8- Bilseniz İyi Olacak Bazı Kelimeler

2.2K 79 143
                                    

Umarım düzgün açıklayabilirim jszjsmzksks

Top ve Bottom: bunu da bilmiyorsanız-

EHEM. Top ilişkide üstte, bottom altta olana verilen isimlerdir.

Switch: Hem altta hem üstte olan kişiye denir.

Dominant ve Submissive: Dominant ilişkide daha baskın olan, submissive ise daha itaatkar olandır.

Twink: Genellikle altta olan flamboyant erkek.

Açıklamam yanlışsa lütfen düzeltin, kimsenin alınmasını istemem.

Bussy/ boy pussy: Bottom erkeklerin deliklerinden bahsetmek için kullanılır. Türkçesi yok sanırım ama İngilizce smut okurken görürseniz bu anlama geldiğini bilin.

In the closet: bir Lgbtq+ bireyi olduğunu saklayan kişiler için kullanılır.

Örneğin he/him pronounlarını kullanan biri için "He is in the closet" dersek, bu o kişinin henüz kendini açıklamamış bir lgbtq+ bireyi olduğu anlamına gelir.

Over-stimulation: Zevkin çok fazla gelmesi, katlanılmaz boyuta ulaşması, rahatsız edici olması.

Örneğin birden fazla kere arka arkaya boşalmak gibi. Kişi hassaslaştığı ve artık acıttığı için over-stimulated diyebiliriz.

Vanilya (Vanilla) : Herhangi bir fantezi olmadan yapılan, genellikle sert olmayan seks.

Barebacking: Prezervatif kullanmadan birinin içine boşalmak

Ageplay: Bir kişinin olduğu yaştan daha küçük hissetmesi, hissettiği yaşa göre davranması. Diğerinin ise onunla ilgilenen "bakıcısı" olması. (Bir ilişki içinde olup olmamaları fark etmiyor.)

Bebeğimiz "Anneciği" veya "Babacığı" ile cinsel ilişkiye girmek zorunda değildir. Bu ikisinin tercihine bağlıdır.

Bakıcıya mommy/daddy veya caregiver, bebeğe de ageplayer/little denir.

Sugardaddy/mommy: Aralarında yaş farkı fazla olsun olmasın zengin adamımız/kadınımız kendisine bir sugarbaby bulur. Ya da baby kendisini bulur ve genelde sugarbaby'nin tek işi bulduğu bu zengin kişi her kimse onun parasını yemektir. Yine cinsel ilişki tercihe bağlıdır, fakat ageplay'e kıyasla daha yaygındır. Bebeğimizin işi pahalı kıyafetler/ürünler alıp güzel görünmek ve sugardaddy'nin yanına yakışmaktır.

Boytoy: genellikle birinin kendinden yaşça küçük, çoğunlukla cinsel ilişki için beraber olduğu erkeklere boytoy deniyor.

Swag: Birçok anlamı var ve en yaygını "Havalı" ama eskiden gay erkekler arasında şifreli bir kelimeymiş. Toplum içinde yargılanmamak ve kendilerini açığa vurmamak, karşılarındaki kişinin de homoseksüel olup olmadığını anlamak için ona "swag" derlermiş.

Açılımı "Secretly we are gay".

Do you listen to girl in red?: kadınlardan hoşlanıp hoşlanmadığını merak ettiğiniz birine "Girl in red dinliyor musun?" diye sormak ona üstü kapalı bir şekilde "Acaba kadınlardan hoşlanıyor musun?" diye sormak gibidir. Tabi ki her girl in red dinleyen gay değildir ama genellikle yardımı olur. Kalabalık arasında birbirimizi bulmaya yarar-

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar ama eklemem gereken bir şey olduğunu düşünüyorsanız söyleyin :3

Son iki tanesi biraz alakasızdı ama canım açıklamak istedi hihi

Smut (Birazcık Da Fanfiction?) Yazma RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin