".A vámpírhallásommal hallgatóztam egy kicsit de csak a falak közti,esti szellőt hallottam.Ahogy beértünk a vár maradványi közé,megpillantottam valamit vagy inkább valakit..."
A sarokban Lily ült és nyugodtan szívta ki egy turista nyakából a vért.Nem tudtam hogy örülnöm kellett volna vagy félnem,de egy biztos hogy a lábam földbe gyökerezett.
-Lily?-szólítottam meg halkan a lányt aki egyből abbahagyta az evést és felénk kapta a fejét.
-Emma?-kérdezte ,szép lassan felállt és elindult felém.Szemünkben örömkönnyek gyűltek majd szoros ölelésbe zártuk egymást.
-Azt hittem Mikael téged is megölt!Vagy miért vagy itt?-céloztam a romokra.-Mesélj el mindent!
-Már nagyon késő van ahhoz ,meg eléggé bonyolult is...-mondta majd furcsán ránézett Kolra aki kissé zavarba jött.
-Oh hát okés...-mondtam neki megértően.-Nem akarsz jönni a városba?
-Emma,engem érdekel Lily története.Holnap is tudunk menni a városba inni vagy amit akarsz csinálni!-jelentette ki a fiú egy kicsit erélyesen,amit furcsálltam nagyon.
-De hát...-próbáltam mondani hogy szülinapom van.
-Nekem van kedvem menni!-lelkendezett a barátnőm.Én csak egy köszönömöt tátogtam felé.
Odaértünk az egyik olasz bárba,ami meglehetősen szép hely volt.A kínálat is nagyon nagy volt.Italok,ételek,mindent lehetett találni.Kértem 3 pohár wishkyt,fejenként egy-egy.
-6-ot kérnék...-javította ki Kol a rendelésem,eléggé unott hangon.Elég sokat ittunk de a legrészegebb Kol lett.Ahogy ittam tuti elkenődött a rúzsom ezért kimentem a fürdőbe rendbe szedni magamat.Megigazítottam a hajam és a sminkem majd elmentem wc-re is.Ahogy indultam volna vissza a Lilyékhez,valaki a kezét éreztem a derekamon majd egyre közelebb húzott magához és ajkait az ajkaimnak nyomta.Valaki megcsókolt.Szerencsére időben reagáltam ezért gyorsan elhúzódtam az illetőtől.Amikor megnéztem hogy ki is az ,köpni-nyelni nem tudtam.Kol volt az.Értem én hogy ittas de hogy ennyire?
-Úristen Kol!Mit csinálsz?-kérdeztem felháborodva.-Mennyit ittál?
-Ugyan már Kedvesem!Tudom hogy akarod.-mondta miközben közelített felém én pedig egyre jobban hátráltam.
-Mit akarok?Azt hogy egy eszköz legyek,akit kihasználsz hogy elfelejtsd Davinát?Azt hogy játssz velem egy kicsit aztán meg ott hagysz a szarban?-csak úgy dőltek belőlem a szavak.-Ezt kellene akarnom?Hú,de jó!Meg volt Kol Mikaelson az ősi vámpír vagy mi?
-Szóval ilyennek látsz...-kaptam ezt a rövid választ.
-Ah hagyjuk is!Én visszamentem a panzióba.-jelentettem ki majd egyenesen a hotel felé rohantam könnyes szemekkel.Én azt hittem hogy tényleg lehetnénk barátok és már tényleg ő volt az egyetlen barátom,de én csak egy játék voltam mert unatkozik.Ahogy odaértem a szobám elé,beütöttem a kódot, kattant a zár és be is mentem a szobába.Megvárom míg visszaér Kol hogy megtudjuk beszélni ezt az egészet,mert nem akarom hogy ez a barátság tönkre menyjen hisz akkor szó szerint nincs kiért éreznem.Leültem az ágyam szélére és elmerültem a gondolataimban.
Egy óra múlva ajtó nyitódást hallottam,odakaptam a fejem de kár volt.Lily és Kol jött be az ajtón összegabalyodva.Hevesen csókolóztak,majd Kol nekinyomta Lilyt a falnak.Itt már nem bírtam a szituációt ezért közbe szóltam.
