pinky promise

1.3K 150 73
                                    

"Sıradaki videoda ne yapsak acaba..."

Kuroo, tabağındaki elmaları ağzına atarken bir yandan TV'deki lol turnuvasından gözünü ayırmıyordu. Az önceki sorusuna cevap alabilmek için bakışlarını yanında oturan Kenma'ya çevirmiş ve her zamanki gibi somurtkan bir yüzle karşılaşınca gözlerini devirmişti. Videolara alışamaması bir yana dünkü olay ile beraber daha bir huysuz davranıyordu bugün.

"Bilmiyorum, ama bir süre video çekemeyebiliriz. Çünkü bitirmem gereken bir proje var-"

"Evet, buldum! Sevgilimin projesine yardım ettim vlogu!"

Kuroo içerik bulduğuna sevinirken Kenma sinirle elini anlına vurmuştu.

Uzun olan, gözleri kısılana kadar gülümsemiş ve bir eliyle Kenma'nın şaçlarını karıştırmıştı.

"Hey, sabahtan beri kendini dövüyorsun."

"Seni mi döveyim?"

Kuroo, kendisine yavrusu alınmış kedi gibi bakan Kenma'yı ciddiye almadan gülmüş, bu sarışın genci daha çok sinirlendirmisti.

"Ne o bana vuracak mısın Kenma?"

Kuroo, dudaklarını büzüp oturdukları koltuk üzerinde dizleri üzerine kalkan Kenma'ya dönmüş, Kenma bir şeyler söylemek için dudaklarını aralasa da vazgeçip kendini koltuğa atmıştı. Sınandıgını hissediyordu, zavallı genç.

"Aslında o kadar kötü değil, biliyorsun proje yapma konusunda çok iyiyim ve eğer bu video mevzusu olmasa sana yardım etmek bir yana dönüp bile bakmam. Yani yine senin yararına."

Kenma sıkıntıyla nefes vermiş ve koltuğa başını yaslamıştı. Aslında haklıydı Kuroo, bu olay onun bayağı yararına olacaktı çünkü bu tarz işlerden nefret ediyordu.

"Bir gün bu videolar sayesinde zengin olunca böyle projeler yapmak zorunda kalmayacağız!"

Kuroo'nun büyük bir hırsla söylediği şeye karşılık Kenma bir eliyle ağzını kapatıp gülmüştü. Kuroo'nun bakışları sertleşip Kenma'yı bulurken Kenma alayla ona bakmaya devam ediyordu.

"Videolar sayesinde zengin olmak mı? Kimsenin bizi o kadar destekleyeceğini sanmıyorum."

"Bizim diğer sevgili vloggerlardan neyimiz eksikmiş!?"

Kenma gözlerini devirip arkasına yaslandı, açık açık da konuşamıyordu Kuroo'nun yanlış anlayabileceğinden korktuğundan.

"Gerçekten sevgili olmamamız eksik mesela."

Kuroo başta duraksasa da ardından yine aynı azimle konuşmaya devam etmişti.

"Nereden biliyorsun, belki bizim gibi rol yapan insanlar da vardır. Tek çakal biz miyiz?"

Kenma sıkıntıyla nefes vermiş ve bakışlarını Kuroo'nun harelerinde sabitleyip konuşmuştu.

"Ama büyük kanalların hepsi sevgili gibi, belki bizim gibi akıllılık yapmaya çalışanlar olmuştur ama eminim bir yerden sonra kanal ilerlememistir."

Kuroo, kaşlarını çatmış ve Kenma'nın neyi kastettiğini anlamaya çalışmıştı lakin anlayamadığı için sorgulayan bakışlarını Kenma'nın üzerinden çekmeden devam etti.

"Gerçekten veya sahte sevgili olmak ne fark eder ki? Insanlar aradaki farkı nereden anlayacaklar?"

Kenma oturduğu yerden bıkkınlıkla kalkmış ve masanın üzerindeki laptop'ı açmıştı. O Youtube'da bir şeyler aratırken Kuroo meraklı gözlerle onu izliyordu. Sonunda bir video'yu açtığında Kuroo'yu yanına çağırmıştı.

