13- Kink Türlerine Örnek Bile Vermemiş Nasıl Smut Yazma Rehberiyse Artık

372 29 303
                                    

Ne demiş Cemal Süreya,

"Şimdi,
seni sevmek,
seni yaşamak, ve sana düğümlenmek, zamanı.
Oturt çaydanlığı, uzun bir gece için.

Bu gece yağmur,
pencereye vuracak,
rüzgar şarkılar söyleyecek ve biz, kink türlerini ve bdsm'i, yeniden öğreneceğiz."

Üstadın sözünü dinlememek olmaz, bu yüzden size istek üzerine kink türlerini derledim efendim. Bir kısmını yani.

Öyle.

Öncelikle kink ve bdsm nedir?

Kink, cinsel ilişkide basmakalıp olmayan eylemler ve fantezilerin kullanılmasıdır. Bu terim "düz" ve "sade" cinsel eğilimlerle karşılaştırmak için kişinin cinsel davranışındaki "ilginçlik" fikrinden türemiştir.

Bdsm ise rızaya bağlı olarak fiziksel baskı ve kuvvetli duyusal uyarımların uygulandığı ve fantezi ve güç rolü oynamanın yapıldığı bir çeşit cinsel tercih ve kişisel ilişki türüdür.

Açılımı B: Bondage yani bağlama/kısıtlama, D: Discipline and dominance yani disiplin ve hakimiyet, S: Submission and sadism yani boyun eğme ve sadizm, M: Masochism yani mazoşizmdir.

Bdsm de bir çeşit kink sayılabilir.

Yukarıdaki tanım yerine basitçe şunu da söyleyebiliriz: bdsm güvenli ve iki tarafın da rızası olduğu sürece istenildiği kadar ileriye gidebilen, fiziksel ve psikolojik anlamda eğer iki taraf da onay vermeseydi şiddet ve istismar sayılabilecek şeylerin yapılmasıdır.

Belli bir senaryo kurup rol yapma, kırbaç veya kemer gibi acı verecek nesneler kullanma, belirli bir düzeyde şiddet uygulama, karşı taraf üzerinde hâkimiyet kurma ya da ona boyun eğme, karşındaki kişiyi kısıtlayarak aciz bırakma bdsmdir.

Düzeyi yazarın ayarlamak istediği şekildedir.

Partnerini yatağa bağlayıp gözlerini kapatmak ve bir tüy alarak onunla uğraşmaktan seks kölesini iplerle tavana asmaya, seks makinelerine bağlamaya kadar her şey bdsm olabilir.

Bu yüzden de iki tarafın da %100 bu işin içinde olmak istediğinden emin olmak için trafik ışığı sistemi denen bir yöntem uygulanır. Herhangi bir eylem esnasında kontrolü elinde tutan kişi diğerine hangi renk diye sorar. Yeşil yapılan şeyle bir sıkıntısı olmadığı, sarı tamamen rahat hissetmediği ve yavaşlanması gerektiği, kırmızı ise hemen durulması gerektiği anlamına gelir.

Veya güvenli bir kelime seçilir. Anahtar Kelime ya da safeword diye de geçer. Partnerler seksten önce bir kelime belirler ve durulması istenince o kelime kullanılır. Seks esnasında yanlışlıkla ağzından çıkabilecek bir şey olmamasına, alakasız bir kelime seçmeye dikkat edilir.

Başka bir renk adı, bir meyve ya da bir eşya olabilir.

Dominant kişi "Hayır" veya "Dur" benzeri bir şey söylenirse devam eder. Güvenli kelimeyi kullanana ya da "kırmızı" diyene kadar durmaz.

.

Kink Türlerine Örnekler:

Bu örneklerin bdsm'e girip girmeyeceğinden tam emin değilim ama tabi ki oratada buluşan bazı noktalar var.

İşte rehberiniz:

Age play: Yaş oyunu. Her zaman cinsel anlamda olmak zorunda değildir. Kişi kendi yaşından farklı bir yaşta gibi davranır (genelde olduğundan çok daha küçük) ve partnerinin kendisiyle o yaşa göre ilgilenmesini ister. Bu istekler bez değiştirmek ve biberonla süt ısıtmaktan, sevişmeye kadar değişebilir.

Smut (Birazcık Da Fanfiction?) Yazma RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin