Aquapark

555 34 0
                                    

"Tak sme tu" oznámil Jack. Bez neho by sme to nevedeli (dúfam že chápete iróniu). Vošli sme do vstupnej haly kde Cameron šiel zaplatiť vstupné. Dal nám náramky, ktoré umožňujú vstup na všetky tobogány a iné vodné atrakcie. Prešli sme cez vchodové dvere a octli sme sa v šatni, kde sme sa v kabínkach prezliekli do plaviek, zložili si ostatné veci do skriniek a šli sme sa popozerať po kupku. "Si krásna Sam" zašepkal mi Jack a ja som sa začala červenať. Neodpovedala som mu len som sa pousmiala. "Aj zlatá keď sa červenáš." pokračoval a ja som musela vážne vyzerať ako paradajka.

Prešli sme sa okolo všetkých bazénov a tobogániv a Cameron nás ťahal zaradom na vsetky vodné atrakcie tak sme šli. Bola to zábava. Mňa trochu bolela hlava tak som si šla ľahnúť na lehátko a trochu som sa opaľovala. Pozorovala som jeden pár s dieťaťom ako sa šantia v detskom bazéniku. Bolo to roztomilé a musela som sa nad tým pousmiať. Ani som si nevšimla že Cam s Jackom ležia na vedľjaších lehátkach.

••••••

Na kupku sme boli do 17:25 a potom sme rozhodli že je čas ísť domov. Keď sme sa prezliekli vydali sme sa na cestu. "Bolo to super. Rád by som si to zopakoval." zahlásil Cam a my sme prikívli. Jack ma chytil za ruku a zvyšok cesty bol tichí. Všetci sme si užívali pofukovanie vetríka a spevot malých vtákov v blízkom parku. Už sme sa blížili k našim domom. Cam  s Jackom sa rozlúčili svojím zložitým pozdravom a Cam šiel domov. "Ráno ťa čakám pred mojím domom." povedal Jack a vtisol mi bizk na líce. Potom odišiel domov. Ja som šla tiež. Šla som sa osprchovať,prezliesť do pyžama a spať.

Prepáčte mi za to že tak dlho nebola časť ale doma boli problémy tak som nemala čas písať...neukriżujte ma prosím...dnes možno..iba možno pridám ešte jednu casť no neviem :)

Chcela by som poďakovať za 210 reads ❤❤veľmi ma to teší a som šťastná že niekto túto story číta ❤❤Love you, guys ❤❤
*D*

MagconWhere stories live. Discover now