Part 7

93 12 4
                                    

[Zawgyi] 🌟🌟🌟🌟
(Scroll down for Unicode readers)

၆ႏွစ္အၾကာ....

~~ကြၽီ~~~~

ႀကီးမားလွတဲ့ အေဆာက္အဦးေရွ႕ကို ရပ္လာတဲ့ကားသံအက်ယ္ႀကီးေၾကာင့္ လူအားလုံးအၾကည့္ေတြက ထိုကား‌ဆီေရာက္လို႔သြားေလသည္။

ကားက တစ္ကမာၻလုံးမွာမွ အကန႔္အသတ္နဲ႔ ထုတ္တဲ့ကားျဖစ္သည္ေၾကာင့္ အားလုံး စိတ္မဝင္စားပဲမေနႏိုင္ျဖစ္ေနသည္..။ထိုကားေပၚက ဘယ္သူဆင္းလာမလဲၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ ကားတံခါးပြင့္လာကာ ျဖဴေဖြးလွပေနတဲ့ ေျခတံရွည္တစ္စုံကို ျမင္လိုက္ၾကသည္။

႐ုပ္ရည္႐ူပကာက ထိပ္တန္းမင္းသမီးေတြထြက္ေတာင္ ေခ်ာေမာေနတဲ့ ထိုမိန္းမပ်ိဳကို ေငးၾကည့္မိရာမွ C&R Com မွ ဝန္ထမ္းေတြက ကမန္းကတန္းေျပးလာၾကကာ ထိုမိန္းမပ်ိဳကို ခါးၫြန႔္ကာ အ႐ိုေသေပးလာၿပီး...

"မမေလး...ေနာက္ဆုံးေတာ့ ျပန္လာၿပီပဲ..အခုျဖစ္ေနတဲ့ အေျခေနက မမေလး ကယ္တင္မွ ရမွာပါ.."

သူမ ႏႈတ္ခမ္းကို အသာေကြးလိုက္ကာ ေသာ့ကို နီးရာလူဆီ ပစ္ေပးလိုက္တယ္..ေျခေထာက္ေတြကို အေဆာက္အဦးထဲ သြားဖို႔ လႈပ္ရွားလိုက္ရင္း ေမးျမန္းစရာရွိတာ ေမးလိုက္ရသည္..

အမွန္က ေမးစရာမလိုေလာက္ေအာင္ သူမ ခန႔္မွန္းႏိုင္ပါတယ္..ဒါေပမယ့္လည္း....

အေၾကာင္းရင္း ဂဂနန မသိဘဲ ေရာက္လာတာနဲ႔ ဟိုေဒါသအိုးရဲ႕ ဒဏ္ကို ဘယ္ေလာက္ခံလိုက္ရလဲမသိ၊ မ်က္ရည္မ်က္ခြက္ျဖစ္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြေၾကာင့္ ခါတိုင္းထက္ ပိုဆိုးေနတာ အသိသာပင္..

*ဘာေတြျဖစ္ျပန္ၿပီလဲ မသိ..ငါႏွယ့္ေနာ္..ေရာက္လာတာနဲ႔ အေမာဆို႔လိုက္တာ.."

သူမ စိတ္ထဲက ေမာေနတဲ့အပူေတြက ဝန္ထမ္းေတြဆီက ‌အေျဖစကားေၾကာင့္ သူမ ရင္ဘတ္ကို ဒုံးခ်ည္အစင္းလိုက္ ဝင္ေဆာင့္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္..

သစၥာေဖာက္၊ကတိေဖာက္တာ မႀကိဳက္... မဟုတ္ေသးဘူး...မုန္းပါ‌တယ္ဆိုတဲ့သူကိုမွ အစီရင္ခံစာကို လိမ္တင္ရတယ္လို႔...

လိမ္ခ်င္လည္း ထားဦး..တျခားကုမၼဏီရဲ႕ လုပ္ငန္းနဲ႔ ခ်ိတ္ၿပီး project ကို တြဲလုပ္ေသးတယ္တဲ့..အဲ့တာကလည္း Company က တိုက္႐ိုက္စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္တဲ့ partner ထဲကလည္း မဟုတ္ဘူး...

Don't Look BackWhere stories live. Discover now