-Azt hiszem én inkább megyek...-álltam fel a helyemről.-Jó szórakozást.-indultam az ajtó felé.
-Várj már Emma!Ez nem az aminek látszik!-szólt utánam Lily.
-Pedig szerintem teljesen az!-vágtam rá rögtön.
-Azt hittem hogy elmentél...-mondta Kol mélyen a szemembe nézve.
-Hát tudod én nem szoktam elfutni a problémáim elől Kol.-válaszoltam könnyes szemekkel és kisétáltam.A lábam be a városba vezetett de ott túl nagy volt a hangzavar ezért a tengerparthoz mentem le,ahol este fél 9-kor már kevesebben vannak.Kerestem egy part szakaszt ahol egyedül lehettem és leültem a homokba.Gondolkodtam sok mindenen,rájöttem hogy 1 hét alatt mindenkit elveszítettem aki valaha is fontos volt nekem.Klaus,Csöpi,Kol és a többi Mikaelson.Nincs senkiért éreznem,most is csak düh és szomorúság.Ezeknek meg mi értelme?
Egy bő fél óra gondolkodás után rájöttem hogy a Mikaelsonok tönkre tették az életem,ezért nekem is tönkre kéne tenni az övékét.Már majdnem ott voltam hogy kikapcsolok de valaki elém suhant.
-Ne sikíts,ne mozogj!Nem fog fájni.-mondta egy ismerős hang és belém marta a vámpír fogait,de én a boszorkány erőmmel egy másodperc alatt lelöktem magamról és a homokban landolt.Amikor odasétáltam megnézni az illetőt nem tudtam hogy nevessek vagy sírjak.
-Enzo...-szólítottam meg a fekete hajú barátomat akit még 1914-ben ismertem meg amikor katonáskodott a világháborúban én meg ápoló nő voltam.Az egyik katona behozta hozzám hogy combon lőtték,amit mellesleg én is láttam,de amikor megnéztem volna a sebet csak vér volt ott.
-Emma?-pattant fel gyorsan Enzo a földről.-Mit csinálsz itt?
-Hát éppen gondolkodtam egy kicsit.De te miért vagy Olaszországban?-kérdeztem tőle.
-Egy kis nyaralás szerűség.-mondta.-Halljam min gondolkodsz?
-Hát...Érzelmek...-elég volt ennyit mondanom és értette hogy mire gondolok.
-Akkor meg is van a gyilkos társam.-jelentette ki szarkasztikusan.
-Várjunk!Te is?-kérdeztem tőle.Ő csak bólintott egyet.Egy perc gondolkodás után megtörtem a csendet.
-Csináljuk meg.Most azonnal.-jelentettem ki.-Kapcsoljunk ki együtt.
-Tuti akarod?Lehet ez csak egy pillanatnyi fellángolás mindkettőnknél. Mi van ha...-próbált valamit kitalálni hogy nem is jó ötlet ez az egész.
-Akkor csinálom egyedül.600 évig egyedül voltam,ez is megy egyedül...-mondtam majd lehunytam a szemem és koncentráltam.
-Ahjj!Mindig tudod hogy kell meggyőzni egy embert.-szakította meg a folyamatot Enzo és mellém állt.Megfogta a kezem,a tenger felé néztünk és megtettük.Kikapcsoltunk minden érzést...
Sziasztok!Bocsánat hogy rég volt rész csak sok dolgom volt mostanában,de így hogy vége a sulinak több rész lesz.Szerintetek mit fog Emma csinálni?
By~író<3
YOU ARE READING
𝐸𝑙𝑟𝑎𝑏𝑙𝑜́𝑚𝑏𝑎 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑣𝑒||𝐾𝑜𝑙 𝑀𝑖𝑘𝑎𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛
FanfictionAz egész 1442-ben kezdődött...Amikor is Apám főszakács,anyám meg cselédlányként dolgozott a királyi udvarban.Ennek az egésznek meg sem szabadott volna történnie,de mégis.Itt vagyok én ,egy 597 éves vámpír-boszorkány-vérfarkas trybrid.1 hét múlva tö...