Love?

576 40 0
                                    

"Nash nechceš ísť k nám aj ty?" opýtal sa ho Taylor. "Hej." len sa zasmiali a sadli sme si do lavíc. Posledná hodina-biológia. Chudák Taylor. Musel ísť odpovedať ale nevedel nič. Doma budú problémy. Nevadí. Konečnw zvoní. Zobrala som si všetky veci a počkala pri dverách na Taya a Nasha. Šli sme sibpo veci do skrieniek a potom sme sa vybrali pohľadať Sieru. Našli sme ju pred vchodom školy. U Taya sme boli za 10 minút pešo. Tay a Siera museli niečo uprataťa my s Nashom sme si zatiaľ sadli k Siere do izby. "Jack je úplný idiot." povedala som smutne. Nash sa postavil a objal ma. "Naaash.Sammyyy. Poďte sem." kričal Tay. A ja som sa zasmiala. Šli sme trda za nimi. Oni boli v Taylorovej izbe rozvalení na obrovskej posteli. Nash sa šuchol medzi nich a ja medzi Nasha a Taylora. Siera zapla film a sadla si do kresla vedľa postele. Vybrala horor. Ja ich nemám rada. Vždy sa bojím. Film začal a hneď prvá scéna bola strašidelná. Chytila som Taylora za ruku a prilepila som sa naňho a hlavu zaborila do jeho hrude. Zasmial sa. Dal mi pusu do vlasov. Toto by mohol robiť stále. Je to ukľudňujúce. Znovu tam bola strašidelná scéna a ja som vykríkla a viac sa pritlačila k Tayovi. "Bojím sa" zakňučala som. "Neboj. Nič sa ti nestane. Ja ťa ochránim" povedal ako veľký chlap a ja som sa musela  zasmiať. Začal ma štekliť a potom sa k nemu pridal Nash. Siera bola zabraná do filmu. Vôbec si nás nevšímala. Nash ma prestal štekliť a siel si sadnúť do kresla k Siere. Taylor mi dal pusu na líce a zvalil sa vedľa mňa.

Taylor-
Ona je jedno úžasné dievča. Je krásna, milá, vtipná a má super postavu. Asi som sa do nej zaľúbil. Keď sa na mňa pritlačila cítil som sa ako v siedmom nebi. Ach. Zaspala mi na hrudi. "Ľúbim ťa Sammy." povedal som potichu takže to nemohol nikto počuť. Nash už šiel domov a Siera zapínala ďalší film. "Sammy." snažil som sa ju prebutiť a podarilo sa. "Hmm?" "Ostaneš tu cez noc?" "Mhm" súhlasila. Super. "Ja idem spať. Dobrú." oznámila Siera a vyšla z izby. "Sammy môžeš spať tu. Ja idem do obývačky." "Nie. Ostaň tu so mnou prosím. Ešte stále sa bojím." "Okej. Tak ľahnem si na zem." "A nemôžeš zostať pri mne?" spýtala sa. "Tak dobre." zdvihol som sa zo zeme a ľahol si k nej. Ona sa ku mne pritúlila a ja som jej prehodil ruku cez bok. (Chápete? :DD) "Taylor?" "Hm?" "Ďakujem." povedala a dala mi pusu ale nie na líce. :3 Bože ja ju milujem. Kusla ma do pery a tým sa mi dostala do úst. Ležali sme, bozkávali sa v objatí. Čo viac si želať. Je úžasná. "Sammy. Ľúbim ťa." povedal som keď som si všimol že spí.

Ďakujem vám všetkým čo čítate túto story ❤❤ 617 reads? Milujem vás zlatíčka ❤❤❤dnes dlhšia časť :*

MagconWhere stories live. Discover now