(HATALARIM VARSA LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN-İYİ OKUMALAR)
Quesa'dan
Sabah yeni bir güne uyandım çok güzel uyumuşum ve bu gün 1 ekim yani benim doğum günüm.Aramızda kalsın eşyaları hareket ettirme ve hızlı koşma gücüm var bu nasıl oldu bilmiyorum ama annem bilmiyor bazen ondan gizli güçlerimi kullanıyorum.
Hemen akademi üniformamı giyidim academide staj yapıyorum.kahvaltımı yapıp akademi servisini beklediğim durağa hızlı koşma gücümle 2 dakikada vardım.Durağın ilerisinde bir adam vardı ve elinde iki çanta vardı. Adam yola çıktığında hızla gelen bir arabayı farkettim. Etrafta kimse olmadığı için gücümü kullanarak adamı kurtardım.
?:A teşekkürler küçük hanım.
Quesa:Rica ederim.
?:Ben Reginald,Reginald hargreeves.
Quesa:bende Quesa,Quesa valente.
Reginald:Tanıştığıma memnun oldum.
Adam çok katı birisiydi ama yinede kibar konuşuyordu.
Quesa:Bende, Bir şey sorucam bu çantalarınız çok ağır içinde neler var.
Reginald:Böyle soruları sevmem ama madem merak ettin söyleyeyim.Bu gün 7 üvey çocuklarımın doğum günü bende onlara bir kaç hediye aldım.
Quesa:Aa ne tesadüf bu gün benimde doğum günüm.
Reginald şok olmuş bir şekilde bana baktı.
Reginald:(kısık sesle):Ama bu nasıl olur.
Quesa:Bir şey mi dediniz?
Reginald:Doğum günün kutlu olsun Quesa.
Quesa:Teşekkürler
Reginald:Eğer iznin olursa sanada bir hediye vermek istiyorum.
Quesa:Ee şey aslında-neyse tamam olur.
Reginald çantasını açtı ve içinde incilerle kaplı bir taç çıkardı ve bana verdi.
Reginald:Bu doğum günü hediyen Quesa.Bende senin baban sayılırım.Bu benim telefon numaram istediğin bir şey olursa beni araya bilirsin.
Quesa:peki tamam teşekkür ederim.
Reginald hızlı adımlarla uzaklaştı.Aradan 6 dakika geçti ve Akademi servisi gelip beni okula götürdü.
(Akşam)
Dersler çok yoğundu servisten inip eve gelirken, evden dumanlar geldiğini gördüm ve itfaiye vardı.
Quesa:Ne oluyor annem nerede?
Polis:Sakin ol ama malesef anneni kaybettin.
Annem artık yokmu e ben şimdi ne yapıcam.
Polis:Peki baban nerede?
Quesa:Benim babam yok.
O an aklıma Reginald geldi.
Quesa:Ama tanıdığım biri var onu araya bilirim.
Polis:O bu iyi olur.
Hemen telefonumla Reginald'ı aradım.
Reginald:Alo buyrun kimsiniz.
Quesa:Bay Reginald benim Quesa.
Reginald:A quesa evet bir sorun mu var.
Quesa:evet acama gelebilirmisiniz.
Reginald:konum at hemen geliyorum.
Reginald'dan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 8=Fivesa(Fiv'esa) Hargreeves
Fanfiction8 numara;Quesa Hargreeves. 29.01.2022 #numbereight 3.sıra #theumbrellaacademy 7.sıra #vanyahargreeves 7.sıra #diegohargreeves 7.sıra #lutherhargreeves 8.sıra #hargreeves 9.sıra #academy 9.sıra #klaushargreeves 10.sıra #umbrella 11.sıra #fivehargreev...