[Zawgyi]🍑🍑🍑🍑
ဆူညံသံေတြနဲ႔အတူ သက္ဝင္လႈပ္ရွားေနတဲ့ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီး.
ကိုရီးယားႏိုင္ငံရဲ႕ နာမည္ႀကီးေက်ာင္းေတြထဲက တစ္ခု.
ဒီေက်ာင္းေတာ္ႀကီးကေန စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြ ထူးခြၽန္သူေတြကို အမ်ားအျပား ေမြးထုတ္ေပးႏိုင္ခဲ့သည္.
ဒီလို ဂုဏ္က်က္သေရႀကီးမားလွတဲ့ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးရဲ႕ေကာ္ရစ္တာလမ္းေပၚမွာ ေပၚထြက္လာတဲ့ မ်ကၼွန္ဝိုင္းေလးနဲ႔ လူငယ္ေလး၁ေယာက္.
ထိုလူငယ္ရဲ႕လကၼွာေတာ့ Assignment paperလို စာ႐ြက္စာတမ္းေတြအျပည့္ ေပြ႕ပိုက္ထားေလသည္.
အသားေရက ႏုဖတ္စိုေျပေနကာ အ႐ြယ္မေရာက္ေသးတဲ့လူ၁ေယာက္အလားထင္ရသည္.
ထိုမွ် ငယ္႐ြယ္ေနတဲ့လူငယ္ေလးကို ျဖတ္သြားသမွ် ေက်ာင္းသား/သူေတြက အ႐ိုေသေပးသြားတယ္ဆိုတာ မ်က္စိနဲ႔မျမင္ရရင္ ယုံႏိုင္ဖြယ္ရွိမယ္မထင္.
ထိုလူသားေလးက တ႐ုတ္-ကိုရီးယားကျပားျဖစ္ၿပီးေတာ့..အသက္ ၂၄ႏွစ္ပဲရွိေသးတယ္ဆိုရင္ အံ့ဩသြားၾကမလား.
ဒါ့အျပင္ ထူးခြၽန္တဲ့ေက်ာင္းသားေတြကို ေမြးထုတ္ေပးႏိုင္ခဲ့တဲ့ ဒီေက်ာင္းေတာ္ႀကီးရဲ႕ ဆရာ၁ေယာက္လည္း ျဖစ္ေနျပန္သည္.
ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရတဲ့ ဆရာငယ္ေလး.
လင္ဟြမ္ သူ႔လက္ထဲက စီးကရက္ကို ေအာက္ပစ္ခ်ကာ ေျခေထာက္နဲ႔ ဖိၿငိမ္းလိုက္ရင္း သူ႔ခ်စ္ရသူေလးကို လက္လွမ္းျပလိုက္သည္.
သူ႔ကိုျမင္ေတာ့ အံ့ဩသြားကာ ပါးစပ္ေလးဟသြားတဲ့ပုံစံေလးက အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသည္.
လင္ဟြမ္ သူ႔ဘဝေပးကံၾကမၼာက အရမ္းကံေကာင္းတယ္လို႔ ေတြးမိတယ္.
အထူးသျဖင့္ သူ႔ခ်စ္ရသူေလးေၾကာင့္ေပါ့. ဖ႐ိုဖရဲျဖစ္ေနတဲ့ သူ႔ဘဝေလးကို သတၱိရွိရွိ သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ဝင္လာေပးခဲ့တဲ့ သူ႔ခ်စ္သူေလးေၾကာင့္ ဝိုင္းပတ္ေနတဲ့ ရာဟုၿဂိဳလ္လည္း ထြက္ေျပးသြားခဲ့ရၿပီ.
သူ႔ခ်စ္သူေလးရဲ႕ဘဝ သာယာဖို႔ သူ အတတ္ႏိုင္ဆုံးႀကိဳးစားေပးခဲ့တယ္.