new partner?

1K 129 135
                                    

Hinata tarafından aralarında tanıdık yüzler de olan kalabalık bir kafeye getirilmişlerdi. Insanların sesleriyle karışmış müzik ve elden ele dolaşan içecekler vardı.

Hinata kendilerini belli etmek amacıyla zıplayıp el salladıktan sonra kafenin iç tarafından arakadaşları yanlarına gelmişti. Kuroo ve Kenma ikilisine bakışlarını çeviren Oikawa gülüp konuşmaya başladı.

"Ooo Japonya'nın bir numaralı dolandırıcıları!"

Kenma, Oikawa ve gülen arkadaşlarına sinirli bakışlar atarken Kuroo umursamadan gülüp geçmişti.

Arkadaşları yeniden 3000 IQ esprilerini yapmaya hazırlanırlarken yanlarına gelen iki kız bu malzemeyi ellerine bırakmıştı.

"Kuroken? Aman tanrım aynı yerde okuduğumuzu bilmiyordum! Videolarınızı severek takip ediyoruz!"

"Evet, evet! Ailecek izliyoruz."

"Ailenizin izlememesi daha iyi olurdu aslında-"

Bokuto'nun sessizce söylediğiyle kızların arkasındaki grup kendi arasında gülmeye başlamıştı.

Kızların sesli konuşmasından ve ısrarla fotoğraf çekilmek istemelerinden çevredeki bakışlar Kuroo ve Kenma'ya dönmüş, fısıldaşmaya başlamışlardı.

Kuroo gergince gülümsemiş Kenma'nın kolunu dürttükten sonra kızların kamerasına sahte bir poz vermişlerdi. Kızlar teşekkür edip uzaklaşırken grup dalga geçmeye başlayamadan Kenma hızlı adımlarla kafenin iç tarafına, lavaboya ilerlemeye başlamıştı.

Kuroo da seri bir şekilde Kenma'nın arkasından adımlamaya başlayınca grup bir süre anlamaz bakışlarla onların gidişini izlemiş ardından boşvererek kendi eğlencelerine dönmüştü.

Iki elini lavaboya yaslamış yere bakan Kenma ile karşılaşınca nefes vermiş ve yavaşça yanına yaklaşmıştı. Lavaboda kimse olmaması da avantajınaydı.

Ne demesi gerektiğini bilmediğinden bir süre yanında dikilmiş ardından yavaşça elini önündeki sarı saçlara yaklaştırmıştı. Tereddüt etse de önce parmak uçlarıyla dokunmuş daha sonra elini koyup baş parmağıyla kulağının yanından gözünün üzerine süzülmüş saçı kulağının arkasına koymuştu. Ve Kenma da tabi ki Kenma'lık bir hareket yapıp başını sertçe Kuroo'nun elinden uzaklaştırmıştı.

"Kenma, basit bir fotoğraftı nede-"

"Basit bir fotoğraf, basit bir öpücük, basit bir şaka... Şunları söyleyip durma, kendini kandırıyor olabilirsin ama bana işlemiyor!"

Kuroo sesli bir şekilde nefes vermiş ve Kenma'nın önünde durmuştu. Sarı saçlı genç başını kaldırdıktan beklemediği bir ciddi bakışla karşılaşmıştı.

"Pekâlâ, ben de senin bu tavırlarınla uğraşacak gibi değilim. Daha tanınmamışken yüklediğimiz 2 videoyu da kaldıralım ve bitirelim..."

Kenma beklemediği cevapla devam etmesini beklemeye başlamıştı. Kuroo telefonunu çıkarmış seri hareketlerle bir şey yapıyordu.

"Bak şu anda videoları gizliye alıyorum, başka biriyle devam edeceğim farklı bir platformda. Hem sahte bir öpücüğün tatavasını çekmeyeceğim çünkü bunun kat be kat daha fazlasını yapacağız aynı zamanda kısa sürede daha çok para."

Kenma şaşkınlıkla duyduklarını idrak etmeye çalışırken Kuroo lavabonun çıkışına yönelmişti. Duyduklarının ciddi olduğunu anlayan Kenma hızlı adımlarla Kuroo'ya yetişmiş ve kazağının ucunu tutmuştu.

"N-nasıl başka biri ve daha fazlası derken?"

Kendisine düz bir ifadeyle bakan gençten yüzünde okunan endişeyle cevap bekliyordu. Kuroo da bunu fark etmiş olacak ki alayla gülmüş ve yanıtlamıştı.

"Kurtuldun işte daha nesini merak ediyorsun?"

Kenma yutkunmuş ve bakışlarını kaçırmıştı. Kuroo haklıydı ama merak etmesini sağlayacak kişisel bir sebebi vardı, herkesten sakladığı.

"Sadece bilmek istedim kandırdığın yeni kişi kim?"

Siyah saçlı genç bu sefer bulundukları ortamı dolduracak şekilde kahkaha atmıştı. Kenma ise utançtan öleceğini düşünüyordu, söyledikleri türkçe rap şarkılarının sözlerinden daha saçma ve cringeti.

"Seni kandırmadığım gibi onu da kandırmadım. Sen sonradan oyun bozanlık yaptın o ise aptal sevgilimle kek yaptık videolarından daha fazlasını yapacağımızı biliyor."

"O-o kim?"

Sarışın genc zorlukla sorusunu sorduktan sonra bakışlarını yere indirmişti.

"Tanıdığın biri, ilk videomuzu yayımlayınca link atarım sana."

Kuroo son sözlerini de söyledikten sonra lavaboyu terk etmiş, Kenma ise olduğu yerde kalmış lavaboya yaklaşan adım sesleri kulağına ilişince kabinlerden birine girmiş ve kapıyı kilitlemişti.

Endişeden, olduğu yerde titrerken bir yandan, akmaya başlayan göz yaslarını silmeye çalışıyordu. Kurtulduğuna sevinmemişti, kurtulmak istemiyordu sadece daha farklı olur diye düşünmüştü; Kuroo'nun yeni birini bulup yetişkin içerikli videolar çekeceğini değil.

Yeni biri bulmasına da bu kadar üzülmüştü çünkü Kuroo'dan hoşlanıyordu.

Yaptıkları videolarda Kuroo'nun onu para kaynağından başka bir şey olarak görmemesinden rahatsız olmuştu, öyle görmesi yetmiyormuş gibi birde her yaşanan şeyi aşağılıyordu.

Lâkin şu an sadece hiç konuşmamış olmayı diliyordu.

[[ Bölüm Sonu ]]

Kaos:D

Shiroi Lie 𖤐 KurokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin