Part 4

186 27 11
                                    

[Zawgyi]🍇🍇🍇🍇🍇

Scroll down for unicode

အသံေတြ တိတ္ဆိတ္ေနသည္..

႐ုတ္ခ်ည္းဆိုသလိုပင္ ေျပးလႊားသံေတြ ဖုန္းဆက္ေနတဲ့အသံေတြနဲ႔ ဆူညံသြားသည္..

သစ္ပင္နဲ႔ ေခါင္းနဲ႔ မိတ္ဆက္ေနတဲ့ ကားတစ္စီး..ခနေလးအတြင္း မီးခိုးေငြ႕ေတြ လိႈက္တက္လာသည္..

"ဟြားဟြား..!"

စစ္ေဟာ္..ကားတိုကၼႈျဖစ္တဲ့ေနရာကို အျမန္ေျပးသြားလိုက္သည္..

ေတာ္ေသးတယ္.. ဟြားဟြား ဘာမွျဖစ္မသြားဘူး..

႐ုတ္တရပ္ သူ႔လႈပ္ရွားမႈေတြ ရပ္တန္႔သြားသည္..

စစ္ေဟာ္ မ်က္လုံးအျပဴးသား ေရွ႕က ျမင္ကြင္းကို စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္..

ခုနကဆို သူ႔အသည္းတစ္ခုလုံး ေျဗာင္းဆန္သြားတာ..ဟြားဟြား တစ္ခုခုျဖစ္သြားၿပီဆိုၿပီးေတာ့..မ်က္လုံးေတြကို ျပာေဝသြားတာပဲ..

အဲ့ဒီတုန္းကက် စိုးရိမ္ေနရတာေၾကာင့္ ရင္ေတြတုန္ၿပီး ေခြၽးေစးေတြ ထြက္လာခဲ့တာ..

အခု အေျခအေနက် ဘယ္လိုေဖာ္ျပရမလဲ..

ဒီလို တစ္ေယာက္အေပၚ တစ္ေယာက္ထပ္ေနၿပီးႏႈတ္ခမ္းခ်င္း ထိေနတဲ့ အေနအထားကိုေလ..

"အာ့ယားး..ေသပါၿပီ..လူကို အတင္းဖိထားတာပဲ.."

"Sorry...မင္း ရရဲ႕လား.."

စစ္ေဟာ္ အသံဩရွရွနဲ႔ ​ေမးလိုက္တဲ့ လူရဲ႕ စကားၾကားမွ ဟြားဟြားကို မထူရေသးမွန္း သတိရသြားသည္..

သူ ကမန္းကတန္း သြားလိုက္ကာ..

"လင္ဟြမ္..လာ..ေျဖးေျဖး.." ထူလိုက္သည္ႏွင့္ ကိုယ္လုံးကြၽတ္ သူ႔လက္နဲ႔ ကပ္ပါလာသည္..

"ေဝ့..ခင္ဗ်ားႀကီး က်ဳပ္ကို သိန္း၁၀၀ေပးစမ္း.."

သူ ခနေၾကာင္အသြားၿပီးမွ ထြက္လာတဲ့ စကားတစ္ခြန္း..

"ဟမ္..!"

"ဘာဟမ္လဲ..လူကို မူးေနတယ္ဆိုၿပီး အခြင့္ေရးယူသြားလို႔ရမလား..က်ဳပ္ လင္ဟြမ္ကို လာလွည့္စားလို႔ရမယ္ထင္ေနလားလို႔..အညာမိတတ္တဲ့ လူစားမ်ိဳးထဲ က်ဳပ္ မပါဘူး..က်ဳပ္ မူးေနေပမယ့္ ေဟာ့ဒီႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ ခင္ဗ်ားႏႈတ္ခမ္း ႁပြတ္ခနဲ ဒီလိုထိသြားတာ က်ဳပ္ သိတယ္.."

Don't Look BackWhere stories live. Discover now