Evet, smut yazmak için ilk adım.
Utanç diye bir şey yok. İsteyen herkes her türlü smut yazabilir.
Smut yazarken anacım, utancınızı çöpe atacaksınız. Neden? Çünkü utanarak smut yazamazsınız. Neden yazamazsınız? Çünkü utanırsanız gerilirsiniz ve gerilirseniz de aklınıza yazacak bir şey gelmez.
Utanırsanız, gerekli detayları veremezsiniz.
Smut yazmak detay ister ve eğer detay veremezseniz okuyucu içten içe "Bu ne amk şimdi smut mı bu" der ve "gideyim de Girlslimshady'nin smut bölümlerinden birini okuyayı-"
Hayır.
Ama the bacılarım, bana kulak verin- bi dk hayır göz verin insan gözüyle okur çünkü- olay şu:
İçinize sinen bir smut yazmak istiyorsanız gider kendinize içecek bir şeyler hazırlar, pijamalarınızı giyer, telefon veya bilgisayarı alıp rahat bir yere oturursunuz.
Yani ben her yerde smut yazabilirim ama benim kadar geniş değilseniz bunları yapın rahatlamaya yardım eder-
Etrafınızda insanlar olması sizi yazarken, smut veya değil, huzursuz ediyorsa ve geriyorsa yalnız kalabileceğiniz bir yere geçin ve başlayın.
Utanmadan, başlayın.
İnsanlar ne düşünür bunu şöyle açıklasam nasıl olur ayıp mı olur demeyin.
Terbiyeli olsak wattpad'de işimiz ne zaten-
EHEM.
Ama cidden böyle şeyleri umursamayın. Yok çok açık seçik oldu yok bilmem ne kendinizi yiyip bitirmeyin çünkü biliyoruz ki her zaman yazdıklarınızı okumak isteyecek en az bir tane horny fucker vardır.
Ve şahsen ben de birçoğumuz gibi shiplediğim insanları fiziksel/duygusal anlamda yakın görmeyi çok severim. Smut'ı seksle kafayı bozmuş bir sapık olduğum için değil, shipimi öyle görmeyi (okumayı) sevdiğim için okurum. Bu yüzden smut severim.
Endişe etmeyin benim de asabımı bozmayın okuruz biz Allah Allah yolla gelsin niye çekiniyorsun don't be shy yani give us content canım aaa
Seviyorum sizi lütfen smutları utanmak yerine bizimle paylaşın ölüyoruz burada content kıtlığından
:3