Sedela som vedľa neho na posteli a pomaly som zaspávala.
《"Hej Jack. Nechaj ho."skríkla som po ňom. On ho kopal a mlátil a nevedel prestať. Videla som ako krváca. Neprestával v kopaní do jeho bezvládneho tela. Práve prišiel Nash a Johnson. "Pomôžte mu, prosím.rýchlo" ihneď k nemu pribehli a začali ho od neho ťahať. Ja som zatiaľ volala záchranku. "Taylor neopúšťaj ma. Ostaň tu so mnou . Prosím. Taylor ja ťa milujem." Hovorila som a zároveň aj plakala.
Prišla záchranka a povedali že už je neskoro. Že to neprežil.》 Strhla som sa a zistila že to bol sen. Taylor sedel na posteli a pozeral sa na mňa. Žije. "Ty žiješ." Skríkla som a hodila som sa naňho. Objala som ho a konečne vdýchla jeho vôňu. "Jasné že žijem. Neopustil by som ťa zlatko" cmukol na mňa. "Taylor..ehm..môžem ti niečo povedať?" Kývol na súhlas. "No ja...odkedy sme sa spoznali som k tebe niečo cítila. Ľúbim ťa Tay."nič nehovoril. Začal sa pomalinky približovať no ja som to nevydržala a spojila naše pery. Konečnr som cítila jeho pery na tých mojich. Bolo to niečo nepopísateľné. "Sammy. Ja ťa ľúbim už odvtedy čo som ťa prvý krát uvidel. A nie len ľúbim. Milujem ťa Sammantha Dallas ♡." Keď toto hovoril prišiel do izby aj Cameron a počul to. "Ségra konečne si si našla niekeho normálneho. Prajem vám to. Škoda že mňa nikto neľúbi."
"Hej bro, vždy sa niekto nájde. Len to chce čas." milo mu povedal Taylor a ja som sa len usmievala ako slniečko.
Vo chvíli keď som išla niečo povedať prišiel do izby doktor."Chlapče, máš veľké šťastie. Ak by si nedošiel do nemocnice skôr, možno by si to ani neprežil. Ale žiješ. Domov pôjdeš najskôr o 3dni. Takže ak ma kto, nech ti donesie potrebé oblečenie a veci na hygienu."doktor dokončil svoj monológ a opustil miestnosť. "Hej hrdličky. Idem na kávu, chcete aj vy?" spýtal sa nás Cameron a my sme obaja prikývli. Cam odišiel a my sme len kľudne ležali na jednej posteli, z ktorej som skoro spadla lebo pán Caniff sa musí rozvaľovať. Cameron už je pol hodinu preč a kávy nikde. Rozhodla som sa ísť pozrieť kde toľko trčí. Prešla som polovicu nemocnice a našla som ho pred kávovarom ako flirtuje s nejakým dievčaťom. Chlapec má ale šťastie. Pomyslela som si a usmiala sa. Všimla som si že nedrží žiadne kávy a nechcela som ich rušiť. Opatrne som okolo nich prešla a nenápadne pozrela na Camerona pohľadom aka -rob že sa nepoznáme-. Tak teda som šla k automatu, vhodila mince a čakala na kávy. Potom som sa pobrala späť za Tayom. No keď som otvorila dvere izby zistila som že ten idiot spí. No nič. Sadla som si teda do kresla pri jeho posteli, popíjala kávu a čítala nejaké časopisy čo boli pohodené na stolíku vedľa. Keď Cam vošiel do izby, bol nečakane celý natešený."No čo ty romatik? Aké reči si jej tam vyprával? A ako sa volá? Vek?" "Hej, hej, spomaľ."zachichotal sa "Volá sa Elizabeth ale mám ju volať Eli alebo Liz. Má 15. Býva o ulicu ďalej ako my. Bonus-dala mi svoje číslo." rozplýval sa zrejme nad predstavou o nej. Haha. "Môj veľký braček si našiel svoju lásku. Dúfam že sa s ňou nevyspíš hneď na prvom rande." začala som sa nekontrolovateľne smiať, čím som zobudila svojho macka. Ups. "To nenecháte človeka ani vyspať?" "Nie. :D prepáč. Ale môj milovaný brat sa zaláskoval do neznámej krásky." všimla som si že sa Cameron červenal. No čo už. Cam je typická paradajka. Som šťastná že tí dvaja muckovia patria mne ^^.
YOU ARE READING
Magcon
RandomSamantha Dallas(15) s jej rodinou sa presťahuje do Omahy....v škole ju šikanovali preto lebo sa kamarátila len s chlapcami,nemaľovala sa,obliekala sa pomerne chlalčensky....jej brat Cameron(19) bol vždy pri nej a stále ju vo všetkom podporoval...jej...