Šestý ročník utekl jako voda a byl tu sedmí, který ovšem asi nebyl podle našich představ.
O prázdninách jsem tátovi řekla, co se stalo s mojí matkou. Nemohl tomu skoro věřit, ale samozřejmě jsem vynechala to, že tu infekci, či nemoc mám taky.
Snape byl ředitel a bylo to tu drsnější než kdy předtím.
Harry, Ron a Hermiona zmizeli, Harry mi říkal něco o viteálech. Moc jsem to nepochopila, ale věděla jsem, že ví co dělá.
„Lidi nesu překvapení" řekl Neville, který vycházel z obrazu, který vedl do kuchyně bratra Brumbála.
„Jestli to je zase nějaký hnus z Abrefortdovi kuchyně, tak pochybuju, že to strávíme" řekl Seamus, Neville se jenom ušklíbl a vystoupili Harry, Ron a Hermiona.
Hned jsem je běžela všechny obejmout, už jsem si totiž myslela, že je nikdy neuvidím.
„Harry" přiběhla tam Ginny a hned Harryho obejmula.
„Zvláštní, neviděla mě půl roku, ale jako bych byl kus vosku" řekl na oko uraženě Ron.
„Bratrů má spoustu" řekl Seamus.
„Harry je jeden" doplnila jsem ho, plácli jsme si.
„Sklapněte" zaburácel Ron.
„Tak jaké jsou plány?" zeptal se Harryho Neville, nastalo ticho, které pak Harry prolomil.
„Dobře, je něco co musíme najít, něco co je schované tady na hradě a pomůže nám to porazit vy-víte-koho" řekl Harry.
„Super, co to je?" zeptal se Neville.
„To nevíme"
„Kde to je?"
„To taky nevíme" řekl popravdě Harry. „Chápu, že toho moc nevíme".
„Spíš vůbec nic" řekla jsem pro změnu já.
„Nejspíš to souvisí s Havraspárem" řekl ještě, nastalo zase ticho a všichni přemýšleli o co by tak mohlo jít.
„Co ztracený diadém Roweny z Havraspáru, je docela slavný, neslyšeli jste o něm?" prolomila ticho Lenka.
„Ale Lenko je ztracený" podotkla Cho.
„Co je zač ten diadém?" otázal se Harry.
„Taková korunka, ale je ztracený, dnes už nežije nikdo kdo by ho viděl" odpověděla mu, nastalo zase ticho.
„Coje Ginny?" zeptala jsem se, když jsem viděla, že je nějaká divná.
„Snape o nich ví, ví, že je viděli v Prasinkách."
****
Všichni jsme se na Snapeův rozkaz vydali do Velké síně.
„Doslechl jsem se, že byl Potter vidět v Prasinkách" řekl chladným hlasem Snape, nastalo hrobové ticho. „Jestli zjistím, že mu a jeho kamarádům pomáhal, tak ho čeká nemilý trest."
„Prosím ty, kteří o pohybu pana Pottera mají nějaké informace, ať ihned vystoupí" procházel davem studentů. „Vpřed" dodal.
Z davu se vynořil Harry, všichni studenti se bleskurychle otočili směrem k němu.
„Zdá se, ze vzhledem k vaší komplexní obrané strategie, máte problém s bezpečnostní řediteli" řekl mu Harry , ze dveří velké síně vyšli Ron, Hermions, Weasleyovi, Lupin a bývalý členové Fénixova řádu. „A bojím se, že rozsáhlý" dodal.
„Jak můžete stát tam kde stál on" řekl polohlasem. „Řekněte jim jak to tehdy bylo! Jak jste se mu podíval do očí! Muži který vám věřil a zabil ho"
Snape vytáhl hůlku, už se do toho vložila McGonagallová a začala se Snapem bojovat. Snape prohrál a zmizel v podobném ptáka v okně.
Všichni začali jásat a radovat se.
Světla zhasla , rozlehl se po celé místnosti ledový vánek a hlas Voldemorta.
„Vím, že mnozí z Vás budou chtít bojovatbojovat. Někteří z Vás si možná myslí, že bojovat je moudré, je tohle pošetilost. Vydejte mi Harryho Pottera , udělejte to a nikomu se nic nestane. Vydejte mi Harryho Pottera a nechám Bradavice nedotčené, máte na to jednu hodinu"
Všichni se na Harryho podívali, bylo zase hrobové ticho.
„Tak na co čekáte? Chyťte ho někdo" řekla Pansy, já se na ní vyjeveně podívala, jak to může říct?
Na Harryho stranu se přidalo několik lidí, nakonec i já. Zmijozelští na mě koukali jako na zjevení.
„Studenti venku z postelí! Studenti venku z postelí!" hulákal Filch cestou.
„Dostali pokyn aby vylezli z postelí, vy jeden idiote!" křikla na něj McGonagallová.
„Ou promiňte, madam" omluvil se.
„Náhodou pane Filchi, jste přišel jako na zavolanou. Buďte tak laskav prosím a odveďte slečnu Parkinsonovou a studenty Zmijozelu z velké síně" přikázala mu.
„A kam je mám odvést?"
„Zavřete je do sklepení" všichni se na pokyn museli vydat za Filchem, taky jsem chtěla jít, ale profesorka mě zastavila.
„Slečna Legrandová může zůstat" Pansy po mě hodila vražedný pohled, já jsem se raději netvářila nijak.
Asi už nemám kamarádku...
ČTEŠ
dračí krev | hp ✔
FanficChantal - studentka z Krásnohůlek, přestoupí do školy čar a kouzel v Bradavicích, na přání svého otce. Sama ale ví, že on má ke všemu rozumné vysvětlení a dřív, nebo později se to dozví. Celé roky v Bradavicích bude zjišťovat, co se stalo s její ma...