Evet efendim. İkinci kısma hoş geldiniz.
Bu partta sizlere omegaverse ilişkilerinden ve terimlerden bahsedeceğim.
Öncelikle klasik Omegaverse ya da kısaca A.B.O evreninde (bir Antepli olarak söylüyorum bu evreni antepliler bulmuştur aksini kabul etmiyorum kısaltması niye abo olsun yoksa)
Normalde ilişkiler Alfa-Omega ve Beta-Beta şeklinde oluyor çünkü klasik ilişki modeli ve betalar genelde kendi türleri dışında pek ilgi görmedikleri ya da omega veya alfalara biyolojik olarak uyum sağlayamadıkları için cart curt bilmem ne
BAHANELER
Burada sizinle bunların dışına çıkan ilişkilerden ve çocuk yapabilme imkanlarından da konuşacağız çünkü klasik ilişkiler genelde yukarıda bahsettiğim gibi.
Çocuk sahibi olabilme ihtimalleri sadece açıklamayla karışık olacağı için bir tablo buldum size işimizi kolaylaştırsın diye KSMZMEMSMEKSELDK böylece klasik omegaverse işleyişine birazcık daha ışık tutmuş olurum diye düşünüyorum
Ama tabloyu göstermeden önce hatırlatmalıyım ki bu sadece, SADECE geleneksel Omegaverse için geçerli. Eğer geçen bölümde bahsettiğim gibi non-traditional bir hikaye yazıyor veya okuyorsanız burada göreceğiniz tabloyla çelişkiler yaşanabilir.
Şahsen benim kendi taslaklarımda bulunan Omegaverse hikâyelerinde bu tabloya ve geleneksel dinamiklere uymayan şekilde yazdığım hikayeler var. (Hayır. Onları okuyamazsınız. Çünkü karmakarışık bir taslak yığını halinde. Evet. Eğer bu kadar kötü durumda olmasaydı okumanız için yayımlardım.)
Fotoğrafta gördüğünüz üzere alfa, beta ve omegaları (biyolojik olarak) erkek ve kadın diye ikiye ayırmış ve üreme sistemlerini göstermişler. "Male genitals" erkeklik organları, "Uterus" ise rahim demektir. Hangi organlara sahip oldukları işaretlidir.Alfa kadınlar ve omega erkeklerin erkeklik organlarına sahip olup olmama durumu hikayeden hikayeye değişkenlik göstermektedir.
Bazı hikayelerde kadın alfaların cinsiyet gözetmeksizin herkesi hamile bırakabileceği yazıyor, ama bırakıp bırakamayacakları tartışma konusu. Yine de bıraksalar da bırakmasalar da her iki türlüsü de klasik evrenin kuralları dışına çıkmıyor.
Aynı şey tam tersi için de geçerli. Kimileri alfa kadınlar hamile kalamaz deseler de bazıları kalabildikleri konusunda ısrarcı.
Erkeklerde yalnızca omegaların rahimleri vardır. Onlar dışında doğal yollarla çocuk doğurabilen erkek yoktur. (İzle ve gör omegaverse, izle ve gör. Bulduğum ilk alfayı enigmadan hamile bırakmazsam bana da girlslimshady demesinle-)
.
Terimler:
Imprint: KENETLENMİŞSİN KALBİME İLMEK İLMEK- yani onun gibi bişi. Imprint'in anlamı kenetlenmek, mühürlenmek ya da damgalanmaktır. Bu üçünden biri olabilir. İki kişi arasındaki fiziksel ve duygusal bağa denir. Imprint yakın temas ve çeşitli duygusal etkileşimlerle meydana gelebilir ve bu temas veya etkileşimlerin arası sık tutulmazsa zamanla kaybolabilir.