"Bak şimdi bu vloggerlar sadece arkadaş."

Kuroo başıyla onaylamış, ve izlemeye başlamıştı. Sessizce izledikten sonra Kenma bakışlarını laptoptan çekip Kuroo'ya çevirmişti.

"Gördün değil mi? Bizim vloglarımızdan bir farkı yok."

Sözlerini bitirir bitirmez yeniden ekrana dönmüştü, birkaç tıklamadan sonra başka vloggerların olduğu bir videoya geçti.

"Bunlar ise gerçekten çift, zaten biliyorsun kanalın ne kadar popüler olduğunu."

Kuroo başıyla onaylayınca videoyu başlattı. Muhtemelen youtube'un en büyük gay çift kanalıydı ve oldukça popülerdi.

Son attıkları videoyu izlemeye başladıklarında başta her şey normal gitse de çift öpüşmeye başlayınca Kuroo gözlerini kaçırmış ve kapatmasını istemişti sarışın gençten.

Kenma sonunda Kuroo'nun anladığını umarak bakışlarını ona çevirdi. Düşünceli bir tavır takınmış olan Kuroo'yu bir süre izlemiş, ve ağzından çıkacak "devam etmeyelim" sözünü duymak için beklemeye başlamıştı.

"Haklısın..."

Kuroo sonunda dudaklarını aralayınca beklentiyle büyümüştü gözleri, sarışın gencin.

"Bu yüzden biz de daha gerçekçi davranmalıyız!"

Kenma'nın kaşları havalanmış ve şaşkınlıkla dudakları aralanmiştı. Vazgecmesini beklerken daha da hırslanmasını sağlamış, bu yüzden önce kendine ardından Kuroo'ya küfretmişti içinden.

"D-daha gerçekçi mi? Yapamayız Kuroo, hazır işin başındayken vazgece-"

Kuroo hızla ayağa kalkınca Kenma'nın sözcükleri endişeyle ağzına tepilmişti.

"Ne vazgeçmesi, bir işe başladıysak devamını getirmeliyiz. Hem de bu kadar iyi ilerliyorken bırakamayız."

Kenma yaptigi şeye pişmanlık duyarken, artık hiç umut kalmadığına emin olarak önüne dönmüştü. Keşke baştan kabul etmeseydim diye düşünse de keşkelerin bir faydası yoktu şuan.

"Kenma, bak güven bana, bir süre sonra alışacaksın ve utanmayacaksın. Oyunculuk gibi düşün işte."

Kenma saçını kulağının arkasına atıp Kuroo'nun yüzünü görebilmek için yan tarafına çevirmişti gözlerini, Kuroo da daha iyi iletişim kurabilmek için eğilmişti küçük bedenin yanına.

"Çok fazla sorumluluk var bu yıl, okul disiplinini arttırdı biliyorsun ve böyle bir baskı altında birde kafe tarzı yerlerde çalışmak ne demek biliyor musun? Belki kulağına kolay gibi geliyordur fakat emin ol aşırı zor bir şey. Ailemizden destek alamamak bizim için daha da zorlaştırıyor işleri, bu yüzden bu fırsatı değerlendirmeliyiz."

Kuroo sözlerini bitirdikten sonra başını öne eğip dinleyen Kenma'nın yanağına bir elini koymuş ve yavaşça kendi yüzüne çevirmişti. Bir süre bakıştiktan sonra yeniden dudaklarını araladı.

"Anlıyorsun değil mi?"

Kenma sessizce başını onaylar biçimde sallamış ve en kısa sürede alışacağını ummaya başlamıştı. Kuroo'nun dediği gibi önlerine sunulan bu yol ilerleyebilecekleri en rahat yoldu, bunu tepmek geleceklerinde kesinlikle büyük bir pişmanlık yaratırdı.

"Elimizden geleni yapalım."

🎎

[[Bölüm Sonu]]

Alışmak ne kelime tadından yenmeyecek bir şey bu 🤭

Umarım beğenmişsinizdir, vote ve yorumlarla destek olmayı unutmayın:")

Shiroi Lie 𖤐 KurokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin