Part 8

1K 38 5
                                    

"Mindenki megette a vacsoráját,felmentünk a saját szobánkba és mély álomba szenderültünk."

Olyan 11:15 körül kelhettem fel.Megetettem Csöpit,friss vizet adtam neki.Mivel már eléggé dél körül lehetett így a reggelit elhalasztottam.Úgy terveztem hogy ebéd után Csöpit sétáltatom meg,aztán meg majd csak nem feküdni fogok.Egy negyed óra múlva kopogtak az ajtón.

-Gyere!-ordítottam ki az illetőnek.

-Szióka Em!-köszönt be hozzám kedvesen Rebekah.

-Szia Bex!-mondtam neki kedvesen.

-Mivel Freya mesélte hogy egy hét múlva,pontosabban 6 nap múlva lesz az 597. születés napod.Így ma 5-en elmegyünk egy elő buli szerűségre a bárba.Nem fogadok el nemleges választ,kiöltöznöd se kell azt majd 6 nap múlva.-mondta,nem,nem is mondta hanem inkább közölte izgatottan.

-De Bekka, megígértem Niknek hogy ma elmesélek neki mindent az elmúlt 5 évszázadról.Meg milyen 5-en?Freya,te,én és Cami.-mondtam neki hisztisen,mert tudta pontosan hogy sose voltam a nagy bulis típus.

-Mondtam hogy nem fogadok el nemleges választ!Meg amúgy is,a bulira 20-ra mennénk addig meg van egy egész délután.Az 5. személy meglepetés lesz.-nézett rám nevetve.

-Hát a délutánomat Csöpinek ígértem,szóval...-mondtam neki büszkén,mintha ez egy vita lenne és én nyertem volna.

-Ohh akkor majd Klaus is becsatlakozik a sétához.Klauuus!-ordította el magát.Nik egy fél perc alatt ott is állt az ajtóban.

-Mi van drága kishúgom?-kérdezte egy kicsit idegesen.

-Ugye Emmánk megígérte neked hogy ma mindent elmesél neked a nagyon izgalmas életéről.De mi ma 5-en csajos ivó estet akarunk tartani,egy ilyen szülinapi elő buli szerűséget,így este nem jó neki.De tök jó,mert ebéd után Em elviszi sétálni Csöpit ahova tuti szívesen becsatlakoznál te is,így lesz ideje eljönni velünk.-nézett Rebekah Klausra,ezzel próbálta jelezni hogy ez nem csak egy kérés lenne.

-Ami azt illeti,igen.Amúgy is terveztem ma egyet sétálni.-mondta egy tipikus Klausos vigyorral az arcán.Mire én csak hátradőltem az ágyon,egy párnába temettem a fejemet és ezt ordítottam "Klauus Mikaelsoon".

Megebédeltünk.Kolt már a tegnap óta nem láttam,így csak 5-en ettünk.Klaussal úgy beszéltük, hogy 14:45-kor indulunk el.

14:15-kor elkezdtem készülődni.Gyorsan feldobtam a minden napi sminkem,egy szempilla spirál,szemöldök,átlátszó száj fény és néha egy kevés korrektor.Felkaptam egy fehér croptopot,egy világos kék mom jeanst meg a fehér sportcipőm.Mivel mindig szoktam vinni magammal egy kistáskát a kulcsomnak,telefonnak meg az ilyen dolgoknak ,így most se marad el.Egy 10 perccel hamarabb kész lettem így még egy 5 percet olvastam egy könyvből.14:40-kor Csöpire ráraktam a pórázt és elindultunk le a lépcsőn.
Klaus még sehol sincs,így leültem és csöndben vártam. 15:00-kor már meguntam a várakozást így,igaz egy kicsit csalódottan,de elindultam.

Egyszer csak egy kezet éreztem a vállamon ami berántott egy sikátorba,így automatikusan,egy természetfeletti lényekkel teli városban alkalmaztam a varázs erőm. Gyorsan megfordultam,majd boszorkányokhoz híven leggyintettem egyet és az ismeretlen a falnak csapódott.De az illető gyorsan odaszaladt elém.

𝐸𝑙𝑟𝑎𝑏𝑙𝑜́𝑚𝑏𝑎 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑣𝑒||𝐾𝑜𝑙 𝑀𝑖𝑘𝑎𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛Where stories live. Discover now