„Cede, zítra je poslední úkol, mám takový divný pocit ,že se něco stane hlavně na sebe dávej pozor" říkala mu Chantal, když spolu byli na Astronomické věži.
„Neboj, holubičko, já to zvládnu" ujistil jí a uvěznil jí více v objetí.
„Co se to vůbec stalo s Malfoyem? Už na nás nekouká jak kdyby nás chtěl zabít" oba jsme se začali smát.„Terence si s ním prý promluvil a sám Zmijozelský princ to prý pochopil, takže už je asi v pohodě. Dokonce se mi na plese i omluvil a že prej nám to sluší" oba se nad tím zase zasmáli. Celý večer se jenom smáli.
****
„Milý studenti je před vámi třetí a zároveň poslední úkol. Někde v bludišti je schovaný pohár, ten kdo se ho jako první dotkne, ukončí zápas. Až se zápas odstartuje, můžete vejít do bludiště, přeju hodně štěstí" říkal Brumbál, byl den posledního úkolu, Chantal Cedrica pevně obejmula, než se vydal na pospas bludišti.
Kdyby tak věděla, že ho objímá naposledy.
„Miluju tě, květinko" řekl jí a sladce se na ní usmál.
„Já tebe" odpověděla mu a dali si pusu, poslední pusu...
Sedla si na tribunu k Pansy a ostatním a následovalo několika hodinové čekání. Chantal měla už od rána nervy na kraji, a nepomáhalo jí ani to, že měla pocit, že se něco pokazí.
Po pár minutách přinesli Fleur i s Viktorem Krumem, protože byli omráčeni. Chantal se k ní vydala, aby jí utěšila. Když uběhla další půl hodina, šla si sednout zpět na tribunu a čekala, co bude dál.
Po skoro hodině, se u vchodu objevil Harry Potter, pohár a s nimi i Cedric. Chantal byla šťastná jako malá holka, když viděla, že je Cedric zpátky a rychle běžela k místu, kde byl.
Všichni radostně pískali a radovali se, do toho hrála hudba. Všechno tohle, ale utichlo, když se po celém place rozezněl křik Chantal, když viděla Cedricovo mrtvé tělo. Klekla si k jeho tělu a začala nekontrolovaně brečet, bylo jí jedno, že jí všichni vidí, emoce byli silnější.
„To je můj syn! To je můj chlapec!" řval Amos Diggory, když viděl Chantal, jak drží bezvládné tělo jeho syna v náručí.
„C-co se mu-u stal-lo?" snažila se mluvit mezi vzlyky a mezitím se bolestně podívala na Harryho.
„Vrátil se, Voldemort ho zabil, Cedric chtěl abych přinesl jeho tělo, nemohl jsem nic dělat" říkal taktéž se vzlyky.
„Blbost!" vyjekla naštvaně, cítila k němu vztek, byla na něj naštvaná.
„Pojďte, slečno" odvedl jí Brumbál od těla.
„NEEEE!" řvala mezitím, co jí táhl pryč od těla. Bolelo jí to, tak moc jí to bolelo. Viděla, jak člověk, kterého miluje je pryč, usl věčným spánkem a už se nikdy nevrátí. Cestou pryč, pořád brečela, měla oči zarudlé od slz a pomalu se ani nemohla nadechnout. Proto ji Brumbál zavedl na ošetřovnu, kde jí madam Pomfreyová dala lektvar na uspání a ona poté usla.
****
Probudila se druhý den na ošetřovně. Kolem ní byla Pansy, Blaise, Draco, Terence, Theo, Weasleyovi dvojčata, Ron, Hermiona a Harry Potter.
„Ta teda vypadá zničeně" pronesl Blaise.
„Jak by bylo asi tobě kdyby umřel člověk kterého si miloval" vyjela na něj Pansy.
„Nesuď podle sebe, jsi citlivý jako pařez!" pokárala ho Hermiona.
„K-kde to jsem?" vydala ze sebe, ale její hlas byl stále slabý, po tom všem křičení.
„Na ošetřovně" odpověděla jí Hermiona.
„Včera večer ses nemohla uklidnit, Brumbál tě raději odnesl na ošetřovnu" objasnila Pansy.
„On je vážně pryč, že?" bylo jediné, na co Chantal dokázala pomyslet.
„Zabil ho Voldemort, viděl jsem to, ale bohužel jsem nemohl nic dělat. Seběhlo se to tak rychle, sama víš,že bych nedopustil, aby se mu něco stalo" říkal Harry vážným tónem.
„Jasně, Pottere" odvětil naštvaně Draco a chystal se ho chytit za límec.
„Draco, teď ne!" okřikla ho Chantal a on jí poslechl.
„Já ti nic nevyčítám, Harry, včera jsem byla smutná a naštvaná zároveň" ujistila ho a oba se na sebe smutně usmáli.
****
Krásnohůlky a Kruval už odjížděli. Všichni studenti se loučili se svými kamarády, včetně Chantal, která mačkala v objetí svojí kamarádku Fleur.
„Neplakej, napíšeme si, ano?" řekla jí Fleur poté, co se odtáhla a viděla, že se jí v očích lesknou slzy.
Poté si naposledy zamávali, než jejich kočár zmizel na obloze a Kruvalská loď v moři.
ČTEŠ
dračí krev | hp ✔
FanfictionChantal - studentka z Krásnohůlek, přestoupí do školy čar a kouzel v Bradavicích, na přání svého otce. Sama ale ví, že on má ke všemu rozumné vysvětlení a dřív, nebo později se to dozví. Celé roky v Bradavicích bude zjišťovat, co se stalo s její ma...