Tanıtım

919 66 52
                                    

Bu hikaye eskiden çok sevip ama kavuşamayan iki gencin çocuklarının hikayesidir. Zümrüt dünyalar güzeli bir genç kızdı. Çınar mahallesinin de göz bebeğiydi. Yüzü ne kadar güzel ise kalbi ondan bin kat daha fazla güzeldi.

Çok sevdi Zümrüt kız hemde öyle böyle sevmedi. Aradan yıllar geçmiş bile olsa son nefesine kadar bir tek kalbinde Ekrem'in ismini taşıdı. Hani derler ya kavuşamayınca efsane olur diye işte onların aşkıda mahallelerinde efsane oldu.

Ama hiç biride onca yıl bir gün bile dillendirmedi bu aşkı. Nasıl Zümrüt ve Ekrem aşklarını kalplerine gömdüler ise o zaman buna şahit olanlarda hafızalarının tozlu raflarında hapsettiler.

Taki iki tarafında çocukları büyüyüp o yarım kalan hikayenin sayfalarına yeni bir aşk hikayesi yazmaya başlıyasıya kadar.

Evettt millet yeni hikayemin tanıtımı ile karşınızdayım. Diğer hikayemin duyuru bölümünde dediğim gibi önce Ruhum Seni Seçti final yapacak sonra o biter bitmez bu hikayeme başlıyacağım.

Umarım bu hikayemide diğeri kadar sever benimsersiniz. Tanıtım klişe gelmiş olabilir ama inanın çok farklı bir kurgu sizi bekliyor.

Neyse daha fazla ipucu vermeden zamanı bekleyin diyeyim. Arada ufak ufak tanıtımlar elbette yayınlıycam mutlaka o zamana kadar hoşçakalın.

RÜZGAR KOKUNU GETİRDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin