Don't

322 28 1
                                    

Video sme točili asi hodinu. Bola to zábava. Neskôr sa chalani pustili do strihania videa. Ja som len sedela v objatí Taylora. "Som rád že si moja." povedal a ja som vypustila slzu radosti. Musela som ho pobozkať. Spojila som naše pery a užívala si ten dokonalý pocit. Pocit, keď sa všetko okolo nás zastaví. Pocit, že môžem mať toho najdokonalejšieho chalana na svete. Že ho môžem ľúbiť. Plakala som. Cameron pribehol k nám a objal ma. Potom sa pridal Nash a zvyšok chalanov. Až na výnimku-Gilinsky. Podišla som teda k nemu a objala ho. "Ďakujem Samm. A prepáč že som tebe a Tayovi ublížil." rozplakal sa. Musela som ho objať znovu. "Odpúšťam ti. Ale opováž sa ublížiť ešte niekomu,na kom mi záleží a skončil si." žmurkla som naňho a chcela som ísť za Taylorom ale nevedela som ho nájsť. Zrejme bude na záchode. Haha :D. Sadla som si teda na gauč kde sedel Matty. "Zlatíčko nechcelo by sa ti priniesť mi deku?" milo som sa naňho usmiala a on poslúchol. Muhaha. (:D) "Poďme si niečo pozrieť." zakňučal Carter. "Horor horor horor." začali skandovať Johnson a Aaron. "Prosím niee...len to nie." nahodila som na nich puppy face ale nepomohlo to a zapli horor. Anabelle. "Idioti -.-" "Ľúbime ťa Sammy." povedali všetci deviati naraz. Samozrejme som sa pousmiala. "Taylorko a Nashík. Zlatíčka poďte ku mne. Jeden z jednej a druhý z druhej strany. Bojím sa." oni docupkali ku mne. Chytila som ich oboch za ruky a pritiahla som ich k sebe čo najbližšie. "Aaaaaaaaaaaaaaaaaa" zvrieskol Cameron,ktorý sedel na zemi predomnou a ja som sa strašne zľakla až som nadskočila. "Ty skurvene jeblý brat. Idiot vypatlaný. Ako sa opovažuješ takto vystrašiť svoju sestru? Hmmm? Idiot.-.-" postavila som sa a odkráčala do svojej izby. "Nechcel som ťa vyľakať sestrička. Prepáč." "Je ti odpustené bráško." objala som ho a vtisla mu pusu na líce. "Zavoláš prosím Taylora?" spýtala som sa a on len zakýval hlavou na súhlas a odišiel dolu. "Čo je láska moja? Chýbal som ti?" zasmial sa a spravil úplne úchylný face. "Ty nadržanec" chytila som záchvat smiechu a on so mnou. "Hej. Chýbal si mi" povedala som a cmukla naňho. "Kam pôjdeme zajtra? Nechcem byť cez víkend zatvorený doma ." "Čo tak zájsť na kolotoče aj s chalanmi a Sierrou?" Usmiala som sa a on prikývol. Vlepila som mu pusu. Vždy keď som bez neho, chýba mi tento úžasný pocit. "Milujem ťa Taylor." "Aj ja teba Sam." Znovu sme sa pobozkali.

Zaspali sme no zobudili sme sa keď sme počuli nejaký rachot z dola. Zišli sme teda dolu a tam nejaký chlapy kopali do Camerona. "Cameron.Nieee." spustil sa mi vodopád sĺz a rozbehla som sa za ním lenže nejaký chlap ma zastavil "kam by si šla maličká? Hmmm?" Povedal a trafil mi po zadku. Taylor to nevydržal a da mu boxerku a začali sa biť. Toto nedopadne dobre. " chalani však pomôžte im." Plakala som čoraz viac a oni sa len pozerali no potom sa do bitky pridali Jackovia,Shawn a Matt. Neskôr už ostatní.

Tí chlapy sa konečne zdekovali a ja som začala ošetrovať chalanov. Jeden mal natrhnutú peru, druhý obočie. No proste každému sa niečo stalo. Ale Cam bol na tom najhoršie. Modriny po bruchu. Monokel. Roztrhnuté obočie a natrhnutá pera. Vyzeral strašne. "Cam musíme ísť do nemocnice." "Nie Sammy nemusíme a ani nepôjdeme. Prosím. Choď si radšej ľahnúť.

MagconWhere stories live. Discover now