Part 5

126 21 4
                                    

[Zawgyi]🐣🐣🐣🐣🐣
Scroll down for Unicode readers

Jade Company.. ေငြစာရင္းေရးရာ ဌာနမွာေတာ့ ထူးထူးျခားျခား တေဒါက္ေဒါက္႐ိုက္သံေတြနဲ႔ ဆူညံလို႔ေနသည္..

ခါတိုင္းေန႔ဆို အလုပ္လုပ္ပါဟဲ့ လို႔ ေျပာယူရသေလာက္ ဒီေန႔မွာေတာ့ ဝန္ထမ္းအားလုံးနီးပါး ကြန္ျပဴတာနဲ႔ မ်က္စိနဲ႔ မကြာတာေၾကာင့္ အထက္လူႀကီးေတြ ေက်နပ္လို႔ေနၾကသည္..

*ဒီလိုပုံစံနဲ႔ဆို ငါတို႔ကုမၼဏီ အျမတ္ေတြ ထပ္ဝင္လာေတာ့မွာပဲ*

မန္ေနဂ်ာေတြ ရွယ္ယာရွင္ေတြ သူတို႔ဝန္ထမ္းေတြ ႀကိဳးစားခ်င္စိတ္ရွိဖို႔အတြက္ လစာေတြ တိုးေပးဖို႔ စီစဥ္လိုက္သည္..

ဒီလိုအလုပ္ႀကိဳးစားတဲ့ဝန္ထမ္းေတြကို ခ်ဳပ္ကိုင္ထားရမွာ သူတို႔အထက္လူႀကီးေတြရဲ႕ တာဝန္ပဲေလ..

သူတို႔ႀကိဳးစားေနတယ္လို႔ ထင္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြဘက္မွာေတာ့ လက္ကြက္ေတြကို တတက္တက္႐ိုက္ကာ Conversation gp မွာ အားႀကိဳးမာန္တက္ အတင္းေျပာလို႔ေနၾကသည္..

{ငါက သူေဌးအဘိုးပဲ :; ဟဲ့.. မနက္က ၾကားလိုက္ရတဲ့သတင္းက အမွန္ပဲလား.. ​တစ္ေယာက္ေယာက္ ေျပာျပစမ္းပါဦး..}(စပ္စုခ်င္တဲ့ emoij)

{အေမက ေျပာတယ္ သူေဌးက :; +1 ဒီကိုလည္း လင္းၾကစမ္းပါဦး..ငါ့acc nameေနာက္မွာ ထည့္ဖို႔ စာလုံးေပ်ာက္လို႔ မျဖစ္ဘူးေနာ္..}

{အမေလး သူေဌးက ေစာက္ရမ္းပဲ :; +2 တူတူပဲေဟ့..ငါ့ဟာလည္း ထပ္ျဖည့္ရဦးမွာေနာ္..ေမ်ာ္လင့္ခ်က္မဲ့ေအာင္ မလုပ္ၾကပါနဲ႔..}

{သူေဌးရဲ႕ ေခြၽးမေခ်ာေလး :; အေပၚက ဟာေတြ ႐ြပိုးထိုးမေနနဲ႔ေတာ့..သတင္းက အမွန္ပဲ..ငါ့အနာဂတ္ေယာကၡမေလာင္းက ေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီ} ( ငိုေနတဲ့ emoil)

{လာထား သူေဌး ဆြဲစားမယ္ :; ေရခဲဘုရင္ေလးကလည္း..ဒီက ဦးေတာင္မဦးရေသးဘူးကို..ပါသြားၿပီတဲ့..ဟင့္..မားေရ..သားကို ေျပာေတာ့ ရည္မွန္းခ်က္ႀကီးရင္ ေအာင္ျမင္မွာဆို..ခုေတာ့ ေကာင္းၾကေသးရဲ႕လား..မားရဲ႕..}(ငိုေနတဲ့ emoij)

{သူေဌးကို လင္ေပးစားမယ္ :; သားေလးရယ္ မငိုပါနဲ႔..မားလည္း ဘုရင္ေလးက ဒီလိုမွန္း သိမွမသိခဲ့တာလို႔..ဟဲ့.. အၿမဲဆာေနတဲ့ ညဇီးကြက္..ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ..ငါ့ကို ေျပာစမ္းပါဦး..ငါတို႔တားဂတ္ကို ေခြးစာခြက္ထဲက ႏႈိက္သြားတဲ့ေကာင္က ဘယ္သူလဲ..႐ုပ္ကေရာ ငါ့သားေလးေလာက္ ေခ်ာလို႔လား..}(ဂုဏ္ယူေနတဲ့ emoij)

Don't Look BackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin