15 - Amusement park

1.8K 130 70
                                    

Korku evine girmişlerdi ve Denki önüne çıkan her şeye çığlık atıyordu.

Denki : Aağğaa! Valla bir şey dokundu!

Hanta : Yok bir şey devam et.

Todoroki ise karanlık olduğundan adımını bile zor atıyorken bir de karşılarına yürüyen korkunç tipli kişiler çıktı. Herkes bağırarak kaçışmaya başladı ve birbirlerinden ayrıldılar. Ashido ve Kirishima, Kaminari ve Sero, Todoroki de yalnız kalmıştı.

Shoto : Hayır hayır... Neredesiniz!?

Todoroki, diğerlerini bulmak için içeride koşturuyordu onları bulamayınca çıkışı aramaya başladı ama her yerden karşısına bir şey çıkıyordu ve nereye gideceğini şaşırıyordu. Sonra bir köşeye saklandı ve orada oturarak beklemeye karar verdi.

Shoto : ( Ben neden buradayım? Neden kimse yok? O korkunç şeyleri görmek istemiyorum! Bu karanlıkta neden beni yalnız bıraktınız? Ben Bakugo'yu istiyorum! )

Oturduğu yerde gözlerini sımsıkı kapatmıştı ve ağlamak üzereydi ki koluna bir şeyin dokunduğunu hissetti.

Shoto : Git başımdan!

Katsuki : Shoto, sakin ol benim!

Todoroki, Bakugo'nun sesini duyduğunda gözlerini açtı ve hemen ayağa kalkıp ona sarıldı.

Katsuki : Neden burada oturuyorsun?

Shoto : Katsuki! Burada olmana sevindim! Sonsuza kadar burada kalacağımı düşündüm!

Katsuki : Tamam geçti artık, ben buradayım.

Bakugo, Todoroki'nin elinden tutup onu dışarı çıkardı. Todoroki, Bakugo'nun yanındayken karşısına çıkan korkunç tipli kişilere hiç tepki vermedi.

Denki : Sonunda çıktınız!

Katsuki : Siz aptal mısınız!? Niye onu içeride tek bırakıyorsunuz? Karanlıktan korktuğunu bilmiyor musunuz?

Eijiro : Bizden önce çıktı sanmıştık.

Hanta : Kusura bakma Todobro, Denki ile uğraşmaktan seni unuttum.

Shoto : Tamam boş verin, artık içeride değilim. Bu arada, Katsuki sen neden geldin?

Katsuki : İşten erken çıktım o yüzden yanında olmak istedim. Keşke biraz daha erken çıksaydım, bunların seni oraya sokmalarına izin vermezdim.

Ashido : Sanki biz onu zorla mı soktuk?

Katsuki : Sen konuşma rakun gözlü! Kesin senin aklından çıkmıştır zaten oraya girmek.

Ashido : Zeki çocuk.

Eijiro : Her neyse, Bakugo da buradayken dönme dolaba binmeye ne dersiniz?

our lovely home - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin