Sunday

651 40 0
                                    

Samantha-

"Aj ja ťa ľúbim Jack." pošepkala som, otočila sa na bok a pomaly zaspala.

Ráno som sa zobudila no Jack už pri mne neležal. Ucítila som vôňu  niečoho sladkého tak som sa rýchlo prezliekla, umyla sa, vlasy som si stiahla do gumky a zišla som dole do kuchyne zistiť čo to tak vonia.

Vkročila som do kuchyne a dostala som mierny záchvat smiechu. Cameron a Jack lietali po kuchyni, snažili sa upiecť lievance a mali oblečené mamine zástery. Na tento pohľad by som si zvykla.

"Nestoj tam a pomôž nám, tie lievance budú pripálené." zamračil sa na mňa Cam a ja ako slušná sestra som ho poslúchla. Nedeľné ráno začalo trochu pripálenými lievancami. Super.

"Čo by ste dnes chceli podniknúť?" opýtala som sa ich a medzi tým som ukladala špinavé taniere do umývačky.

Lišiacky sa na seba pozreli a naraz,ako malí skríkli "AQUAPAAAAARK" A nahodili na mňa šťenací výraz.

"Okej. Tak kedy vyrážame?"

"Hneď?" otázkou mi odpovedal Cam.

"Jack choď si po veci domov a za 10 minút buď späť. Nič nepovedal len mi dal jemnú pusu a odišiel.

"Čo mi ušlo?" opýtal sa ma vyčítavo Cameron.

"Noo. Včera keď spal u mňa tak sme sa rozprávali no a on sa ma spýtal či by som nechcela byť jeho dievča a ja som súhlasila." povedala som a vybehla som do svojej izby pobaliť sa na kupko.

"Prajem ti to." prišiel do izby,sadol si na posteľ a žmurkol na mňa.

Zatiaľ čo Cameron sedel na mojej posteli a hral sa s telefónom, ja som si vyberala plavky, ktoré si zoberiem na kúpalisko. Nakoniec som si vybrala také, ktoré majú čierny spodok a svetlo modrý vršok. Pribalila som si ešte osušku a šampón. Všetko som dala do plážovej tašky a poslala som Camerona aby sa pobalil. Kým sa Cam balil ja si pozrela Instagram a Twitter. Niekto zazvonil tak som šla otvoriť. Samozrejme to bol Jack. Cameron už prišiel tak sme mohli vyraziť.

Kúpalisko bolo 15 minút cesty pešo od nášho domu ako nám Jack povedal.

                    •   •   •   •   •   •  

Ták a je tu dalšia časť :) dúfam že sa vám to páči ;) prečítajte si aj story od misakichan1710 tiež je o Magconoch a je super :* odo mňa všetko :) zajtra vám pridám možno ďalšiu :) tak dobrú noc a sladké sny.

*D*

MagconWhere stories live. Discover now