[Zawgyi]🍑🍑🍑
၃ရက္ၾကာၿပီးေနာက္........
Seoul Incheon Airport..
ခရီးသြားမယ့္လူေတြနဲ႔ ရႈပ္ေနတဲ့ၾကားက ထင္းထင္းလင္းလင္း ျမင္ေနရတဲ့ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္..
စထြက္လာကတည္းက ေလဆိပ္ရွိ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ အသည္းႏွလုံးကို လႈပ္ခါသြားေလသည္.
ေလဆိပ္ထဲရွိ လူေတြရဲ႕မ်က္ႏွာကို လက္ဖ်ားေလးနဲ႔ ခပ္ပါးေလးေလး ပြတ္သပ္သြားသလိုပင္.
ဒီလူကို ေခ်ာလွပါတယ္လို႔ ေျပာမိရင္ မိုးနတ္မင္းကေတာင္ ဆင္းလာၿပီး သူတို႔စကားကို ေထာက္ခံမွာ ေသခ်ာတယ္.
ကမာၻေပၚမွာ တခ်ိဳ႕သူေတြက ေအးခ်မ္းတည္ၿငိမ္စြာ လွတယ္. တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြက်ေတာ့ ႐ူးသြပ္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္လွတယ္.
အခု သူတို႔မ်က္စိေရွ႕ကလူကေတာ့ ေရခဲ႐ုပ္ထုလိုမ်ိဳး အလွ. ထိုလူ႔ရဲ႕ မ်က္စံအတြင္းမွာလည္း ဘာမထီတဲ့အၾကည့္ေတြ ထင္ဟပ္ေနသည္.
သူတို႔ကသာ ထိုလူသားကို ေငးၾကည့္ေနမိတာ. ထိုလူသားကေတာ့ သိမယ္ေတာင္မထင္. ေဘးကေန ေအးေဆးစြာပဲ တစ္လွမ္းျခင္း ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားသည္.
သူ႔ရဲ႕ ေျခလွမ္းေတြက မေႏွးလြန္း မျမန္လြန္းပဲ ညင္သာသည္. တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ အလွမ္းမွာ ေ႐ႊမႈန္ေလးေတြ ျဖာက်သြားသလိုပင္.
သူ႔ရဲ႕ အရွိန္အဝါကလည္း ရတနာတစ္ခုအလားတျဖတ္ျဖတ္ လပ္ေနေလသည္.
စကားတစ္ခြန္းေျပာတိုင္း ႀကဳံ႕ဝင္သြားတဲ့မ်က္ခုံးေလး. အလိုမက်ဟန္ တြန္႔တက္ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းသားတစ္စုံ. သူက သဘာဝနတ္ဘုရားတစ္ပါးလိုပဲ. ၿပီးျပည့္စုံလြန္းတယ္.
တစ္ခုပဲ. စကားေျပာတာေတာ့ နည္းနည္းေလး...
ၾကမ္းတယ္ပဲ ေျပာရမလား.႐ုပ္ေခ်ာေခ်ာေလးနဲ႔ မလိုက္. ထြက္လာတဲ့စကားေတြက နားမရႈခ်င္စရာပဲ..
"ငါ အခုလာေနၿပီ. မင္းတို႔ေတြ အဆင္သင့္ျပင္ထား. တစ္ေယာက္ေလ်ာ့ေနတာနဲ႔ ေသၿပီသာမွတ္. အကုန္လုံးကို သတ္ပစ္မွာ!"
သူ႔စကားအဆုံး ေရာက္ခ်လာတဲ့ အလုံးေတြ..
သူ..မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ဆက္သြားေနလိုက္တယ္.