prázdniny u weasleyovích

1K 44 14
                                    

Byl tu konec školního roku, Chantal měla poslední týden velké dylema, protože se jí líbil jak Fred, tak Draco. S obouma se dost sblížila a byla si více než jistá, že k oboum něco cítí. Bavila se o tom s Pansy a u toho si pomalu začínala balit věci do kufru, když v tom do jejich pokoje vtrhnul naštvaný Draco.

„Legrandová, před vstupem do koleje stojí Potter. Prej ti chce něco předat"

„Tebe doma nenaučili klepat? A jinak díky" tiše se zasmála a vydala se zmíněným směrem.

„Chanty, byl jsem v sovinci a měla si tam dopisy, tak jsem ti je přinesl” podal jí již zmíněné věci, málem na ně úplně zapomněla.

„Děkuju" usmála se na něj a vydala se do společenky si je přečíst. Sedla si do křesla a začala číst první od Fleur.

Milá Chantal

Ještě jednou, to se Cedricem mě moc mrzí a snad budeš v pořádku, ale já věřím , že ty to zvládneš. Každopádně, užij prázdniny, které jsou za pár dní

Tvoje Fleur


Poté jí hned odpověděla, protože věděla, že na to poté zapomene. Hned potom si začala číst dopis od jejího táty.

Milá Chantal

Holčičko, moc mě mrzí, co se stalo se Cedricem. Doufám, že budeš v pořádku, musí to být pro tebe hrozné, ale ja věřím, že to zvládneš. Omlouvám se, že ti píšu tak pozdě, ale na ministerstvu je dost práce, snad chápeš. Jinak na prázdniny jsme poznávání k Weasleyovím, strávíme tam celé prázdniny, snad budeš ráda.

S láskou táta

Poté napsala stručnou odpověď, že je vše v pořádku a že se k Weasleyovým těší.

****

Byl tu poslední den před začátkem prázdnin a Zmijozelská parta aka Chantal, Pansy, Blaise, Theo, Terence a Draco, se rozhodli si tento den zpříjemnit tím, že půjdou do Prasinek na máslový ležák.

Po cestě se smáli, dělali různé kraviny, pošťuchovali se a bavili se o prázdninách.

Když konečně došli ke třem košťatům, Chantal viděla v rohu sedět Amose Diggoryho, vypadal zdrceně a seděl tam úplně sám. Jistě pořád uplakával Cedrica.

„Objednejte zatím, já hnedka přijdu" bez odpovědi se vydala za panem Diggorym
„Dobrý den, pane Diggory" sedla si na židli, na proti němu.

„Dobrý den, vy musíte být ta slečna, o které Cedric furt básnil, a dcera pana Legranda, mého dobrého přítele"

„Ano, to jsem já, byli jste u nás na Vánoce" usmála se na něj.

Ano, ano, pamatuju si vás. Jak se máte? Vypadáte skvěle, jako vždy”

„Děkuju, to se ale nedá říct i o vás, jak to zvládáte?" zeptala se opatrně.

„Ne moc dobře, Cedric byl můj jediný syn, seběhlo se to tak rychle" řekl smutným tónem a sklopil hlavu.

„To máte pravdu, váš syn byl úžasný. Milovala jsem ho a trvalo mi dlouho, než jsem se vyrovnala s tím, co se stalo. Ale nemůže tu sedět jako hromádka neštěstí, Ced by si určitě nepřál, aby jste se takhle trápil"

„Máte pravdu, slečno l, děkuji Vám, až uvidíte vašeho otce, pozdravujte ho"zamával jí a vřele se na ní usmál, odcházel i s úsměvem na tváři.

„To byl Cedricův otec?" zeptala se Pansy, když si sedla ke stolu, kde už byli i máslové léžáky.

„Ano, stále oplakával Cedrica, tak jsem si s ním popovídala a zdálo se, že už bude v pohodě"

„To mu budeš do smrti věrná?" opáčil Draco.

„To neříkám"

****

Poslední den byl tu a Chantal se musela se všemi rozloučit, sice věděla, že je uvidí ještě příští rok, ale po smrti své matky i Cedrica, se se všemi raději loučila, jako by to bylo naposledy.

Když dorazili na nádraží, Chantal se ještě rozloučila s Pansy, Blaisem a hlavně s Dracem.

„Budeš mi chybět, princezno” řekl jí v objetí.

„Ty mě asi taky, princi” zasmála se a poté se odtáhla.

Poté konečně spatřila jejího tátu, všechny je přenesl k Weasleyovým domů, nejdříve to nechápali, ale pak jim vysvětlili, že budou na prázdniny u nich.

„Chantal, zlatíčko, to jsi ty? Tak ráda tě konečně poznávám" řekla paní Weasleyová ve velkém objetí.

„Také vás ráda poznávám"

„Frede, Georgi, ukážte Chantal, kde bude mít pokoj" řekl jim pan Weasley.

****

Prázdniny utekli jako voda, hold čas letí, když se člověk dobře baví. Ginny a Ron byli jako její bratr a sestra, které nikdy neměla. A Molly byla něco jako její maminka, protože tu svou nepoznala a moc si jí nepamatovala. A její trable ohledně lásky se vyřešili tak, že už se jí líbil jenom Fred, na Draca úplně zapomněla.

„Mami, kdy přijel Harry" řekla dole Ginny. Zbýval poslední týden prázdnin.

„Harry? Jaký Harry?" zeptala se jí Molly.

„Harry Potter přece" řekla prostě.

„Věděla bych, kdyby se po mém domě pohyboval Harry Potter, nemyslíš?"

„Mluvil někdo o Harrym?" zeptal se Ron.

„Kdo mluví o Harrym?” skočila jsem do toho já.

„Mluví někdo o mě" řekl Harry, který se tam rázem objevil.

****

Ležela v pokoji na posteli a přemýšlela, jak se zeptá Brumbála na svoji matku, když v tom někdo zaklepal.

„Dále" posadila se.

„Ahoj" řekl Fred.

Ahoj?" řekla nechápavě.

„Víš chtěl bych ti něco říct" začal.
„Hned jak jsem tě poprvé viděl, jsem se do tebe zamiloval a trvá to doteď, ale milovala jsi a pořád miluješ Cedrica, jen jsem chtěl, abys to věděla” pohledem skenoval podlahu.

„Víš, Frede, Cedrica jsem milovala, ale to neznamená, že mu budu do smrtí věrná. A víš, já jsem se do tebe taky zamilovala"

„Fakt? No to je super, a víš nechtěla bys se mnou..no víš co" řekl nervózně a zasmál se.

„Chodit? Ano moc ráda?" hned na to se mu vrhla okolo krku.

dračí krev | hp ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat