"Bu arada, bu otelin ilginç bir hikayesi var biliyor musunuz?"
Denki : Hayır, anlatır mısınız?
"Çok eskiden burada bir kadın ve bir adam yaşıyormuş sonra bir gün kadın ölmüş ama adam hâlâ onu hissedebiliyormuş bazen sesler çıkarıyor eşyaları düşürüyormuş. İşte yıllar sonra buraya otel yapılmış, bu otelde kalan bazı insanlar da garip sesler duyduğunu iddia ediyor yani ruhunun hâlâ burada olduğu düşünülüyor."
Katsuki : Hikayeye bak, uydurma olduğu çok belli.
Denki : Başka otele gitmeye ne dersiniz?
Katsuki : Saçmalama, her şeye inanıyorsunuz.
Shoto : Aynen, doğru olduğu belli değil...
"Evet, bu eski bir hikaye. Sadece bilmenizi istedim. *Gülümser* Odalarınız hazır efendim iyi tatiller dilerim."
Denki : ( Tatilin içine sıçtın. )
Hizmetli oradan ayrıldıktan sonra bir süre herkes sessiz kaldı. O sessizlikte rüzgardan kapı çarptı ve hepsi çığlık atmaya başladı.
Katsuki : Yav rüzgardan kapı çarptı ne korktunuz be.
Hanta : Sen korkmadığın için mi bağırdın?
Katsuki : Siz bağırınca ben de bağırdım birden, korktuğumdan değil.
Himiko : Abartıyorsunuz.
Shoto : Evet, hadi odalarımıza gidelim artık yarın gezeceğimiz çok yer var iyi dinlenelim.
Denki : Tamam, iyi geceler millet.
Shoto : İyi geceler.
Oradan kalkıp odalarına doğru yürüdüler. Herkes kendine ait bir odada kalıyordu. Todoroki de odasına ulaştığında içeri girdi ve uyumaya hazırlandı. Korkmasına rağmen ışığı kapatmadan uyumaya çalışıyordu ama aniden duvardaki tablo yere düştü, bunu gören Todoroki çığlık attı ve yatağında geri çekildi.
Shoto : ( Nasıl düştü o? Rüzgar da yok... Tamam, kötü düşünmemeliyim belki de sadece iyi asamamışlardı. )
Tekrar yatağa uzanıp üzerine yorganı çektiği sırada bu defa da biri kapıyı çaldı. Todoroki hızla yataktan çıkıp kapıya koştu ve açtı ama dışarıda kimse yoktu. Todoroki geri içeri girmek yerine, koşarak Bakugo'nun kaldığı odaya gidip kapısını çaldı. On defa tıkladıktan sonra Bakugo kapıyı açtı ve Todoroki doğrudan içeri daldı.
Katsuki : Yavaş! Ne oluyor, neden geldin?
Shoto : Ha?
Katsuki : Niye geldin diyorum?
Shoto : Oh, ben o odayı sevmedim biraz pis... Burada kalabilir miyim?
Katsuki : Saçmalama Todoroki. Biz girmeden önce tüm odaları temizlediler, herkesin odası temiz bir senin mi pis?
Shoto : Demek ki unutmuşlar!
Katsuki : Ben gidip bakacağım, eğer doğruysa şikayet ederiz.
Shoto : Hayır hayır! Boş ver zaten iki gün kalıp gideceğiz, gerek yok uğraşma şimdi.
Katsuki : Anladım, yani oda temiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our lovely home - bakutodo
FanfictionBir sorun nedeniyle, Katsuki ve Shoto aynı evde yaşamak zorunda kalırlar. "Senin burada ne işin var oğlum?" "Daha doğrusu, sen benim evimde ne yapıyorsun?" Not: Aynı zamanda bir manga uyarlaması olan 'good morning call' dizisinin bakutodo uyarlaması...