Sadece bir Merhaba

63 3 3
                                    

Bu ses çok tanıdık geliyordu fakat şu an kafamı kaldıracak kadar cesareti kendimde bulamıyordum. Bir iki dakika bekledikten sonra yüzümden saçları çekip ayağa kalktım. Tam arkamı dönecektim ki. Bir silüet ile karşılaştım.
"Sen hala burda mısın?" Karşımda duran kişiyi göremiyordum ama erkek olduğuna emindim. Geniş omuzları vardı, saçını da dikmişti. Bir ara bu saç ile çok dalga geçmiştim ama bu saç ona çok yakışmış. Ve evet çocuğu görmeden şu an tipini yargıladım.
"Evet."
Ne bu kadar mı? Hani bir açıklama yapsaydın. Sanki şu an 20 sayfalık bir mesaj atmışım da cevap olarak ok. olarak mesaj atılmış. Ya da 5 çocukla ortada kalmış gibi. Cevap gelmeyince devam ettim.
"Burası kızlar tuvaleti ve yani hani..."
"Evet biliyorum. Ne yani ilkokul 2. sınıf olup bir irkik kiz tivilitini girimiz."
Elimde olmadan güldüm fakat ben öyle kibar kızlar gibi gülemem genellikle anırırım ki bu da öyle anlardan birisi.
"Hele şükür güldün"
"Aslında anırdım. İkisi farklı." Çocuk hala ışığın altında duruyordu. Hala yerde oturuyordum.
"Şey biraz bu tarafa gelir misin? Ve de yardım eder misin?"
"Peki." Her ne kadar yüzünü göremesemde şu an sırıtıyordu.
Ve yavaş adımlarla bana doğru geliyordu...
"Cenk olamaz niye iki saattir beni oyalıyordun.?" Saçımın ve kıyafetimin ıslak olmasına önem vermeden sıkıca sarılmıştım.
"Köpek yavrusu gibiydin."Yere bakarak gülümsemişti. Yere bakarak gülen erkek ile selam verirken göz kırpan erkek ölümüne kapışır. Ki cenk ikisini de kusursuzca yapabilen kutsal bir canlı. Tamam siz birşey anlamadınız Cenk de kim? diyorsunuz. Tamam anlatıyorum.
~Benim okuldaki arkadaşlarımdan başka takıldığım arkadaşlarım var. Aslında onlara sadece arkadaş demek yetersiz kalır. Hepsinin adını teker teker söylemek çok zaman alır. Ama cumartesi günü hepsi ile zaten görüşecektik.
~Ama şu an fark etmediğim bir detayı gördüm. Cenk bizim okulda, bizim okulun formasını giyiyordu.
"Bizim....sen....bizim okula.....benim olduğum okula mı nakil oldun?" Sesim heyecandan çok cırtlak çıkmıştı.
"Hayır. Ben malım ya hani sizin okulun formasını giyip geliyorum ve şu an kızlar tuvaletinde sadece ikimiz varız ve kapıyı yumruklayan manyak kızlar var.... Hayır nakil olmadım sadece bir Merhaba demek için gelmiştim."
O bunları ardı ardına sıralarken aniden.
"Gözlerinin denizine öldüğüm."diyip tekrar sıkıca sarıldım. Çenemden tutup ona bakmamı sağladı.
"O kızlar kim ve sana neden ve hatta nasıl öyle davranabilirler." Çok keskin bir dille söylemişti. Gözlerinin çarpıcı rengi gidip yerini yoğun bir mavi almıştı. Gerçekten sinirlenmişti. Ne kadar söylemeyi istesem de yapamam o kızları dövmekten beter ederdi. Bu yüzden korkarak.
"Benim salaklığım yüzünden oldu." Yüzüne bakamıyordum. Ona karşı yalan söylemek canımı acıttı .
"Şu an üstüne gelmiyorum fakat elimden kurtulamazsın. Şimdi saçını falan temizle,üstüne çeki düzen ver. Ben dışarıda bekliyorum."
Kafamı sallamakla yetindim ve o da çıktı. Aynada kendime baktım ve ayna iyi ki konuşmuyor çünkü eğer konuşsaydı hiç iyi şeyler söylemezdi. Elimi tarak gibi kullanarak düz haline getirdim. Formayı ve eteği de düzeltince hazırdım işte.
Kapıyı açınca aç hayvan sürüsü gibi tuvalete koştular. Ezilmeden geçip Cenk'e ulaştım. Baya konuştuk sonra sınıflarımıza geçtik. Okulda günüm ilk defa bu kadar olaylı geçmişti. Cenk beni eve bıraktıktan sonra kapının köşesine ilişip uyuyakalmışım ve kimse uyandırmamış. Saate baktığımda 2'ye geliyordu kendime yarım ekmek hazırladıktan sonra yiyerek odama geçtim. Biraz da facebook,twitter,ınstagram ve tumblr da takıldıktan sonra biraz da glee izledim. Şarkı söylenen her diziyi severim. Yine de o kadar uyumama rağmen gözlerim uykuya yenik düştü.

Sol Anahtarlı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin