Hanta : Bakugo!?
Denki : Burada ne yapıyorsun!?
Katsuki : Bravo sana yarım piç.
Bakugo başka bir şey söylemeden odasına girdi ve kapıyı kapattı. Kaminari ve Sero hâlâ ne olduğunu anlamadılar.
Hanta : Hey, Bakugo neden burada?
Denki : Bir açıklama yapacak mısın?
Shoto : Ah tamam, her şeyi anlatacağım.
Tüm olayları 5-10 dakika içinde başından sonuna kadar anlattı.
Denki : İnanamıyorum.
Hanta : Bakugo ile aynı evde yaşamak nasıl bir şey?
Shoto : Bok gibi. Sürekli tartışıyoruz, ondan nefret ediyorum.
Denki : Ama okuldaki çoğu kişi onun için ölüyor.
Shoto : Muhtemelen, onun gerçekte nasıl biri olduğunu bilmedikleri içindir.
Hanta : Peki, ne kadar süre bu durumda kalacaksınız?
Shoto : Sözleşme bitene kadar yani bir yıl.
Hanta : Oha, gerçekten çok. Bu kadar süre onunla aynı evde kalabilecek misin?
Shoto : Mecburum, buradan çıksam bile daha ucuz bir daire bulamam, durumumu biliyorsunuz.
Denki : Oh, evet.
Hanta : İyi o zaman... Bakugo odadan çıkmadan önce gidelim yoksa sinirlenip bizi burada öldürebilir. Sonra konuşuruz.
Denki : Doğru söylüyorsun, hadi biz kaçtık bro!
Shoto : Tamam görüşürüz.
Hanta : Görüşürüz.
Onlar gittikten sonra Todoroki kapıyı kapattı ve o odasına doğru yürürken Bakugo odasından çıktı ve ona bağırmaya başladı.
Katsuki : Sen aptal mısın lan!? Neden onları buraya getirdin!?
Shoto : Üzgünüm, geleceklerini sana söylemedim. Sadece yeni evimi görmek istediler.
Katsuki : Şimdi gidip bunu bütün okula anlatacaklar!
Shoto : Onlar öyle biri değil, yapmazlar!
Katsuki : Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun!?
Shoto : Arkadaşlarımı tanıyorum.
Katsuki : Tch, eğer okuldan biri tüm bu olanlar hakkında bir şey öğrenirse seni gebertirim yarım piç!
Shoto : Bu olmayacak ve bana bağırmayı kes! Sanki seninle aynı evde kalmak istiyormuşum gibi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our lovely home - bakutodo
FanfictionBir sorun nedeniyle, Katsuki ve Shoto aynı evde yaşamak zorunda kalırlar. "Senin burada ne işin var oğlum?" "Daha doğrusu, sen benim evimde ne yapıyorsun?" Not: Aynı zamanda bir manga uyarlaması olan 'good morning call' dizisinin bakutodo uyarlaması...