"Defne..." diye mırıldandı beceriksiz bir ifadeyle. Eli ayağı birbirine dolanır gibi heyecanlı ve utangaçtı. Daha önce hiç böyle olmamıştı. Söze nereden başlayacağını bile bilemez hâldeydi. "Ben sana bir şey itiraf etmek istiyorum. Bunu belki bir daha söyleyecek zamanı bulamam. Aklından neler geçtiğini biliyorum. Ben artık her sabah uyandığımda 'Bu sabah Defne gitti mi acaba?' diye bekleyecek gücü kendimde bulamıyorum. Bu yüzden şimdi hislerimi burada-"
"Yaman... Ne söyleyeceğini biliyorum."
"Biliyor musun?"
"Evet, biliyorum." Boğazını hafif bir öksürükle temizledikten sonra söze başladı. Güçlü bir duruş sergilemeliydi. İki cephede birden savaşamazdı artık, tek bir silahı. O silahı ve gücü de çocukları için harcayacaktı. "Ben... Uzun zamandır her şeyin farkındayım Yaman. Bana olan duygularının ve daha fazlasının... Sana karşı hiçbir şey hissetmediğimi söylersem yalan söylemiş olurum. Sana yalan söylemek en son istediğim şey." Genç adamın umutla aydınlanmış yüzünü gördükçe kahroluyordu. Bu yüzden daha fazla ümitlendirmeden başını iki yana salladı. "Ama yapamam... Ben iki çocuğu için de ölesiye endişelenen, onlar için kanının son damlasına kadar savaşmaya hazır bir anneyim. Kızıma kavuşmak isterken oğlumu kaybetme korkusu yaşadım hep. Şimdiyse Arslan sırrımı öğrendi. Savaşmak zorundayım ve ben bu savaş alanında tek başımayım. Öyle olmak zorunda."
"Ama Defne ben sana her zaman-"
"Yapamam... Bu benim savaşım Yaman. Benim meselem. Bugüne kadar yaptıklarına minnettarım. Bugüne kadar her şeyi benden hiçbir şey beklemeden yaptığını biliyorum, bunu hep hissettirdin bana. Her şeyden önce verdiğin eşsiz dostluğun gücü bambaşkaydı. Ama artık seni de bu savaşa sürükleyemem çünkü dediğim gibi bu benim savaşım. Sen sakin ve mutlu bir aile hayatını hak ediyorsun."
...
*
YAZAR NOTU: Muhtemelen daha önce okumadığınız kitaptan küçük bir alıntıyla geldim. Arada kitap alıntılarıyla burada olacağım çünkü neden olmasın? Kitabımız bugünden itibaren Kitapyurdu'nda satışa sunuldu, merak edenler buyursun, incelesin, dilerlerse sipariş versin. Sevgiler, bol kokulu öpçükler! 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günaha Bulanmak | Günah Serisi 1 ღRAFLARDAღ
Fiksi UmumGenel Kurgu #1 Bir sabah uyandığınızda her şeyin tepetaklak olacağını bilseydiniz, o sabaha uyanmak ister miydiniz? Evliliğinin, aşkın, her şeyin koca bir yalan olduğunu öğrenen Defne Kahireli soyadına lânet ederken yaşadığı kâbusa rağ...