12 - Valentine's day

2.2K 151 87
                                    

Todoroki ve Bakugo sınıfa el ele girdiklerinde sınıftakiler pek alakadar olmadı çünkü zaten onları sevgili olarak biliyorlardı ama Sero ve Kaminari planın işe yaradığını anlamıştı. Kaminari, Todoroki'ye göz kırparak sırıttı. Daha sonra da derse girdiler.

40 dakikalık bir dersten sonra başka sınıftan bir kız gelip Todoroki'ye onun için aldığı çikolataları uzattı.

"Todoroki senden hoşlanıyorum lütfen bunları kabul et!"

Shoto : Ben kabul edemem, üzgünüm.

"Oh... Neden?"

Katsuki : Hmm, çikolata mı getirdin?

Kızın elinden kutuyu aldı ve hemen paketi açıp çikolataları yemeye başladı.

"Hey! O senin için değildi!"

Katsuki : Ama o kabul etmediğini söyledi, değil mi?

"Of!"

Kız sinirlenip, hızla sınıftan çıktı.

Katsuki : Çikolataların tadı güzelmiş.

Shoto : Hmm, aslında ben de tadına bakmak isterim.

Katsuki : Olmaz, sen bundan yiyemezsin.

Shoto : Neden? Canım çekmişti...

Katsuki : Ben sana alırım bebeğim ama bunun hepsini ben yiyeceğim. *Sırıtır*

Shoto : Kıskanç!

Katsuki : Tch, ben mi? Alakası yok.

Shoto : O zaman bana da ver, ben de yemek istiyorum.

Katsuki : Hayır.

Todoroki, onun elinden çikolataları kapmaya çalışırken Bakugo koşarak kaçmaya başladı. Yaklaşık 5 dakika boyunca etrafta koştular ve en son okulun terasında durdular.

Shoto : Katsuki, bir tane versen olmaz mıydı? Hepsini nasıl ağzına tıktın?

Katsuki : Söz, okul çıkışı sana aynısından alacağım.

Shoto : Küstüm ben seninle!

Katsuki : Çocuk musun sen?

Shoto : Tch!

Katsuki : İyi, ben sınıfa gidiyorum.

Todoroki ona gitme demek istedi ama yapamadı. Onun yerine kendisi de Bakugo'nun peşinden sınıfa gitti.

...

Okul çıkış saati geldiğinde Shoto, Katsuki'ye yetişmeye çalıştı.

Shoto : Katsuki, bekle geliyorum!

Bakugo onu görmezden geldi ve sınıftan çıktı.

Shoto : Hey, neden? ( Acaba ciddiye alıp kızdı mı? Sanırım böyle yapmamalıydım... Her neyse, eve gittiğimde ondan özür dileyeceğim. )

...

Todoroki evin kapısına geldi ve girmek için kapıyı açtığında bastığı yerde kırmızı beyaz gül yaprakları gördü. Bir süre etrafa baktıktan sonra güllerle çizilmiş bir yol olduğunu fark etti ve hemen onu takip etti. Bu yol odasına çıkıyordu.

Heyecanla odasına girdi ve hemen yatağında en az 10 kutu çikolata gördü. Ayrıca üzerinde kırmızı ve beyaz gül yaprakları vardı. Todoroki gülümsedi ve Bakugo'yu görmek için etrafına bakındı.

Orta boy kırmızı ve beyaz güllerden oluşan bir buket ile karşılaşmak için arkasını döndü. Bakugo yüzünü buketin arkasına saklıyordu ama sonunda buketi indirdi ve ona uzattı.

Katsuki : *Kızarır*

Shoto : Katsuki...

Todoroki buketi almak için uzandı.

Katsuki : S-sevgililer günü için- Lanet olsun, çok utandım! İlk defa böyle bir şey yapıyorum özür dilerim.

Todoroki ondan böyle bir şey beklemiyordu. Tüm bunlara mutluluk gözyaşları dökerken Bakugo'ya sarıldı.

Shoto : Çok teşekkür ederim!

Katsuki : Bu arada istediğin çikolatanın daha fazlasını aldım, barıştık mı?

Shoto : Ben küsmemiştim sadece şaka yapıyordum ama kızdığını sanmıştım senden özür dileyecektim.

Katsuki : Saçmalama, hiçbir zaman kızmadım.

Shoto : ...Seni gerçekten çok seviyorum sevgilim.

Katsuki : Biliyorum bebeğim, aynı hissediyoruz.

Todoroki kollarını Bakugo'nun boynuna doladı ve ona yaklaşarak dudaklarından öptü.

**

bakuexplosion

bakuexplosion

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.045 beğenme
bakuexplosion Melezimle ilk fotoğrafımız @ilovesoba

minakawaii Taş gibisiniz bebeklerim
reddkiri @minakawaii Mina saçma sapan yorumlar yapma!
pikachubey Yakıyorsunuz be
ilovesoba Yakut gözlüm
bakuexplosion @ilovesoba Of kalktı
ilovesoba @bakuexplosion Sadece bir iltifat?
bakuexplosion @ilovesoba Benim için çok fazlaydı

-157 yorumun tümünü gör-

our lovely home - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin