Prespanie

749 46 2
                                    

Samantha

Áaaaaaa on bude spať pri mne, na mojej posteli, vedľa mňa :33 OMG :3 som happy ale nedávam to pred ním najavo, myslel by si o mne že som čudáčka..no nič..Cameron už šiel spať..my sme si ľahli a začali sme sa rozprávať.

"Povedz mi niečo o sebe/ o svojej rodine." povedala som a jemne doňho šťuchla ;)

"Taak kde by som začal.najprv ti poviem niečo o mne. Tak: rád spievam veľmi rád, proste hudba je liek na trápenie duše :) spievam s mojím najlepším kamarátom Jackom Johnsonom poznám ho od malička takže sme BFF už takých 12 rokov určite :), veľmi rád hrám futbal a tancujem tak to by asi o mne stačilo, moja rodina? Ako si videla žijem len s rodičmi...súrodenci?"

Videla som že keď začal hovoriť o súrodencoch zastavil a začali mu tiecť slzy..

Hovoril ďalej: " súrodencov som mal troch no zostal mi jeden. Zostal mi brat Michael, ktorý má 22. Mal som ešte dve sestry Laru tá mala len 8 rokov a Linu tá mala 19. Pred mesiacom keď Lina niesla Laru autom do školy narazil do nich autobus a oni tragicky zahynuli." dopovedal a začal silno plakať. Objala som ho a dala mu pusu na líce a utierala mi slzy.

"To mi je veľmi ľúto . Nemusel si mi to hovoriť ak si nechcel."povedala som mu šeptom.

"Viem že ti môžem veriť. Chcel som ti to povedať. Veľmi sa podobáš na Linu" pokúsil sa o malý úsmev.

Bože ja som sa zaľúbila. Tento chlapec je chlapcom mojich snov.

"Sam?" zdvihol mi hlavu. Stále som ho držala v objatí tak som sa odtiahla a pozrela sa naňho. Už neplakal ale mal červené oči.

"Áno?" opýtala som sa, nečakala som čo spraví.

ON.MA.POBOZKAL ❤❤❤ :3 on je neuveriteľný.odtiahol sa a začal.

"Prepáč.neodolal som".

Povedal no ja som sa nahla a teraz som ho pobozkala ja-> kusol mi do pery a naše jazyky sa začali kvázy pretláčať..po takých 4 minútach sme sa od seba odtiahli.

"Konečne som našiel dievča mojich snov"povedal si pre seba no ja som ho počula. "Sam? Budeš moje dievča? :)"

Opýtal sa ma a ja som sa nezmohla na slovo tak som ho znovu pobozklala.

"Beriem to ako áno?" kývla som na súhlas.

"Ale mám tu jednu vec, ktorú by si mal vedieť. Ak ma chceš len na sex tak na to môžeš rovno zabudnúť. :*" cmukla som naňho

"Neboj. Dlho som hľadal dievča ako si ty. Už sa ma nezbavíš láska " dal mi letmý bozk na pery a zašepkal mi do ucha: "Ľúbim ťa, Samantha"

Tak druhá časť je tu ;) časti sa budem snažiť pridávať každý deň no neviem či mi to vždy výjde ;) Jack J. Je tam preto lebo sa v tejto časti spomínal :) tak dúfam že tu bude aspoň pár reads a votes :)
*D*

MagconWhere stories live. Discover now