Eline aldığı mühürlü hançeri önünde duran siyah bedene savurdu. Bedenine dolan adrenalin duygusu ile dolup taşıyor gibi hissediyordu.
Kesinlikle hiç bir şeye değişmreceği tek duygu adrenalin duygusu idi Jennie'nin. Neşeli kahkahasını kendini durdurmaya çalışmayarak sunduğunda kendine dönen sesi ile sersemledi.
İblis de birkaç numara biliyordu demek.
Kendisine savurduğu keskin tırnakları yanaklarına doğru gelirken ani bir hareket ile yan dönüp havada tam bir tur attı. Aynı anda gücünü bacaklarına verip iblis buharlaşacak zaman bulamadan yüzüne sert bir tekme geçirdi. Bum, aferin sana kızım! Güzel hamleydi.
Odada duvarlara çarpıp yankı yapan bıçak seslerine kalkan Felix, pencerenin önünde beliren iblise hızlı bir bakış atarak kendisine doğru gelen iblise yumruklarını savurdu. O kadar şanslı değildi ama.
Yumruk yaptığı tatlı ellerini tutan iblis dünyaya gelme amacı buymuşçasına Felix'in ellerini sıktı. Karşılık olarak elinden gelen çatırdamalar ve acı dolu inleme ile şeytani bir kahkaha attı.
Bu sefer yanlış yapmıştı ama, Felix'in inlemesine kalkan Seungmin bu anı bekliyor gibi bileğinde sakladığı bıçakları hızlıca iblisin kalbinin olması gerektiği yere sapladı.
İblis buharlaşıp yere doğru çekilirken Jennie ise uğraştığı iblisten bıkmış olacak ki; ardı ardına yumruklarını karnına atarak epey sersemletti onu. Çekirdeğine gelen ağır acı ile sersemleyen iblisi fırsat bilerek Seungmın ve Felix'in hayran bakışları arasında omzuna alarak son gücü ile yere fırlattı. Bilincini kaybetme aşamasına gelen iblisin çekirdeğini elleri ile çekip kopardı gülerek ve küçük bir kara delik gibi görünen çekirdeği koleksiyonuna ekledi.
Küçük bedeni olan, tatlı bir kız gibi gözükse de onu hafife alan herkese haddini bildiriyordu Jennie.
"Başka var mı?" Felix elinde tuttuğu sonradan almayı akıl ettiği kılıç ile odayı kontrol etti.
"Ryujin?" Demişti Seungmın ise umursamadan.
"Yok." Diyen Jennie'nin arkasından hanı aramaya koyuldular. Kimse yaraları umursamıyordu. Olay kafada bitiyordu zaten.
İradesi olan kazanır.
🌼:彡
Bahçede çekirdeklerini aldığı ve cehennemin yedi kat dibine yolladığı gururla bakıp hiç bir şey değilmişçesine omuz silkti Ryujin.
Bedenen bir yorgunluğu yoktu, sadece dört iblisle birden aynı anda uğraşmak zorunda olduğu için gözünün üstüne bir yara almıştı.
İğreniyordu. Nasıl dokunur o iğrenç varlık bana?!
Üstünü düzeltip kendine doğru gelen grup üyelerine karşı takındığı tehlikeli gülümseme ile elindeki çekirdekleri Seungmın'in elindeki torbaya koydu.
Acilen toplantı yapmaları gerekiyordu, burda daha fazla kalamazlardı. Belli ki yerleri ve amaçları belli olmuştu.
Oyalanmadan, eşyalarını bile almaya tenezzül etmeden ormanda ilerlemeye başladılar. Birazdan han sahibi yanık kokusuna uyanacaktı.
İblisler, petrol ya da cehennemin kendisi gibi kokuyorlardı. Koku tüm hana yayılmış olmalıydı çoktan.
Sırtındaki küçük çantayı düzelten Felix oldukça ciddi bir ifade ile durumu özetledi;
"En az 10 iblis vardı. Yerimizi öğrendiklerine göre takip ediliyoruz, performanslarına bakılırsa o kadar da güçlü değillerdi. Fakat yine de güç kaybettik. Dinlenmeye ve güç toplamayı unutmayın. Tetikte olmamız gerek."
"Katılıyorum, kesin olarak söyleyebilirim ki cehennemin efendisine bilgi verecekler. Sadece bedenlerini burda bıraktılar, gücümüzü ölçmeye gelmişler. Hızlansak iyi olur." Jennie Ryujin'in gözü ile ilgilenirken Felix'e hak verdi ve birkaç şey ekledi.
Durum o kadar kötü değildi, ama eğer ipin ucu kaçarsa bir daha toparlayamazlardı.
Her şeyi dinleyen ve sessiz kalan Seungmın yanından ayırmadığı haitaından yeni bir rota belirledi. Aralarında sessizlik sürerken istişare edip yeni bir plan yapıyorlardı.
Acel ise tahtında oturmuş umursamazca izliyordu onları, hepsini tanıyor; sınırlarını biliyordu. Tehlike arz eden bir durum yoktu.
Akılları ile oynuyordu sadece. Sahada tecrübeleri olmayan bu çocuklara özel bir deneyim yaşatacaktı anlaşılan.
🌼:彡
Yanlışlıkla uzun bölüm yazmışım 🤚İyi miydi? Bence adrenalin ihtiyacımızı karşılamadı, telafi ederim bunu.
Küçük bilgiler;
İblislerin kalbi yoktur, kalplerinin yerinde ya da karın boşluklarında kendilerine özel şekilleri bulunan çekirdekler vardır. Bu çekirdeklerden güçleri, yaşları gibi bazı bilgileri alabilirsiniz.Cehennemin efendisi diye bahsedilen kişi Acel'in babası normalde, ama yeni kral acel olacak. Asıl olay da burda başlıyor.
İblisler, petrol/ benzin/ ya da cehennemin kendisi gibi kokarlar. Sıcak yayarlar, ve bazen yer altına çekilerek ruh biçiminde sadece bedenlerini kayberek cehennemin efendisine çalışmaya devam ederler.
Tek üstün/yetenekli tür iblisler değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon lovers | acelinho
Fiksi Penggemariblis avcısı olan minho, uzun zamandır peşinde olduğu Acel'i sonunda yakalar.