2 - First kiss

3.1K 179 229
                                    

Ertesi gün Todoroki, ev sahibiyle görüşecekleri için erken kalktı çünkü okula geç kalmak istemiyordu. Bakugo'yu da uyandırmak için odasının kapısını çaldı.

Shoto : Bakugo uyanık mısın? Uyandıysan cevap ver yoksa içeri girerim.

Bir süre bekledikten sonra Bakugo'dan cevap gelmeyince Todoroki odaya girdi ve Bakugo'nun hâlâ yatakta uyuduğunu gördü.

Shoto : ( Biliyordum. )

Bakugo'nun yatağının yanına yürüdü ve ona dokunarak uyanması için seslendi.

Shoto : Hey uyan hadi geç kalacağız.

Katsuki : Kiri?

Shoto : Ne?

Gözleri kapalı ve hâlâ uykuda olan Bakugo elini Todoroki'nin başına koydu ve onu kendine doğru çekerek dudaklarından öptü. Todoroki bir an için ne olduğunu anlayamadı. Hem şaşırmış hem de utanmıştı. Ne yapacağını bilemeden hemen odadan çıktı.

Shoto : ( Bakugo az önce beni cidden öptü mü? Rüya mı görüyorum? Bu hoşuma gitmiş olamaz, değil mi? Delirmiş olmalıyım. Ben onu sevmiyorum ve o benden nefret ediyor. Bekle, beni öperken Kiri demişti... Yani benim başka biri olduğumu mu düşündü? Aghh! )

Todoroki düşüncelerinde kaybolurken dakikalar geçti. Bakugo uyandı, hazırlandı ve odasından çıktı. Saçları biraz dağınıktı ve kaşları her zamanki gibi çatıktı.

Katsuki : Lan yarım piç! Saat kaç olmuş, niye uyandırmadın beni?

Shoto : Huh? B-ben aslında-

Katsuki : Gidelim konuşalım diye kendin söyledin ama şu an mal gibi bana bakıyorsun.

Shoto : Sen nasıl-

Katsuki : Her neyse... Hadi halledelim şu işi, daha fazla seninle aynı evde kalmak istemiyorum.

Shoto : ( Sanırım hatırlamıyor. ) Tamam...

...

Ev sahibiyle görüşmeye gittiklerinde o da onlara aynı şeyi söyledi.

"Sizi dolandırmışlar."

Katsuki : Ciddi olamazsın, biz bunu neden düşünemedik... Lanet olsun, onu biz de biliyoruz! Sen bize ne yapacağımızı söyle!

Shoto : Bakugo sakin ol!

"Benim yapabileceğim bir şey yok ama şunu söyleyebilirim, size o daireyi satan kişilerin bir dükkanı var ve nerede olduğunu biliyorum, oraya bakabilirsiniz."

Shoto : İyi olur, adresi söyler misiniz?

Todoroki ve Bakugo adresi öğrendikten sonra en kısa sürede o dükkana gittiler. Ancak dükkan kapalıydı ve kapısında satılık olduğu yazıyordu.

Katsuki : Kaçmış orospu çocukları. Şimdi ne yapacağız?

Shoto : Bilmiyorum, sözleşmeyi de imzaladık. En az bir yıl burada kalmamız gerekiyor.

our lovely home - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin