[Zawgyi]🏹🏹🏹🏹🏹
"ေဒါက္တာ..ကြၽန္ေတာ့္ညီေလး အေျခအေနဘယ္လိုရွိလဲ.."
ေဒါက္တာ စိုးရိမ္တႀကီးေမးလာတဲ့ ဥဣဌကို သူ႔ညီေလးအေျခအေနအေၾကာင္း ေျပာျပဖို႔ အစရွာမေတြ႕ေပ..
အေတာ္ၾကာ တိတ္ဆိတ္ေနၿပီးမွ..
"ဥဣဌကို ပထမဆုံး စိတ္ေအးေအးထားဖို႔ ေျပာပါရေစ.."
စစ္ေဟာ္ ရင္ထဲ ေအးခနဲျဖစ္သြားသည္..
"ေဒါက္တာေျပာခ်င္တဲ့သေဘာက..?"
"ဟူးး စိတ္မေကာင္းပါဘူး..ဥဣဌညီေလးရဲ႕ အေျခအေနက ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္..အားလုံးခြဲစိတ္ကုသၿပီးၿပီဆိုေပမယ့္ ကိုမာဝင္သြားႏိုင္ေျခရွိတယ္.."
"စစ္ေဟာ္..!!"
မီဟို ယိုင္က်လာတဲ့လူကို လွမ္းထိန္းလိုက္သည္..သူမရင္ခြင္ထဲက တုန္ယင္ေနတဲ့လူကို ၾကည့္ၿပီး မီဟို စိတ္မေကာင္းပါ..
သူတို႔ေတြ ထြက္လာတုန္းက ေပ်ာ္ေပ်ာ္႐ႊင္႐ႊင္ပါပဲ..ဘာလို႔ ဒီလိုေတြျဖစ္သြားရတာလဲ..
စစ္ေဟာ္ အတန္ၾကာမွ မိန္းကေလးမီဟိုဆီက ႐ုန္းထြက္လိုက္သည္..
"က်န္တဲ့ေနာက္ဆက္တြဲျပသာနာေတြ ရွိႏိုင္လား.."
ေဒါက္တာ ဘာေျပာရမွန္းမသိျဖစ္သြားသည္..
ေျပာလိုက္ရင္ သူတို႔ခံႏိုင္ပါ့မလားလည္း သူမသိပါ..ဒါေပမယ့္ ဒါက သူ႔တာဝန္ဆိုေတာ့လည္း....
"အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ ဥဣဌရဲ႕ညီအေျခေနက ျပန္ေကာင္းႏိုင္ေျခ လုံးဝနည္းပါတယ္..တိုကၼိတဲ့ပုံစံက အားေတြအကုန္ သူ႔ဆီ သုံးထားတဲ့ပုံစံပါ..ျဖစ္ႏိုင္တာက တစ္ဖက္က ဥဣဌညီကို ပစ္မွတ္ထားတာျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္..တိုကၼိတဲ့အရွိန္ေၾကာင့္ ကြဲထြက္သြားတဲ့ကားစေတြက ရင္ဘတ္ထဲစိုက္သြားတဲ့အျပင္ ႏွလုံးကိုပါ ၂စင္တီမီတာေလာက္ စိုက္ဝင္သြားပါတယ္..ဒါေၾကာင့္ ႏိုးလာရင္ ဘယ္လိုျဖစ္မလဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔မေျပာတတ္ေသးပါဘူး.."
စစ္ေဟာ္ ဟြားဟြားအေျခေန ဒီေလာက္ဆိုးမယ္လို႔လုံးဝ ထင္မထားေပ..
"ရၿပီ..အခုေရာ ဝင္ၾကည့္လို႔ရၿပီလား.."
"ၾကည့္လို႔ရပါတယ္..ဒါေပမယ့္ တစ္ေန႔ကို ၂နာရီပဲ ရပါမယ္..ပိုးဝင္ႏိုင္တဲ့လကၡာရွိေနလို႔ပါ.."