(CANIM AŞKLARIM GEÇ ATTIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM....HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN--İYİ OKUMALAR DİLERİM.)
Ben:ben'ce Felix'le git o dövüş konusunda iyi.
Allison:Evet Ben haklı.
Five:İyi sen ne dersin Felix.
Felix:olur valla elim birilerini kaşımak istiyor.
Five:Peki hadi gidelim.
Clara:Quesa'yı getirmeden geri gelmeyin.
Diego:Evet..ya başınıza bir şey gelirse size nasıl ulaşıcaz.
Felix:Biz başımızın çaresine bakarız.
Five:Hadi gidelim.
******
Zamanda yolculuk yaptık ama hangi zamana geldik.
Five:İlk önce hangi zamandayız onu öğrenelim.
Felix elinde gazete ile yanıma geldi.
Felix:Five hangi zamanda olmamız gerek
Five:1978 yılında olmamız gerek
Felix gazeteyi bana uzattı.
Felix:O zaman doğru zamandayız.
Five:Şimdi ayrılalım bütün şirket binalarına bak eğer Quesa'yı hangimiz bulursak bir işaret gönderelim.
İşaret bombalarını aldık ve ayrıldık.
*********
Quesa'dan
Gözümü açtığımda bir toplantı masasındaydım ve yanımda Fish man vardı.Ellerim kollarım bağlıydı.Gücümü kullanmaya çalıştım ama kullanamıyordum.
Fish man:Boşuna uğraşma gücünü kullanamazsın sana bir ilaç verdik ve gücünü 1 saat kullananmicaksın....o pardon 56 dakika kalmış ve bu bana yeter.
Quesa:şuan özel bir durumda olmasam sen görürdün.
Fish man:Aa bu arada karnındaki ölümüne bedeni aldırmayı unutma zehirlenmeni istemem.Ve hamile olduğunu zaten biliyordum.
Ne demek karnındaki ölü bedeni aldır.Gözlerim dolmaya başladı ve yavaşça ağlıyordum.
Quesa:Yoksa sen....çocuğuma ne yaptın söyle çabuk.
Fish man:gücünü kullanma diye sana verdiğimiz ilaç karnındaki çocuğa ters tepki yaptı.
Quesa:Seni öldürücem.
Fish man:Tabi sen öyle diyorsan.
Aradan uzun bir süre geçti.
Fish man:15 dakika sonra güçlerin yeniden aktif olucak ama önce.
Fish man ellerimi çözdü ve kolumdan çekiştirmeye başladı ki elinde baltayla biri girdi.
Five!!!
Quesa:Five!!
Five:Duydumki biri benim bebeğimi elimden almaya çalışıyormuş.
Quesa:Five gücümü kullanamıyorum.
Five sırayla toplantı masasındaki adamları tek tek baltayla öldürdü.Hatta adamlardan birini cam tavanın içine soktu.Masanın üzerine ve önümüze ışınlandı ki bir kadın Five'ı kenara itti.
Fish man kolumdan çekiştirerek kaçıyordu.Güçlerimin aktif olmasına 3 dakika kalmıştı.Sonra Five yine önümüze ışınlandı ve Fish man'in bacağına vurdu.
Fish man beni bırakır bırakmaz Five'ın yanına gidip kollarımı boynuna doladım.
Fish man:Lütfen yapma..özür dilerim.
Gözümle etrafı süzdüm çapamı gördüm.Işınlanma gücümü denedim ilk önce olmadı ama ikinci denememde oldu.
Çapamı alır almaz Fish man'in kafa kısmındaki akvaryumu kırdım.Five Fish man'i içi şu dolu bir torbaya koydu ve bağladı.
Five'a sımsıkı sarıldım ve kokusunu içime çektim.
Five:Bebeğim ağlama artık geçti.
Hala gözümden yaşlar akıyordu.
Quesa:Five Fish man bana bir ilaç verdi ve güçlerim bir süre etkisiz kaldı ama..
Five:ama ne?
Quesa:Five bana verdiği ilaç çocuğumuza ters tepki yapmış.
Five:Ne nasıl yani!!!
Quesa:Five çocuğumuz artık yok.
Five çok sinir olmuştı ama onunda gözleri dolmuştu ve ağlamak için kendini zor tutuyordu.Five torbadaki balığa bakıyordu.Beni belimden kavrayıp kucağına aldı.
Five:Tamam..tamam şu an sakin olman lazım.
Five bizi bir ara sokağa ışınladı.Felix bizi görünce rahatlamıştı.
Felix:Ohh yenge valla aramdığımız yer kalmadı.iyisin demi?
Five balığı çöpe attı ve bizi geri eve ışınladı.
Five:Çapa güzelmiş.
Çapanın hala elimde olduğunu unutmuşum.
Quesa:Sende baltanı bırak o zaman.
Five elindeki baltaya baktı.
Five:onları şuraya koyalım.
Five baltayla çapayı bir kenara koydu.
Akademiye girmemle Leon'u görmem bir oldu.Hemen refleksle Five'a sarıldım.Leon'un her yeri kandı.
Felix:Merak etme hiç bir b*k yapamaz.
Five:Hele ki yediği dayaktan sonra.
Sesimizi duyan herkes salona geldi.
Vanya koşarak bana sarıldı.
Vanya:Bir daha seni asla yalnız bırakmicaz.
Sonra diğerleri de sarıldı.
Diego:Valla siz gidince bizimde canımız dayak atmak istedi bizde attık.
Clara:Klaus'un yaptığı neydi öyle.
Klaus:Üstüne kitaplığı devirdim.
Herkes gülmeye başladı.
Leon sandalyede elleri ve kolları bağlıydı.O bana baktıkça ben Five'a daha çok sokuldum.
Five:Quesa biz burdayken hiç bir halt edemez.
Five:Neyse annem nerde?
Luther+sanna:Ne oldu ki?
Five:Sonra anlatırım.
Annemin yanına geldik.Five annemize her şeyi anlattı annem kolumdan bir iğne yaptı.Göz yaşlarım durmak bilmiyordu.
Grace:Tatlım biraz zor ama malesef yapmak zorundayım.
Quesa:Tamam anne sorun yok.
Gözlerim yavaş yavaş kapanırken Five bir camın arkasından bana bakıyordu.
•••••••••••••
(AŞKLARIM BEĞENDİĞSENİZ OY VERİP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM)~10 Oy Sonra Görüşürüz~
•••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 8=Fivesa(Fiv'esa) Hargreeves
Fanfic8 numara;Quesa Hargreeves. 29.01.2022 #numbereight 3.sıra #theumbrellaacademy 7.sıra #vanyahargreeves 7.sıra #diegohargreeves 7.sıra #lutherhargreeves 8.sıra #hargreeves 9.sıra #academy 9.sıra #klaushargreeves 10.sıra #umbrella 11.sıra #fivehargreev...