be my street cat!

1K 124 124
                                    

İkili, saat çok geç olmadan eve dönmüş kapıdan sıyrılıp odaya adımlayan Kenma bir el tarafından tirşörtünden tutulmasıyla durmuştu.

"Kaçmak yok, vakit kaybetmeden videoyu çekelim."

"Ama çok yoruldum, yarın-"

Karşılaştığı bakışlarla cevabını almıştı, sarışın genç. Kuroo'yu onayladıktan sonra adımlarını sürüyerek salona ilerledi.

Kuroo kamera ile ilgilenirken aldıkları kıyafetleri eline alıp incelemeye başlamıştı. İç çekip yeniden yerlerine bıraktı kıyafetleri. Fena dalga konusu olacaktı arkadaş grubunda, yine.

Esmer genç ayarlama işini bitirince yanına çağırmıştı sahte sevgilisini. İlk önce biraz konuşup ardından vloga başlayacaklardı. Kenma genel konuyu yani ne yapacaklarını bilse de Kuroo'nun ona söylemediği bir fikri daha vardı. Kenma'nın duyunca hiç beğenmeyeceği bir fikir.

"Herkese yeniden merhaba!"

Kuroo büyük bir sevinçle videoya başlarken Kenma da eşlik ediyordu. Biraz boş muhabbetten sonra videonun amacını söylemişlerdi.

"Bugün Kenma'yı catboy yapıyoruz! Kendisi bu konudan pek hoşnut olmasa da..."

Kenma sessizce onaylamış ardından üzerini değiştirmek için diğer odaya geçmişti.

Tişörtünü ve çoraplarını giydikten sonra sahte kuyruğu ve kedi kulaklarını takmıştı. Aynada bir süre kendisiyle bakıştıktan sonra göz devirdi. Bu haline değecek bir şeyler yaşanmasını ve güzel miktarda bir para kazanmayı umuyordu.

Yavaş adımlarla koridoru geçtikten sonra kapıdan eğildi, anında Kuroo'nun bakışları da kendisini bulmuştu.

"Gel kamera açık değil."

Kenma tişörtünün sıkıca tutarak içeri adımlamıştı. Kuroo'nun kendisini süzmesi rahatsız edici değil aksine hoşuna gidiyordu ama işin sonunda bu an ikisine özel kalmayacaktı.

"Başını kaldır ve kollarınla kendini saklamaya çalışma tatlı gözüküyorsun zaten."

Kozume duymak istediği sözler kulağına ilişince başını kaldırdı. Videoda değillerdi ve Kuroo kendi isteği ile iktifat etmişti, küçük bir şey olsa da hoşuna gitmişti.

"Teşekkürler. Videoya geçelim."

"Video çekeceğiz de benim biraz daha farklı bir fikrim var daha eğlenceli bir şey yapabiliriz video için."

Kenma önce duraksamış ardından aklına gelen fesat düşüncelerle yanaklarının kızardığını hissetmişti. Refleks olarak da olumsuz anlamda başını sallayınca Kuroonun gülüşü odayı doldurmuştu.

"Aklına benim fikrimden daha farklı bir fikir geldi sanırım. Anlat dinliyorum, Kozume."

Sarışın genç daha da kızaran yanaklarıyla aldığı dönütü hızla reddetmişti. Bir yandan da olumsuzca ellerini ve başını sallıyordu.

"H-hayır! Ne saçmalıyorsun Kuroo!?"

Kendini toparlayıp utanmış ifadesini sinirli bir ifadeyle değiştirmiş ve Kuroo'ya sert olmayacak şekilde vurmuştu.

"Tamam, tamam ben saçmalıyorum. Şimdi açıklayabilir miyim?"

Kenma bakışlarını odanın başka köşelerinde gezdirirken başıyla onaylamıştı. Kötü zihnine tahmin yürütmemesi yönünde telkin veriyordu.

Kulağına ilişen ses ile başını sesin geldiği tarafa çevirdi. Kuroo bir çekmeceyi karıştırıyordu. O meraklı bakışlarla izlerken, esmer genç elinde siyah deriden kalın bir ipe benzeyen şeyle kendisine dönmüştü.

Kuroo elindekini Kenma'ya doğru hafif hareketlerle sallayınca Kenma gözleri önündeki şeyin tasma olduğunu anlamıştı. Ama Kuroo'nun amacını anlayamamıştı.

"Ne yapacaksın bunu?"

Uzun olan gülümseyip sahte sevgilisine yaklaştı.

"Evde bir vlog çekemeyiz diye düşündüm. Dışarda biraz gezeceğiz."

Kenma duyduğu şeyle gözlerini büyültmüş ve birkaç adım gerilemişti. Kesinlikle ilk başta onun aklına gelen fikirler daha iyiydi.

"Ş-şaka mı?"

Kuroo elindeki tasmanın boyutunu ayarlarken başını çevirmeden ve umursamazlıkla yanıt vermişti.

"Hayır. Yaklaş bakalım, oldu gibi."

"Manyak mısın, ev sahibi görse kıçımıza tekmeyi basar o çok sevdiğin kedilerle uyuruz!"

Siyah saçlı genç beklediği tepkiye karşılık omuz silkmiş ve yanıtlamıştı.

"Ona ne ya. Kodumun boomerı."

Kozume, boynuna takılmaya çalışan tasmadan kaçmaya çalışıyor bir yandan da cevap vermeye uğraşıyordu.

"Sadece- sadece o mu, o kadar kişinin arasında nasıl- bırak!"

Sarışın gencin çırpınışları Kuroo tarafından kolları arasına alınmasıyla etkisiz hale gelmiş ve o çok istemediği tasma ince boynuna takılmıştı.

"Yeniden bu işe dönmeden önce düşünecektin, Kenma."

Ne kadar kabul etmek istemese de Kuroo doğru söylüyordu. Kendisi dönmek istemişti buna, yaptıkları şeylerin artacağını da biliyordu. İç çekip yine kaderine teslim oldu, eğer Kuroo anlaşmayı ikinci defa bozarsa bir daha ona bu kadar yakın olamayacağını biliyordu.

"Tamam da... Kediler tasma takılıp gezdirilmez ki."

Kuroo önündeki gencin sonunda olacaklara razı olduğunı görünce gülümsemiş ardından aldığı dönüte omuz silkmişti. Gencin boynuna taktığı tasmanın ucunu tutup kendine çekti hafifçe.

"Diğerlerini bilemem ama ben gezdireceğim."

Kuroo kamerayı eline alırken sarışın genç yine öylesine söylenmiş bir şeyden bu kadar hoşlandığı için kendisini suçluyordu.

Esmer genç kameraya sahte sevgilisinin görünüşünü gösterdikten sonra dışarı çıkacaklarını söylemiş ve çok geçmeden kapıya ilerlemişlerdi. Kenma aynı anda birçok karmaşık duygu yaşadığından pek tepki gösteremiyordu. Sessizliğini koruyarak tasmasını tutan kişinin kendisini yönlendirmesine izin verdi.

Bölüm sonu˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥

Ne yaziyorum benwbdkcjernfm?? zihinsel sorunwşfjeldke

Shiroi Lie 𖤐 KurokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin