Bakugo'dan
UA lisesindeki ikinci yılım, okula daha yakın olmak için yeni bir eve taşınıyorum. Uygun fiyatlı, çok iyi bir daire buldum ve kiraladım. Bu okul bitene kadar orada kalmayı planlıyorum.
Mitsuki : KATSUKI! Bavulunu hazırladın mı!?
Katsuki : Ne bağırıyon lan yaşlı cadı, hazırladım!
Mitsuki : Benimle düzgün konuş velet gebertirim seni.
Katsuki : İyi be, gidiyorum ben. ( Sonunda kurtuluyorum senden! )
Mitsuki : Bekle!
Katsuki : Lanet olsun yine ne oldu, sal beni gideyim artık!
Mitsuki : Haftada en az bir kere evini temizlemeyi unutma, anladın mı?
Katsuki : Tamam anladım, hadi eyvallah.
Bakugo, kapıyı çarparak evden çıktı. Annesi arkasından bağırsa da umursamadı. Artık kendi evine gidip başını dinlendireceği için mutluydu. Bir taksiye bindi ve oradan ayrıldı.
Bir saat sonra eve ulaştı, merdivenleri çıktı ve kendi dairesine doğru yürüdü. İçeri girer girmez bavulunu bir kenara fırlattı. Rahatlamak için odasına gitti ve kendini yatağa attı.
Bir süre yatakta yüzüstü yattı ama içeriden gelen garip sesler onun yatakta doğrulup sesi tekrar dinlemesine neden oldu.
Katsuki : ( Ne oluyor lan? O ses nereden geldi? )
Birkaç dakika bekledikten sonra ses gelmeyince, umursamayıp tekrar yatağına uzandı.
Katsuki : ( Her neyse, rüzgar kapıyı falan çarpmış olmalı. )
Ama çok geçmeden yine garip sesler geldi ve bu sefer evin başka bir odasındaki ışığın yandığını fark etti. Bakugo şu anda evinde birinin olduğundan emindi.
Katsuki : ( Bu eve benden başka kim girebilir ki? Hırsız olabilir mi? )
Bakugo, evindeki yabancının kim olduğunu öğrenmek için odasından çıktı ve diğer odalara bakmaya gitti. Işığın yandığı yere gittiğinde, o kişinin banyoda olduğunu fark etti.
Katsuki : ( Banyo ne alaka? )
Banyoya girmek için kapıya yaklaştığı sırada kapı içerideki kişi tarafından açıldı. Bakugo, o kişinin kim olduğunu bile görmeden hemen üstüne atladı ve onu yere yatırarak tam üzerinde durdu.
Katsuki : Şimdi siktim belanı- ...Yarım piç?
Shoto : B-bakugo?
Katsuki : Senin burada ne işin var oğlum?
Shoto : Daha doğrusu, sen benim evimde ne yapıyorsun?
Katsuki : Aptal mısın? Burası benim evim!
Shoto : Bakugo saçmalamayı kes ve üzerimden çekil lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our lovely home - bakutodo
FanfictionBir sorun nedeniyle, Katsuki ve Shoto aynı evde yaşamak zorunda kalırlar. "Senin burada ne işin var oğlum?" "Daha doğrusu, sen benim evimde ne yapıyorsun?" Not: Aynı zamanda bir manga uyarlaması olan 'good morning call' dizisinin bakutodo uyarlaması...