öhö.Üç yudum içtim. Suyu ona uzattım aldı kenara bıraktıktan sonra çaktırmadan elimi tuttu gelinliğin altına koydu. Öndekiler görmesin diye.
El ele gidiyorduk. Çok heyecanlı. Dini nikâhımız yeni kıyıldığı için böyle el ele gezme tozma gibi durumlarımız olmamıştı. Uslu uslu beklemiştik. Müsaade etmemiştim tabiki. Şimdi onunla el ele olmak garipti.
Ay arabaya esra binecekti de onu almadan kaçtık ya. Aklıma geldi şimdi. Telefonuma gelen mesaj seslerinden bizimkilerin olduğunu anlıyordum. Ama bakamadım. Sonra bakarız neyse.
Erkek evine geldiğimizde beni arabada bırakarak indiler. Tabi kızlar hemen yanıma geldi. Onlar arabaya gelesiye kadar Vera bana doğru dönmüş sırıtıyordu.
"Ne sırıtıyorsun" dediğimde güldü. "Buyur güzelim" dedi. "Hain bizi mi dinliyorsun?"
"Evett" dedi coşkulu bir sesle.
"Abime bak sen" dedi ve devam etti. "Üzme lan abimi yazık"
"Tolga da burada"
"Abini neden üzeyim be. O beni üzmedigi sürece üzmem" dedim.
"Tolga aşığı bu da. Of bi tane bekar kimse kalmadı etrafta." "Yazık bana"
"Yazık sana Esra ama bize daha çok yazık."
"Nereye bakıyorsun kız sana laf söyledik hiç bakmıyorsun bize" dedi Leyla Esra'ya o ise dışarıya bakıyordu.
"Oha bu beyaz atıyla gelen çocuk kim" dedi.
Yok artık ama.
Harbiden
Oha.Bi çocuk elinde beyaz atla bize doğru geliyordu.
Esra haklıydı.
Galiba duası kabul olmuştu.
😁😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Musalla Taşı -texting-
SpiritualMusalla taşı neden diyorlar sana? Anasının gözü ama sen nereden duydun? ve kimsinnnnnn!