6 - Secret platonic

2.4K 155 207
                                    

Ertesi gün okulda antrenman yapmak için herkes üstünü değiştiriyordu ve Todoroki de değişmek üzereyken kıyafetinde Bakugo'nun adının yazdığını gördü ve kimse görmeden hemen kıyafeti çantaya geri koydu ve Bakugo'ya seslendi.

Shoto : Hey Bakugo, bakar mısın?

Bakugo onu görmezden geldi ve arkadaşları ile konuşmaya devam etti.

Shoto : Bakugo!

Todoroki'nin seslenmeye devam etmesi yüzünden sonunda arkadaşları ile konuşmayı kesti ve ne olduğunu öğrenmek için Todoroki'nin yanına gitti.

Katsuki : Ne var lan?

Todoroki çantadan kıyafeti çıkardı ve ona gösterdi. Bunun üzerine Bakugo olayı anlayınca kıyafeti çanta ile beraber Todoroki'nin elinden kaptı ve soyunma odasından çıktı. Todoroki de peşinden gitti.

Katsuki : Kahretsin, niye benim kıyafetimi alıyorsun sen aptal mısın?

Shoto : Bilerek mi aldım sanki, karışmış! Hem sen de benimkini almışsın.

Katsuki : Tch.

Bakugo sinirlendi ve kendi kıyafetini alıp tekrar soyunma odasına döndü.

Bir süre sonra ders başladı ve spor salonunda antremanlarına başladılar. Herkes spor salonunun etrafında koşarak tur atıyordu. Todoroki de koşarken bir yandan Bakugo'yu izliyordu.

Shoto : ( Bana o kadar küfür etmesine rağmen neden ondan gözlerimi alamıyorum. )

Todoroki o kadar dalmıştı ki bir anda kendini yerde buldu.

Shoto : Ah, biraz dikkat etsene Midoriya!

Izuku : Özür dilerim Todoroki-kun, iyi misin?

Shoto : İyiyim.

Izuku : Peki.

Midoriya onu umursamayıp koşusuna devam etti.

Shoto : ( İnsan yardım eder. )

Todoroki kendi kendine kalkmak üzereyken biri gelip Todoroki'ye elini uzattı. Todoroki başını kaldırdı ve elini uzatan kişinin kim olduğunu gördüğünde şaşırdı.

Shoto : Bakugo?

Todoroki öylece kalmıştı ne yapacağını bilemedi, Bakugo'dan bunu beklemiyordu.

Katsuki : Daha oturacak mısın?

Bakugo'nun konuşması ile Todoroki kendine geldi ve elini tutup ayağa kalktı.

Katsuki : Bu Deku sana bilerek çarptı, nedenini bilmiyorum ama ondan beklenilecek bir şey değil.

Shoto : Neden öyle bir şey yapsın ki?

our lovely home - bakutodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin